Publikováno Duben 9, 201312 r Zdravím všechny ve spolek, už 2x se mi stalo, že při jízdě mi spadnou ručičky od tachometru a otáčkoměru na 0, zhasne MAXI-DOT, kontrolky svítí i s přístrojovkou Zastavím, vypnu motor, vytáhnu klíč a když chci nastartovat, tak kontrolky již nesvítí, motor sice nastartuje, ale hned zdechne V obou případech jsem zjistil, že mi to vyhodilo pojistku č. 5 (viz. příloha). Nemáte náhodou někdo stejnou zkušenost nebo nevíte co tuto závadu způsobuje? Děkuji za odpověď
Duben 9, 201312 r No co, zkrat no. To se těžko radí, určitě sundej plast nad pedálama, levý horní plast (jak je na něm spínač světel), ev.budíky a hledej anomálie- uvolněné kabely, odizolované kabely, napálenou izolaci kabelů, atd atd. Docela blbá závada, ale když půjdeš opravdu po kabelech, měl bys to najít. Ještě když budeš mít sundané budíky, jukni i na ně, jestli tam není známka opálení... Jinak těžko říct
Duben 10, 201312 r JJ problém bude v budíkách.... někde bude studenák.. Doporučuji diagnostiku a otestovat budíky
Duben 10, 201312 r stankra6 má má taky dobrý nápad, chce to test budíků, určitě tím nic nezkazíš, ale já pochybuju, že by studeňák na budíkách vyrazil pojistku..
Březen 20, 201411 r Dobrý den všem, mám identickou závadu na superbu r.v. 2005 jako uživatel lihošek. Prosím o radu, jak by se dala závada odstranit. Děkuji za rady.
Březen 20, 201411 r To by musel Lihošek taky poreferovat, jak dopadl a ne si jen přijít pro radu a konec... Jestli to ale vyrazí pojistku 10A, znamená to, že tam bude zkrat. Nepředpokládám, že přímo v budíkách, spíš v kabelech k nim Upraveno Březen 20, 201411 r od SUP1
Březen 20, 201411 r Kompletně jsem vyndal přístrojovou desku včetně vyztuhy a rozebral hlavní el.svazek, závada vznikla neodbornou montáží rádia a jak se hřál svazek, tak to jelo až směrem k pojistkové skříňce. Takže momentálně jdu vyrábět el.svazek a ozvu se jak jsem dopadl, diky za tip
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.