Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

čau kluci, po výměně setrvačníku a spojky mi po 3 nedělích začala blbnout zpátečka. Při studeném motoru zařadím, ale cítím zachvění řadicí páky. Když se to maličko ohřeje zpátečku zařadím maximálně přes zuby. V Posledních dnech začínám pozorovat že začíná jít z tuha 1, ale řadí.

 

2 Octavia,1,9 BKC

 

Díky za rady.

Kde zabírá spojka? Vypíná dostatečně?

  • Autor

spojka zabírá stejně jak před poruchou, rychlosti dopředu jdou bez problém, až na zmíněnou jedničku. Někde jsem četl že spojkový pedál musí být výš než brzdový, ale nevím jestli to platí pro nové auta. při úplném sešlápnutí mi přijde že spojka 2 cm před podlahou jde hůře než dříve, ale třeba nemá jít až do podlahy.

Co jiného by to ale mohlo dělat než spojka? Ještě jestli spojka nevystavuje moc (když jde u podlahy divně a pedál je výš, takže je delší celý krok pedálu a tím pádem všeho), jako že by už spojkové ložisko přitlačovalo lamelu k setrvačníku. Když nešešlápneš pedál až na podlahu, tak to nejde lépe?

Upraveno od McMatej

Octavia
II 1,9 TDI PD, motor BJB. Podobná závada se mi stala v červenci 2012. Výměna
celého setu spojky, setrvačník- dvouhmota, lamela, přítlačný kotouč a ložisko.
Vše Sachs. Asi po 2000 km, obtížné řazení zpátečky a jedničky, které vyvrcholilo
až k situaci, že bylo nutno řadit zpátečku a jedničku při vypnutém motoru.  Na dovolené výměna spojkového i hlavního
spojkového válce. Po studeném startu asi  800m bez problému. Po uvedené délce jízdy
problém. Nouzový dojez z dovolené 300 km, rychlostí do 80 km/h s řazením
nahoru i dolu s meziplynem . Auto přistaveno na reklamaci. Po demontáži
zjištěn spálený přítlačný kotouč. Mechanik se přiklonil k závadě, vadné pružiny
–pružinách v přítlačném kotouči. Přítlačný kotouč nebylo možno s důvodu
reklamace rozdělat a přesvědčit se. Na základě reklamace vyměněn cely set spojky,
opět Sachs. Najeto 9000 km, funkce spojky OK.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.