_Denis_ Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 (editace) Ahoj všem, poněvadž jsem se od Váši dozvěděl, že by zapojení mlhovek pro "dvojkovou" facelift Octavii stálo přes 6 tisíc, hledám jiné možnosti pro případ, že mé následující vozidlo tuto "moderní vymoženost" mít nebude. Poněvadž jsem strojař a ne elektrikář, mezi vámi zkušenějšími by mě zajímalo, zda by bylo možné vést například drát (+ a -) od žárovek pro denní svícení v předních mlhovkách a zapojit je například k vodiči (jednoduchým připájením), vedoucímu k ovladači světel v poloze "0"? Jde mi o to, abych dosáhl automatického rozsvícení při nastartování, když je vypínač v poloze "0" a automatické vypnutí v dalších polohách. Bylo by toto řešení reálné, nebo je to nesmysl a jinak, než na samostatný vypínač, či origo zapojení to fungovat nebude? Předem všem děkuji za kreativní nápady Editováno: 24. Duben 2013, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 Nevím přesně jak to myslíš, ale světla je potřeba spouštět pomocí relé. U mlhovek určitě, u denní ho nevim, ale beztak taky. Že by jsi to napojil natvrdo na spínač osvětlení, to asi nepujde. Záleží taky na tom jaký proudový odběr má denní svícení. Já vím že na to jsi se neptal, ale nedá mi to- raděj si něco málo připlať za ambiente, takové bastlení s nejistým výsledkem je o ničem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaroCZ Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 spis si myslim, ze by denni sviceni svitilo porad, jak pri 0, tak v poloze "potkavacky", navic by nesly mlhovky a kdovi co by na to rekla technicka ... a prijde i o Corner, coz je hodne prijemna funkce a me to uz zachranilo nekolikrat zivot, kdyz jsem se otacel a nevidel spousta der ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...