Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

čau kluci, po výměně setrvačníku a spojky mi po 3 nedělích začala blbnout zpátečka. Při studeném motoru zařadím, ale cítím zachvění řadicí páky. Když se to maličko ohřeje zpátečku zařadím maximálně přes zuby. V Posledních dnech začínám pozorovat že začíná jít z tuha 1, ale řadí.

 

2 Octavia,1,9 BKC

 

Díky za rady.

Kde zabírá spojka? Vypíná dostatečně?

  • Autor

spojka zabírá stejně jak před poruchou, rychlosti dopředu jdou bez problém, až na zmíněnou jedničku. Někde jsem četl že spojkový pedál musí být výš než brzdový, ale nevím jestli to platí pro nové auta. při úplném sešlápnutí mi přijde že spojka 2 cm před podlahou jde hůře než dříve, ale třeba nemá jít až do podlahy.

Co jiného by to ale mohlo dělat než spojka? Ještě jestli spojka nevystavuje moc (když jde u podlahy divně a pedál je výš, takže je delší celý krok pedálu a tím pádem všeho), jako že by už spojkové ložisko přitlačovalo lamelu k setrvačníku. Když nešešlápneš pedál až na podlahu, tak to nejde lépe?

Upraveno od McMatej

Octavia
II 1,9 TDI PD, motor BJB. Podobná závada se mi stala v červenci 2012. Výměna
celého setu spojky, setrvačník- dvouhmota, lamela, přítlačný kotouč a ložisko.
Vše Sachs. Asi po 2000 km, obtížné řazení zpátečky a jedničky, které vyvrcholilo
až k situaci, že bylo nutno řadit zpátečku a jedničku při vypnutém motoru.  Na dovolené výměna spojkového i hlavního
spojkového válce. Po studeném startu asi  800m bez problému. Po uvedené délce jízdy
problém. Nouzový dojez z dovolené 300 km, rychlostí do 80 km/h s řazením
nahoru i dolu s meziplynem . Auto přistaveno na reklamaci. Po demontáži
zjištěn spálený přítlačný kotouč. Mechanik se přiklonil k závadě, vadné pružiny
–pružinách v přítlačném kotouči. Přítlačný kotouč nebylo možno s důvodu
reklamace rozdělat a přesvědčit se. Na základě reklamace vyměněn cely set spojky,
opět Sachs. Najeto 9000 km, funkce spojky OK.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.