Publikováno Duben 20, 201312 r Zdravim,prosim o rychlou pomoc,uz si nevim rady s termostatem u fabie 1.4TDI 55KW, minuly tyden se mi dostala rucicka na teplomeru nad pulku,radsi jsem zastavil,a podival jsem se jestli je vse ok,voda o.k, ale hadice za termostem studena,prijel jsem domu a vse ok,radsi jsem koupil novy termostat .....a porad to nepousti,rucicka budiku o.k -uprosted- nehreje se i kdyz ho zenu 170.ale hadice za termostem furt studena.poradte mi prosim co s tim,a zapomel jsem,ze to topi.............dekuji za info... omlouvam jestli se toto tema opakuje,
Duben 20, 201312 r kurna co bych za to dal. ja to mam taky studene,ale blbne mi to uz sem myslel,ze ted na jaro s eto bude driv zahrivat,ale stale tomu trva 10 km na pulku. a uz 3x se mi stalo,ze z nicheo nci spadla rucicka tak o 50 stupnu 2x kdzy sem zapl topeni a 1x a s vyplym. takze bud blbne budi a cidlo nebo brutalne blbne termostat. nechapu jaktoze za nim je hadice studena,ale z chladice tece horka voda
Duben 21, 201312 r Autor tak rozebrano,termostat vyskousen v konvici a otevira,a v aute ani neotevre pri najeti 150km,porad hadice studena,a docela pri rychle jizde,takze auto mi leze krkem,........................
Duben 21, 201312 r Co znamená - dojel jsem dom a vše O.K. . Rozepiš to dopodrobna jinak nikdo neporadí. Jak se dlouho auto zahřívá/přehřívá při jaké venkovní teplotě, máš zaplé topení, styl jízdy atd atd atd kristepane proč něco kupuješ když ti jenou něco zablbne, nech to projevit a pak se uvidí. Je to auto a né banka kam vkládáš peníze. Takže jezdit jezdit a zase jen jezdit
Duben 21, 201312 r ropa se neprehreje pokud nebdues v kolone v italii. ja bych do takovych motoru zavedl nejakou manualni klapku:D ja si proste nejsu jisty jestli ten termik dovira muze curat a na hadici to vlastne ani nemusim poznat
Duben 26, 201312 r Autor jak jsem vam popisoval,rucicka teplomeru je pokazdy ok.a zvedla se mi pri predjizdeni do kopce,a od ty doby se nezvedla vic jak do pulky cca 90st. ale najedim treba 100km a kdyz dojedu domu a sahnu na hadici za termostatem tak studena.......,,do rozvodu mam cca 35tis,tak nevim jestli je dobra vodni pumpa.....ale pritom to topi jak svina, fakt nevim kam sahnout aby se neco delo........
Duben 27, 201312 r ja jezdim proad stejnou trasu zaheje se to po 11 km kdyz je teplota 20 stupnu a jendou je hadice studena podruhe tepla. topit to moc netopi n kor kdyz me blbe vnitrni cirkulace vzduchu
Duben 29, 201312 r Autor zdravim,tak jsem se zastavil v originalnim servisu skoda,a sami nevedi co to muze byt za zavadu.....,ale jediny co mi rekly,takze by byla potreba sundat hlava,aby vedeli vic,nechapu sice proc,kdyz to nevari a ani netlakuje.....................
Květen 22, 201312 r Autor tak problem vyresen,dva novy termostaty od firmy BEHR a oba na h......o na termostatech bylo napsano 87 ,pujcil jsem si teplomer a sup do hrnce bohuzel pousteli na 103 C takze jsem zasel do originalniho obchodu skoda......sice byl 4x drazsi ale funguje jak ma ...........takze nekupovat nic od firmy BEHR......
Červen 10, 201312 r Takze ten termostat nakonec koupim vcera sem zkousel povolit srouby te vlozky asi nebude uplne jednoduchy to za tim altikem vybastlit ale snad se to povede. chci se zeptat kdyz to vyndam tak vytece zhruba kolik vody? jestli se mam zabivat hledanim vypustaku. pokud vytece treba litr neresim koupm flasku,ale pokud treba 3 ,tak byhc to vypustil a dal z5 ta voda nevypada zle a pokud se menila vodni pumpa,tak to nejspis dolivali coz samozrejme nemuzu vedet. Jen mi reknete ,ktera znacka je teda original? WAHLER nebo GATES? prikoupim konecne kabinovy filtr a mozna cistic klimatizace,protoze mi z topeni casto smrdi neco hnusneho.
