Ahoj.
Jsou dve cesty opravy - mozno i vice.
Prvni - palivo - benzin
druha - vzduch.
Co bych jeste musel merit?
Treba merit tlak paliva . Musi byt kolem 4 bary. Tlak musis zmerit u cerpadla a taky u vstrikovace. Preventivne muze vymenit palivovy filtr. Filtr nestoji moc penez a vzdy neco polepsi. Muze taky zmerit tlak u fitru - vstpu a vystup.
Musis zkontrolovat vstrikovace. Muzes mit takovou situace ze jeden vstrikovac bude davat vice paliva nez zbytek a ukaze se chyba.
vzduch. Musis zkontrolovat filtr vzduchu (vlozka) a vycistit krabicku filtra. Turbky s vzduchem jsou cele? Nemaji zadne dirky nebo netesnosti?
Musel bych sundat svicku a pres tuto diru vlozit endoskop (kamera) a podivat. Otocit klikovym hridele a podivat. Otocit musis rukou nebo pomoc sobe klicem a otocit. Tehdy budes videt karbon na ventilech, zatikani diry pres ventil, krivost ventilu apod.
Treba taky zkontrolovat velikost jiskry. Na vsechne 3 valce musi byt stejna. Kontrola elektroinstalace mezi civkama a jednotkou motoru taky bude dobra. Muzes zkontrolovat elektroinstalace jednotka motoru a vstrikovace.
Rozvod muze byt preskoceny
Kdy byla poskozena/y :
- Sonda lambda to by na vsech 3 valce bylo spatne spalovani. Krome tohoto byla by chyba sondy lambda a vzduchu u katalizatoru.
- Snímač otáček hřídele ne nastartoval bych vozu. Bo by sel spatny signal k jednotce motoru