Jump to content

LiveBomb

Uživatel
  • Content Count

    1,528
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

LiveBomb last won the day on April 8 2018

LiveBomb had the most liked content!

Community Reputation

226 Excellent

About LiveBomb

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 04/26/1985

Recent Profile Visitors

5,173 profile views
  1. A co bys do auta této kategorie chtěl nakládat delšího? Nejdelší věc se kterou se počítá a to vlastně jen občas jsou lyže. Pokud v tom chceš vozit lešenářské / topenářské trubky pořiď si něco ala transit.
  2. Máš na autě chrom? Třeba kolem okýnek? Pokud ano, koupil bych chrom.
  3. LiveBomb

    Autobatéria

    @Plzeňáček já nevím, ale pokud se neobjevil někdo další než @ferda25 , tak opravdu nikdo neumí inteligentní dobíjení (rekuperaci) vypnout. Z toho co mi sám říkal po úpravě, tak "jen" změnil některé hodnoty, které inteligentní dobíjení využívá tak, aby se jeho funkčnost do velké míry potlačila, nicméně stále tam je a stále sem tam (za jistých podmínek) funguje @sk0d@ taky si nemyslím, že by se mohlo něco poškodit, natož řetězově, jen se s odpojením konektoru pravděpodobně odpojí i další funkce žijící jen z baterie
  4. LiveBomb

    Autobatéria

    Já nevím, ale mě vytažený konektor v Superbu, na rozdíl od Octavie, způsoboval neustále vracející se hlášky o nefunkčním start-stop, které mě štvaly, a neaktualizovali se mi údaje ve škoda connect. Imho je na to v novějších MR navázáno docela dost další funkcionality.
  5. LiveBomb

    Autobatéria

    @Plzeňáček tak zrovna @ferda25 je asi jediný kdo to umí dostatečně potlačit, dokonce tu úpravu umí i na dálku
  6. LiveBomb

    Autobatéria

    Ano, pokud tam dáš baterii s jinou kapacitou, je třeba to nastavit kvůli (ne)inteligentnímu dobíjení. Já místo OEM JCB 68Ah dával Vartu 70Ah a údaj jsem měnil. Taky je dobrý vymazat chyby.
  7. Oni už si to ale dávno rozhodli jako nerentabilní. Proto to nikde neseženeš, chápeš?
  8. Myslím si, že tohle je prostě začarovaný kruh. Kdyby se to někomu vyplatilo vyrábět, třeba i za cenu nákupu licence od VW, tak to dávno vyrábí.
  9. Napadá mě jedině prolis na znak? Nebo spoiler?
  10. Složení toho oleje. To není jako z reklamy, to je bohužel holý fakt. Pochop, že 95% majitelů vozů jsou dnes jen uživatelé, servisují podle pokynů výrobce a výrobce říká netřeba měnit. Sice je to pitomost, ale je to tak. No prostě to není olej do sekačky, co se vyrábí 40 let pořád stejně a máš zajiéštěný jeho neustálý odbyt, stejně tak to není olej do motoru co se mění, při troše štěstí, i 2x za rok, kde to prodáváš po 200 litrových sudech úplně v pohodě několik let (504.00 / 507.00 je tu jak dlouho, 15 let?) nebo nějaké mazivo do heavy machinery kde ti standardiza
  11. Já vůbec nevím co řešíš. Pokud mi člověk co roky dělal na konstrukci převodovek VW, slouží jako mentor a rádce současné generace a staví speciální "závodní" převodovky řekne, že existují důvody proč náhražky u převodovek nepoužívat tak to vezmu jako fakt. Pak je otázka, jestli olej vyměnit chceš nebo nechceš, člověk utratí více než 3500 za olej za úplně jiný pitomosti a neřeší to. Btw. podle VWAG je náplň doživotní, tj. většina uživatelů to měnit nebude, mění se tedy jen při servisní akci, na vyžádání, případně to pár nadšenců udělá samo. Z pohledu aftermarket výrobce olejů je to tak zane
  12. Nedělal bych experimenty a dal tam originál. Důvod proč se držet originálu je na fóru a webu Sixty celá spousta a stejně u něj dříve nebo později skončíš.
  13. LiveBomb

    Autobaterie

    Mě zatím ani jedno AGMko nevydrželo déle než tří roky a to by měla být ještě lepší baterie.
  14. Pravý husí krk je pro instalaci lepší, je v něm méně kabelů..
×
×
  • Create New...