Jirka Konev Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 Ahoj všem, plánuji koupi starší octy 1.8t 110kw. Mám v plánu jí kompletně předělat a trochu upravit na zábavu na autodromu atd. Můžete mí někdo poradit na kolik je to komplikované vyměnit tu 110kw za eresovej motor? Případně na co si dát pozor nebo kde se vyskytuje často problém. Dělal to už někdo? Díky moc za radu. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 No tak to snad vyjde levněji pořídit rovnou to RS.... Když to máš na rasení tak to ani nemusí být leštěnka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 Levnější alternativou bude asi chip.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka Konev Vloženo 31. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2013 Taky takový myšlenky padají Akorát ta 110kw je za poměrně nízkou cenu oproti zhuntovanejm eresům. Jelikož z toho chceme dostat nějakej výkon, tak ten motor půjde tak jako tak ven. Akorát nevím právě, jak je to se záměnou té 110 za 132kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 Legálně ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka Konev Vloženo 31. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2013 O legálnost tu vůbec nejde. To auto jezdit po silnici nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 Tak to bych nepřemýšlel nad dílama z RS ..Ale šel bych cestou Cupry R ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.