Uhlíř Petr Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Ahoj před nedávnem se mi z ničeho nic rozsvítil posilovač řízení. auto je škoda fabia I 2000 sdi classic (bez ESP atd) prostě holátko.. pouze ABS, posilovač, tempomat a jeden pytel. Chyba naskočila chvíli potom, co jsem nakódoval řízení na to kódování co tam má být - před tím tam bylo nějaké RS řízení a psalo to kraviny jako pohon 4 kol atd.. tak jsem to překódoval chyby šly konečně vymazat a asi 2 měsíce na to tohle.. VAG 01290 short to ground na internetu jsem našel toto : 01290 - Reference Voltage Steering Assist: Short to Ground Possible Symptoms ■ Malfunction Indicator Light (MIL) ON ■ Power Steering not working Possible Causes ■ Wiring and/or Connector(s) from/to Sensor for Power Steering (G250) faulty ■ Sensor for Power Steering (G250) faulty Possible Solutions ■ Check Fuse(s) ■ Check Wiring and/or Connector(s) from/to Sensor for Power Steering (G250) ■ Check/Replace Sensor for Power Steering (G250) Special Notes ■ When found in VW Polo (6R/9N), Skoda Fabia (5J/6Y), Skoda Roomster (5J), Seat Ibiza (6J/6L) etc. Steering Aid: ■ Check Measuring Value Block (MVB) 002.1 & 004.3 Jak v measurign block proměřím ten senzor prosím? Rád bych abych zjistil, že to dělá opravdu on, případně zkontroloval kabely abych to mohl opravit a vymazat, ta oranžová kontrolka na palubce mě hrozně vytáčí.. Díky za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 Zvláštní, nenakodoval jsi to blbě? Předpokládám, že ti posilovač jde normálně. Zkusil bych se podívat na řešení, co ti to tam píše, takže zkontrolovat příslušnou pojistku, kabeláž, a naposled snímač G250. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.