Publikováno Duben 24, 201312 r Ahoj všem, poněvadž jsem se od Váši dozvěděl, že by zapojení mlhovek pro "dvojkovou" facelift Octavii stálo přes 6 tisíc, hledám jiné možnosti pro případ, že mé následující vozidlo tuto "moderní vymoženost" mít nebude. Poněvadž jsem strojař a ne elektrikář, mezi vámi zkušenějšími by mě zajímalo, zda by bylo možné vést například drát (+ a -) od žárovek pro denní svícení v předních mlhovkách a zapojit je například k vodiči (jednoduchým připájením), vedoucímu k ovladači světel v poloze "0"? Jde mi o to, abych dosáhl automatického rozsvícení při nastartování, když je vypínač v poloze "0" a automatické vypnutí v dalších polohách. Bylo by toto řešení reálné, nebo je to nesmysl a jinak, než na samostatný vypínač, či origo zapojení to fungovat nebude? Předem všem děkuji za kreativní nápady Upraveno Duben 24, 201312 r od _Denis_
Duben 24, 201312 r Nevím přesně jak to myslíš, ale světla je potřeba spouštět pomocí relé. U mlhovek určitě, u denní ho nevim, ale beztak taky. Že by jsi to napojil natvrdo na spínač osvětlení, to asi nepujde. Záleží taky na tom jaký proudový odběr má denní svícení. Já vím že na to jsi se neptal, ale nedá mi to- raděj si něco málo připlať za ambiente, takové bastlení s nejistým výsledkem je o ničem
Duben 24, 201312 r spis si myslim, ze by denni sviceni svitilo porad, jak pri 0, tak v poloze "potkavacky", navic by nesly mlhovky a kdovi co by na to rekla technicka ... a prijde i o Corner, coz je hodne prijemna funkce a me to uz zachranilo nekolikrat zivot, kdyz jsem se otacel a nevidel spousta der ...
Duben 24, 201312 r otázka taky co by na to řekl ovladač, kdyby byl zatížený denním svícením, kdybych dělal takový homemade bastl tak bych to vzal raději přes relé, ale je to jedno- tahle myšlenka co napsal Denis asi těžko realizovatelná
Duben 24, 201312 r Autor Díky kluci za odpovědi Bohužel já mít na výběr nebudu. Jsem asi nepoučitelný, no opět půjde o firemní auto, čili výbavu neovlivním. Poněvadž jej ale budu mít (půjde-li vše tak, jak má) na dlouhá léta a to i pro soukromá použití, nedokáži se sžít s naprosto očesaným základem - to mi prostě nedá do toho neinvestovat, to asi každý milovník chápe.. Ty mlhovky ale vzhledem k ceně hodně zvažuji, možná skončí na autě jen jako atrapy, abych se zbavil hnusných krytek. Ještě přesnou podobu vozu neznám, na 99% si ale myslím, že mlhovky mít nebude, což je fakt škoda
Duben 24, 201312 r Nj, ale zase muzes mit corner funkci a plnohodnotne mlhovky, coz zvysi bezpecnost ...
Duben 25, 201312 r Autor Právě... Je to detail, který to auto hodně změní esteticky i funkčně po stránce bezpečnosti.
Duben 25, 201312 r Jo, přesně jak píšeš, jsi nepoučitelný :-) Po tom co se ti stalo s kapučínem bych do dalšího firemního neinvestoval ani korunu...
Duben 25, 201312 r Ja vim ze to je OT ale ja dneska do sveho sluzebacka zainvestoval koupil jsem si vonavy stromecek
Duben 25, 201312 r Autor No, to je pravda, no s kapučínem jsem to mohl očekávat. V té firmě to byla hovada, navíc obchody firmě nešly a proto to dopadlo, jak to dopadlo. Já jsem se jen nemohl odprosit od těch úprav a pořád jsem doufal..Pak to dle svého klasicky hovádského stylu řekli na poslední chvíli. Tady je situace jiná a tak doufám, že se historie opakovat nebude.. Do "kapučína" jsem sice investoval, no po prodejích konečná ztráta vzhledem k investicím nebyla tak markantní. Se základem já prostě jezdit neumím, je to můj koníček, který něco stojí, tak se to asi musí brát. Navíc při čekání na auto mám dost času vše promyslet a nakupovat výhodně
Duben 25, 201312 r Autor Jinak zpět k tématu - asi jo, asi nebudu vymýšlet a nechám to zapojit tak, jak to má být.. Dnes jsem si "objednal" mlhovky z inzerce za výbornou cenu 500,- Kč za kus (čili celkem 1000,- Kč), vč. žárovek. Takto tedy ušetřím cca. 1500,- Kč. Seženu-li levněji také spínač světel (řekněme za 400,- Kč s poštovným), cena snad nebude tak monstrózní. BCM by mělo stát 2000,- , 800,- Kč za kabeláž a vše k tomu, 500,- Kč za práci. Celkem tedy počítám s cenou kolem 4 500,- Kč, což jde. Dle kalkulace Vaška s objednávkou nových dílů by vše stálo zhruba 6 600,- Kč.. Jinak ještě jedno OT, nechci ale zakládat nové téma: předpokládám, že kdybych vyměnil panel manuální klimy za ten z Climatronicu, asi to fungovat nebude, že? (nemyslím tím aut. fce, ani dvě zóny, mám namysli ovládání intenzity ofuků čudlíky, namísto kolečka, apod. Vím, že od jistého ročníku auta přišla o poloautomatickou klimou a zcela tiše a nenápadně se klima změnila na manuál. Lze to poznat de facto jen tak, že na ní nejsou napsány konkrétní teploty, ale jen čárky. Sehnat tu starší verzi panelu z poloautomatu a přehodit jej namísto toho manuálního, bude mi fungovat klima jako poloautomat, nebo se změny dotkly více věcí? Díky Upraveno Duben 25, 201312 r od _Denis_
Duben 25, 201312 r Mlhovky za 500kč, nesrmdí to čínou? Myslim že panel automatické klimy by fungovat neměl, jestli tam budeš mít manuál, tak ten je ovládaný táhly, climatronik je ovládaný servama- kam a jak bude foukat... Ta poloautomatická se nazývala climatik myslim ne? Ty klimatizacejsou: manuál - climatik - climatronic?
