Publikováno Květen 15, 201312 r Ahoj, mám jeden problém. Nasadil jsem dva dny zpět nové přední kotouče BREMBO Max a desky TEXTAR, výměna šla lehce. Ale po ujetí asi 25km lehké jízdy jsem po zastavení pozoroval více zahřátý pravý kotouč. Doma jsem pak tento pravý třmen celý rozdělal, znova vyčistil. Koupil jsem si o novou prachovku a nový těsnící kroužek do brzdového pístku. Ten jsem vytáhl, pročistil (byl ale v hezkém stavu), promazal brzdovou pastou od TEXTARU, nasadil nové gumičky a zase složil. Chodí lehce! Mázl jsem i ty styčné plochy na třmenu, jak chodí desky. Tam už fakt nemá co drhnout. Když dám auto na hever, tak po sešlápnutí brzdového pedálu se kolo točí malinko hůř, než levé, ale rozdíl není zas tak velký. Já bych řekl, že je to OK :-) Ale dnes zase bylo to pravé kolo teplejší. Levé bylo teplé, krásně jsem na něm nechal prst a na pravém ten prst neudržím, bo bych se spálil.... Teď už vážně nevím. Co může být špatně? Mám to nechat ještě chvíli sednout ty nové kotouče a desky? Mám na nich najeto cca 80km. Ale nerad bych si tu pravou brzdu hnedka odrovnal... Ložiska jsem nechal dělat 3 roky zpět.
Červen 10, 201312 r Osobně bych to nechal "zajet", za 80kilometrů kolikrát brzdy ani nepoužiju... ..už je to skoro měsíc, možná, že nejenom mne by zajímalo, jestli si to sedlo, nebo jsi s tím něco dělal...
Červen 21, 201312 r Mám s tímto zkušenost z Favorita. Brzdič a píst naprosto v pořádku ale stejně se kola zahřívala. Bylo to nakonec hadicemi co vedou k brzdiči. Uvnitř celé zpuchřelé za ty roky a kapalina sotva tekla. Auto brzdilo dobře, ale pístek se horko těžko vracel když to bylo přicpané.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.