Publikováno Červen 22, 201312 r Ahojte, rozhodol som sa prispieť svojou skúsenosťou s chybami RJ Elektroniky volantu, alebo podvolantovky. VAG mi dlhodobo hlásil chyby: Adresa 16: Elektronika volantu Labely: SVO\1K0-953-549-MY8.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN 4 závad nalezeno. 00576 - svorka 15 012 - chyba v elektr. obvodu - Sporadická 00883 - spinac zapalovani (D) svorka S 012 - chyba v elektr. obvodu - Sporadická 00884 - spinac zapalovani (D) svorka X 012 - chyba v elektr. obvodu - Sporadická 01744 - spinac zapalovani (D) svorka P 012 - chyba v elektr. obvodu – Sporadická Nevedel som prísť na to, čo to spôsobuje, auto štartovalo normálne, ani počas jazdy neboli problémy, ani s vypnutím motora. Rádio fungovalo ako malo proste som ani premeraním káblov nezistil problém, prepájkoval konektory na RJ... Okrem tejto chyby som mal po aktivácii automatického zamykania/odomykania dverí počas jazdy problém s tým, že počas jazdy sa mi dvere občas samé odomykali/zamykali, čo bolo neprijemné a následne VAG hlásil chybu Adresa 46: Komfort systém Labely: SVO\1K0-959-433-MAX.clb Řídící jednotka SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT 1 Fault Found:01038 - centralni zamykani - teplotni ochrana 000 - - - Sporadická Na prvý pohľad tieto chyby navzájom nesúviseli, ale nakoniec sa ukázalo, že súviseli. Teplotná ochrana bola spôsobená opakovaným odomykaním/zamykaním dverí v krátkom čase, čo spôsobovalo prehrievanie elektroniky zámkov. A odomykanie/zamykanie bolo spôsobené pokazenou spínacou skrinkou, ktorú kontroluje RJ Elektronika volantu. Spínaciu skrinku som kúpil (1K0 905 849) a vymenil. Výmena bola jednoduchá, za 20 min. bez nutnosti demontovať volant. 1.) odpojiť baterku, demontovať vrchný a spodný kryt volantu (vrchný sa vycvakne, spodný má spredu dve skrutky, odspodu jednu. Predné skrutky sa dajú odkrútiť po pootočení volantu. Treba odmontovať aj gumu z páčky na nastavovanie volantu 2.) po odkrytovaní je vľavo dostupná spínacia skrinka 3.) vyberá sa pomocou dvoch pevných drôtov (napr.špice z bicykla) na označených miestach vpichnúť obe dnu a potom chytiť za konektor a vytiahnúť. Kľúčom v zapalovaní nehýbať... 4.) no a po krátkom kochaní sa práce sústružníka... nastaviť si tú istú polohu na novej spínacej skrinke a šup s ňou dnu. Cvak cvak a zapojiť konektor a poskladať všetko späť, vymazať chyby na VAGu a tešiť sa... Chyby sa už odvtedy neobjavili.
Listopad 10, 201311 r nazdar, mám podobný problém a na 99,99% to bude to isté, len mám problém zohnať tú spínaciu skrinku (1K0 905 849), kde si to pls kupoval?
Duben 27, 20196 r Ahojte Objavili sa mi rovnaké chyby ako sú popísané vyššie. Spočiatku sa objavila chyba, zmazal som ju a dlho sa neobjavila a nijako sa ani neprejavovala. Časom sa to zhoršovalo, rádio sa vypínalo hneď po vypnutí motora (nie po vytiahnutí kľúča) a za jazdy sa auto odomykalo/zamykalo ako sa mu zachcelo (až som nakoniec vypol funkciu automatického zamknutia). Našiel som túto tému, potešil som sa a rovno som kúpil novú spínaciu skrinku (Nemecká výroba Borsehung). Vymenil som ju, tiež som premeral kábel ktorým sa pripája. Nič však nepomohlo, stále rovnaké chyby. Ešte som si myslel že mi predali nejakú inú spínaciu skrinku, keď však zložím dole ten prvý kryt na nej, obe majú rovnaké čísla dielu. Máte nejaké nápad čo by mohlo byť zlé? Skrinka je nová, kábel som meral je dobrý. ďakujem
Leden 9Led 9 ahoj, mam tez na O2 1.6 MPI 2008 pred FL podobne chyby - bud jen prvni 2 nebo prvni 4 nebo vsech 5 (naskakuji tak +- co 3 jizdy, tedy ne vzdy, za ruznych teplot) 00576 00883 00884 01744 00885 spinacku jsem koupil novou a vymenil - diky za navod, i po vymene opet naskakuji nepravidelne prvni 4 chyby .. kazdopadne spinackou to asi neni. Vytahl sem drzak akumulatoru abych videl jak je na tom svazek a na prvni pohled to nevypadlo nejak poskozene byt sem teda ten svazek nerozpletal. Jinak auto jezdi, radio se vypina jak ma, na chyby sem prisel nahodou kdyz mi otec rikal ze mu nesviti kufr a predni cteci lampicky.. predni LEDky byly KO, kufr vyresil novy zamek - od vymeny sviti jak ma. Nez sem se dopracoval k tomuto stavajicimu vysledku tak jsem vytahl i komfortku (tu za prihradkou spolujezdce) a konektory propajel. Ale ted koukam ze jsi asi propajel tu RJ pod volantem? Bylo tam neco videt, da se do ni rozumne rozebrat? Rozebrat komfortku mi moc neslo - propajel sem jen tu jednu stranu tistaku. tady jsou jeste detaily z CarScanner: 16. Steering column16. Steering column DTCs: 5 ---------------------------- 00576 [0x0240] Terminal 15; Boost pressure sender 2 - G447 implausible signal Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti ---------------------------- 00883 [0x0373] Ignition and starter switch-D (Terminal S); Ignition starter switch-D (terminal S) Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti ---------------------------- 00884 [0x0374] Ignition and starter switch-D (Terminal X); Ignition starter switch-D (terminal X) Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti ---------------------------- 01744 [0x06D0] Ignition and starter switch-D (Pin P); Ignition starter switch-D (terminal P) Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti ---------------------------- 00885 [0x0375] Ignition and starter switch-D (Terminal 50); Ignition starter switch-D (terminal 50) Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.