LiveBomb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 041
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

LiveBomb naposledy zvítězil 8. Duben

LiveBomb nejvíce like obsah!

Popularita

119 Výborná

O uživateli LiveBomb

  • Hodnost
    Veterán
  • Narozeniny 26.4.1985

Kontaktní metody

  • ICQ
    151559453

Návštěvy profilu

1 999 zobrazení profilu
  1. Panoramatická posuvná střecha PSD

    Kombik ma podle ETKY kanálky i v předu. Nevím, ale z toho co vím tak Škodovka to řešit nechce, stálo by to moc peněz. Nevím jak u SUPa ale Octavie tím trpí asi všechny a jestli tam máš ty díry co jsou na fotkách, tak pravděpodobně i tebe a dalších se to týká.
  2. Hľadám kapotu na O2 combi po FL

    http://bazar.automedik.cz/9202 kapota?minPriceSelected=0&maxPriceSelected=7400&order=cenaSestupne ?
  3. Panoramatická posuvná střecha PSD

    NEJSOU to kanálky. Je to vlastnost.
  4. Prevodovka typ NFQ 4x4

    Prevodovky Sixta v Kosmonosech je ověřená firma
  5. Hučení/bzučení převodovky 2.0 TDI PD

    Také vím o Kuze z roku 2008 v diselu co má najeto necelých 10000. Protože s ní jezdí manželka majitele firmy v podstatě jen po malém městě. Ale u Octavie bych to moc neočekával.
  6. Vymena oleja v automate DSG

    Jo ta teplota. někde kolem 40°C (+/-5°C) pokus to dobre pamatuju
  7. Vymena oleja v automate DSG

    - olej jedine original od VW - vymena ma sva specifika, postup zvladne kazdy kdo ma spravne pripravky nebo si je umi vyrobit a precte si DP - dsg se nepropplachuje, oleje je potreba až 6 litrů G052182A2 nebo 2 litry G052512A2 pro 7° se suchou spojkou - olej mimo servisni sit jen tezko sezenes, pokud sezenes nemel by byt problem donest si vlastni, zvlast u auta po zaruce - davat si bacha na to at se vypusti spravne mnozstvi a doplni spravne mnozstvi - ATF bude do "opravdovych" automatu s hydromenicem, DSGcko je "jen" robotizovany manual
  8. DSG vs manuál

    Tak zrovna tohle video bych moc za "vzor" nedával ....
  9. Ochranné lemy kol

    Lepí se to z jednoho prostýho důvodu - unifikace dílů. Navíc lepení vytvoří celistvější spoj.
  10. Přehřátí motoru

    Samotná pumpa stojí necelý 3000,- Drží na třech šroubech, nevím jestli jejich povolení a zajištění ozubených kol a sundání řemene je práce za další 4000,-. Asi bych se autorizáku vyhnul pokud je auto po záruce.
  11. Něco málo z Onboard kamery

  12. Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    Ten Digital bych rád, jen škoda že nejde na MIB1
  13. Kde koupit original ALU kola?

    Nevím co myslíš tím normální krám, ale kdejaký partner VWAG ti je může objednat. Dokonce ti je může objednat i Pepík z horní dolní pokud ví jak. Nikdo je moc neprodává protože je to zboží který málokdo shání mimo oficiální dealerskou sít, navíc držet si sadu za cca. 20000,- na skladě jsou celkem blbě uložené peníze. Na sbazaru to jsou buď kusy kvality B (s kazem), to co si lidi koupí jako bonusy pro zaměstnance a nebo prostě čorky z fabriky / od dodavatele.
  14. Problémy s forem

    když kliknu na odkaz co tam v příspěvku mám tak se to rozhodí... Jinak se tu něják sype čaj.....
  15. DSG vs manuál

    Nevím jak v suché, tipoval bych 2 litry , ale v mokré je cca. 5,5l oleje, 1l cca. 700,- Kč.,