Duben 25, 201312 r Autor Mlhovky jsou z druhé ruky a 500,- stojí jen jedna. Nene, facelift má už i manuál ovládán elektronicky. Jenže tuším od MR 2011 se namísto poloautomatu začaly montovat obyčejné manuály - a já nevím. zda rozdíl tkví pouze v čelním panelu, nebo je nějaká změna i jinde.. Jinak ano, automat je Climatronic, manuál byl vždy poloautomatem (už i v předface) a jmenoval se Climatic.. Tak se jmenuje asi i nyní, poloautomat se ale v nových ročnících už nedělá (stejně jako u OIII) - je už jen Climatic (úplný manuál) a Climatronic (2 zónová, automatická). Upraveno Duben 25, 201312 r od _Denis_
Duben 25, 201312 r Hm... je to hotová maturita.... Každopádně tipuju že tam každopádně lupneš Columbusa co?
Duben 25, 201312 r čelní panel, senzory a dokodování dělal mě to Jarda někdy v březnu jinak nechci kecat to tvého života ale vylepšovat auto které není v tvém vlastnictvím........ prostě "blázen", ale to víš asi sám nejlépe. Upraveno Duben 25, 201312 r od kokta7
Duben 25, 201312 r Autor Tentokrát ne Columba bych se bál nechat v autě a navíc koupit Columba z druhé ruky = 100% jistota, že koupím kradeného Columba. Koupil jsem si do iPhone Navigon celkem asi za 3500,- Kč (velká spokojenost), ve firmě takto jezdí všichni a proto se do aut pořizují držáky na mobil + HF sada tak, aby ti to kecalo do repráků jako originální navi. Proto vestavěná navi není potřeba a až bude auto, koupím Bolero EDIT: kokta: a cena? Jestli to za to vůbec stojí, nechci zase investovat jako blázen do každé pitomosti Upraveno Duben 25, 201312 r od _Denis_
Duben 25, 201312 r navigon je fakt super, ale ta cena za ty "doplnky" to je fakt špatny. Hele já si myslím že panel seženeš kolem 1000kč (tuna bazaru aukcí atd stačí hledat) senzory asi pár korun a nějaká montáž. myslím že se max do 2k vejdeš u vaši...
Duben 25, 201312 r Autor No, panel mohu sehnat za 400,-.. Senzory nevím, kde shánět, ani kde jsou..? A otázkou je, zda cítíš nějakou změnu oproti původnímu stavu? Aby to bylo vůbec k něčemu Upraveno Duben 25, 201312 r od _Denis_
Duben 25, 201312 r zeptej se Jardy nebo toho jeho kolegy. Oni ti je seženou (nevím jak to přesně bylo, jenom ti říkám co mě říkal Jarda). no určitě, nekroutím furt jak kokok teplotou a topí to daleko lépe v zimě.(samo reguluje)... Nastavím 22 a prostě tam budu mít 22 a ne furt s tím kroutit. akorát kroutíš s ventilátorem, ale to fakt málo kdy.... přeřazuješ tak otočíš ventilátorem.
Duben 25, 201312 r Autor OK.. Domluvím se s Vaškem, ten už bude vědět, co s tím.. Ten panel tedy asi koupím a uvidíme. Díky
Duben 29, 201312 r Autor Nechce se mi kvůli jednomu dotazu zakládat další téma, zeptám se tedy rovnou tady ještě na jednu věc: Když odpojuji (a následně zapojuji) airbag při vyjmutí předních sedadel, je nutno (či doporučeno) odpojit baterii, nebo není třeba? Nerad bych, aby mi vystřelily bagy. Díky Upraveno Duben 29, 201312 r od _Denis_
Duben 29, 201312 r Autor Zatím podle žádného, jen hledám možnosti, dokud je čas Nicméně samotná demontáž by měla jít snadno - pokud vím, kolejnice drží jen 4 šrouby, po jejichž demontáži můžeš vyjmout sedadlo Upraveno Duben 29, 201312 r od _Denis_
Srpen 14, 201312 r Ahoj všem, chtěl bych se zeptat, jestli je možné u O2 fl nějak překódovat, případně přepojit originál denní světla, aby svítila až po nastartování motoru?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.