Červen 14, 201312 r takze oficialni cena v samohyl motor zlin 561 kc:D parada tak to si radej koupim 3x cinu a budu se klepat.
Červen 19, 201312 r tak mi prisel termostat od cc dilu. necekane cina:D TOPRAN sice je psano made in germany,ale je to cina zejo? nicmene ja vzal to nejevnejsi abych si overil jestli to tim je. teda vymena hruza pristup a kapaliny vyteklo vic jak 3 litry. po demontazi puvodniho sem zjistil,ze typek nekecal a opravdu termik menil leskl se novotou s minimem usazenin. kupodivu original coz me hned vytocilo,ze sem zbytecne vylil kapalinu a pomoc novym termikem se nedostavi,protoze ja si myslel,ze treba ten co tam byl nedovira,ale tesnil krasne:(. tak sem zacal bastlit novej a s tim pristupem jak k penezum sem nevedl jak nadat tesneni. rikam si tak super nepomuzu si se zahrivanim a jeste to neposkladam.nakonec sem to hlavy to tesneni nejak nepechoval,ale proste ho tam dal zakryl tim krytem a dotahl. rikam si nanejvys to nebude tesnit nebo se strihne a to same. dal sem topeni naplno dolil vodu. nastartoval jel se projet. motor bezel asi 10-15 minut vkuse na volnobeh a pak 5 km jizda provozni teplota! coz me prekvapilo.pak sem topeni vypl a nechal to bezet jestli se to prehreje,protoze rikate nekteri,ze neorigo termiky neotviraji naopak vubec nebo az moc vysoko. podle hadice neotevrel,ale teplota se z provozni nehnula. aj kdyz sem jel kopec a daval tomu pokourit do 4 tis otacek. topeni zhnulo jak blazen. takze nevim co si myslet. chce to vic testovani.,ale jaktoze ten krouzek tesni kdyz sem ho tam nenapechoval do te hlavy? vecer su zvedavy az bude chladno co se bude dit. me staci at se to zaheje do 10 km a drzi provozni doted to vzdy pri vyssi rychlosti slo 2-3 mm pod provozni a nehnulo se to kdyz sem topil tak bez sance na provozni. jen se zeptam kolik snese PD hlava teploty? kdyby nahodou ten termik neotviral vubec at mi neprdne. ale ta pruzina byla daleko daleko slabsi jak na origu. ale proste tenmoriginal se mi nejevil spatny. zkusim ho hodit do vody. Upraveno Červen 19, 201312 r od ondikTDI
Červen 19, 201312 r jen tak to nepřehřeješ.. však se můžeš kouknout vagem jak dojedeš kolik to má teplotu.. a jestli ti pouští do chladiče
Červen 19, 201312 r tak sem jel do prace to bylo zkreslene,protoze 2 hodiny predtim sem mel motor zahratej. to se zahralo po 4 km. teplota se drzela pekne,ale v jendu chvily sup a spadla o 2 dilky dolu to me rozzurilo. pak se to vratilo behem 2 km a zustalo na stredu.. tak sem byl nateseny na vecerni jizdu. a nevim... asi se nic nezmenilo nebo mozna,ze ano,ze to drzi stred,ale taky je vetsi vedro. minulej tyden byla zima ted je 23 stupnu. na stzred se to vysplhalo pri klidne jizde bez kopecku otacky do 2 tis po 8 km. spotreba stejna jezdim porad stejnym stylem jako na jare,kdy sem mel o 3 dc vetsi to je nic. vetsinou termostat dokaze udelat aj litr,ale u benzinaka u nafty je ta vetsi davka paliva fakt jen chvilicku jak sem uz nekde psal. takze smysene pocity trosku sem veril,ze kdyz auto jede neustale na 65-70 stupnu bude vic kapanek vic zrat.v zime to snad bdue aspon lip topit,ale reknete mi nekdo neco k tomu tesneni. jak to delate? mam to znova rozebrat? zatim sem nekupoval fridex,tak at ho pak nevyliju.
Červen 21, 201312 r tak ted uz vazne nevim co si myslet. vymena termostat trosku zmenila zahrivani,ale ted sme hodil 2 ten puvodni do vody a otvira presne v 87 a do minuty se pak zase zavre kdyz to necham zchladnout. takze je naprosto vpohode. nechapu teda proc nejaka cina teplotu udrzi na provozni vpohode. ale jsme rad,ze sem nekoupil zbytecne drahy original,kterej mi ted lezi doma stary 4 mesice.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.