TOMUS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 071
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Popularita

285 Výborná

10 Sledujících

O uživateli TOMUS

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

1 233 zobrazení profilu
  1. Ted' rikam vazne . Jsou takove pampersy
  2. Ale zlobis se Jakhle nemas cas na srani to kup se pampers pro dospely . Tehdy klidne se vysras
  3. Denisi , ja Tebe uz asi nikdy neuvidim na sraze . Vzdy Ti neco je
  4. Podsvicecni an zelene a když zapojiš vyhřevani to sviti Ti oranžová?
  5. Musim skusit u mně Vyhřivani zrcatek máš z vyroby?
  6. Nestači mit zaputne kontrolky (nabijeni, epc, poruchy motoru atd.)?
  7. Ale ručně v pozici Auto zapojiš mlhovky a sviti
  8. Ahoj. Musiš měřit 2 hodnoty - rezistanci skla zrcatka a napěti když zapojiš vyhřevani. Sunadaš sklo zrcátka , odpojiš dva drátky. Potom zapojiš v teto misto ohmmetr. Musiš mit nějakou rezistanci. V připadě kdy nic nebude ukazovat to sklo je poškozené. K těch dva dratků zapojte voltmetr. Musi ukazat napěti . Podle mně, musi být 12V při zapojeni vyhřevani. Kdybych něco nerozuměl to napiš mi
  9. ok 507.00 je pro motory s naftou
  10. Ja taky jezdim k autorizaku. Nemam vubec problem s vlastnim olejem nebo kapalinama. Berou jakhle mysi syr Olej musi splnit Vas interval nebo musi mit vyssou normu np. 504.00/ 507.00. Ja mam pevny intervall a donesl jsem castrola egde professional s normou 504.00/507.00 a vzdy ho mi nalili. Parkrat mi rekli ze nepotrebuju takhle draheho oleje. Staci mi s normou 502.00/505.00 a on je levnejsi. tamhle kde ja jezdim k autorizaku olej stoji 280kc/1L + dph (shell 5w40 s normou 502.00) a 560 kc/1L +dph (shell 0w30 s normou 504.00/507.00)
  11. Pro hudbu je lepši magix music maker . Zakladni verze stahneš zdarma z webové strany magix. Jestli chceš dělat něco vice to nedoporučuji zakladni verzi Občas daji k časopism tenhle soubor v lepši verzi. Tehdy vyplati se kupit tehle časopismo a za pár korun máš fajn soubor pro muziku.
  12. Ja bych vzal favoritku k SA a rekl, to auto ma najetych 600000 km a stale jezdi. Mohu Vam to prodat k muzeum za novou fabie V dnesni dobe vozidla jsou delane pro tzv. "obchodniku" . One jsou v vetsi mire idioto odolne. One sptane znese kazdodenni jizdu k praci kolem 3 km. Neoznamena ze auto "obchodaka" je v horsim stave nez auto od soukromne osoby. Zivot ukazuji ze auto obchodaka je dobrem stave. Vadou je pocet najetych kilaku. Jsem zvedavy kolik kilaku vydrzi motor az k jeho smrtu. Mam 2 pripady na mysli. Jeden kdy jezdi obchodak a druhy kdy jezdi soukromny osoba. Podle mne soukromny osoba bude mit rychle vetsi naklady na auto nez obchodak. Nekolik let zpatky mel jsem Malucha (fiat 126p) . Mel jsem tam pruvodni motor a prevodovku plechy taky. Motor mel najetych 126500 km a stale jezdil . Dle vyrobci , motor kdy mel najeto 100000 km byl K.O. - total kaput. Spousta lidi delaji hlavni opravu motora mezi 70000 a 100000 km. Me auto nebylo ve firme a jezdilo lip nez stejne co byly ve firmech. To byla jina doba a jine moznosti . Ale Maluchy jsou hezke . Dobre vracame zpet k temu
  13. ok
  14. Myslis na mne ?