Romejn Vloženo 19. Březen 2013 Sdílet Vloženo 19. Březen 2013 Chci se pozeptat,mám trošku věčí unik oleje z motoru a nevím odkud to jde a tak se chci pozeptat kde mám začít hledat.Poradí mi někdo kde jsou slabe místa a náchilná na unik oleje u tohohle motoru?Děkuji předem za nějakej typ kde hledat.Mám motor 120kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 19. Březen 2013 Sdílet Vloženo 19. Březen 2013 Prvně bych začal u víka olejové vany pak určitě chladič oleje a pak uvidiíš sám :-) Ono kdyz se kouknes a posvitíš si pořádně baterkou tak bys to měl najít pokud se jedná o velký únik :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stankra6 Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Mrkni na turbo... tam bych začal já... jestli není zablitý od oleje... No a nekouří ti auto ? Nepřibejvá voda v expanzce ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romejn Vloženo 20. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Kolem turba to je zeblity ale né tak moc,voda v xepanzce je v pohodě a ani to nekouří jen při prvním startu studeného motoru ale to je normál.Mrknu na ten chladič oleje.Jakmile se trošku oteplí tak to pořádně prolezu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 Mě to dělá turbo. Malinko hází ven, nic hroznýho. Jak píše stakra. Ale je to spíš taková ta kašička, ne jako by olej. Hlavně je to u pravé strany na hadici k pravému cooleru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drizzy Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Já třeba měl problém s únikem oleje přišel jsem na to až když sem dělal vačky tak jak je blok motoru tak to plechové to u válců těsnění tak tam to chcalo mne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludman Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 Chlapi mě teče olej asi z obou mezichladičů, v rozpětí 77cm. Pořád se dohaduju s technickem že mi přelil při výměně olej. Mám tam nad max. (oranžový plast) a říká že to tím není. Mám pocit, že před výměnou nic neteklo a že ty úniky jsou způsobeny tím větším množstvím oleje. Co na to říkate? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 Jestli tam máš k oranžovému na měrce, tak to tím opravdu není. Kdysi jsem lil aditivum do leje, taky tam bylo dost nad, ale nikde to nechcalo. Spíš to není dobrý pro ten motor (sedla na ventilech). Ale přeci není nic jednodužšího, než ten olej upustit ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 Takže si vyjmenujeme uniky na V6 tdi. - Odtok TD do motoru - Víka ventilů a gufera okolo trysek - Gufera vaček - Hliníkový držák chl.oleje vč jeho samotného - Přední domeček u kliky vč gufera - Spodní i horní vana - Vstup merky oleje do horní vany - Zadní domeček kliky i setrváku což teče pak mezi motorem a převodovkou - Netesnost víka olej filtru a olej pak stéká mezi hlavami odtokem mezi motor a převodovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.