Přejít na obsah

Tvrdší péra na prdel


SUP1

Doporučené příspěvky

Tak chlapci, otázka (2,5 TDI):

Stabilně vozím v kufru 65kg, za nedlouho se hmotnost ještě zvýší o dalších 10-15kg.

Jde mi o to, že už teď je světlá výška na prdeli o 2cm dole a počítám, že bude ještě níž. Už teď, když se na to auto dívám, je to vidět a nelíbí se mi to

Kde se dají sehnat tvrdší pružiny na zadek? Ale nechci snižovat světlou výšku, takže mi nejde o sportovní pružiny, ale o tvrdší

Možná poradí plynaři, co vozí LPG nádrž v kufru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na lpg se jiny pruziny nedavaji a nijak zadek neklesne. Vlastnil jsem takovy tak vim. Neznam nikoho z okoli, kdo by neco podobneho resil ale chapu, ze delat ze superba stodvacitku, neni nijakej estetickej orgasmus. V praxi to znamena, ze v nadrzi plynaku ubyde obsah benzinu na uroven rezervy a tim se ti to auta zase srovna. Dalsi vec, na superba se zadnej zvysenej (paket pro spatne cesty) asi nedelal, takze jedina moznost nechtat si udelat podlozky pod pruziny, ktere ti to auto pohodove zvednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Edit: neco takoveho, neni to asi na superba ale urcite najdes, ja ted na to nemam cas. Prinejhorsim zakazkove, s tim si poradi kazda zamecnicka firma (material dural, nerez apod)

http://www.tuningautodoplnky.cz/zbozi/vyprodej-podlozky-pod-pruziny-weitec-zadni-naprava-25mm-vw-seat-11969

Ps. Toto mas zrovna o 25 mm

Editováno: , autor: brc.majkl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na Superba se delal podvozek se zvysenou svetlosti (sam ho mam) - jedna se o oznaceni 1BB....jen netusim, v cem vsem je rozdil oproti standardu. Daval jsem dotaz do skodovky, ale zatim asi nemeli cas na odpoved :). Nevim kolik je bezna mezera mezi kolem a lemem blatniku u podvozku 1BA, ale ja nameril vpredu 11 cm a vzadu 9 cm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten podvozek se zvýšenou světlostí by mě zajímal, dát to jen na zadek. Jinak u mě nejde o plyn, ale o muziku (jen sub má 50kg+2zesilovače možná 15, tlumení 5 a nějakej zanedbatelnej matroš).

Jinak díky za typa na podložky, zkusím lovit na netu

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Majkle maš pravdu viši to nebude. Supe ta 1fotka je origo na vice prvkovou napravu takže ty mužeš použit a ta 2foto tak ty zas na oktu a podobně co ma jednoduchou napravu. Jinač tento podvozek ma žralok je snim spokojeny už to tady psal mnohokrat. Info na něho a kte 120. Ještě jsem neviděl unavenou to, že vypadala tak jako do kopce mělo sve jizdni vlastnosti. Auto se vyrabi pro učel normalni ježdeni a na sport. Do seriovky daš 70 až 100kg do kufru a maš to srovany a vyronane vahově, třeba jizdou na dovču, ale skus dat do 130hr 70 až 100kg tak v prvni zatačce se otočiš do protisměru a jedeš spatky. Vim očem mluvim jelikož jsme po roce 90 jako každy kluk tunily a skoušely ruzne voloviny a byly to krasne leta. Zavěrem jen chci řict,že unavenou 120 jsem nikdy neviděl. Stale jednu 136vlastime a stoji v garaži. Cus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...