sir-sandro Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 zdravím, mám 1,3 MPI a v chladící kapalině mám jakousi bílou mastnotu je zanesena všude v oběhu, ve vodě netuhne, ale taky se nerozpoští a hlavně asi zapřičiňuje to že vyřazuje termostat z provozu, kdykoliv ho vyměním, jestli za nový nebo za nějaký který už tam byl, chvíli funguje a pak se otevírá při 70°C. Koupil jsem i originál za 900 a taky nic. Ta mastnota na světle tmavne a docela rychle tuhne a nakonec z ní zbyde jen hnědý povlak. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 nestrácí se ti olej? řek bych že bude KO těsnění pod hlavou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sir-sandro Vloženo 28. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 nestrácí se ti olej? řek bych že bude KO těsnění pod hlavou No, nedávno jsem trošku dolíval...ale jako nedá se říct že by se přímo ztrácel...ale asi to je olej, jsou kolem toho takové kapičky což asi nebude jen bordel mixsnutý s mastnotou....díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hagrid_cZ Vloženo 14. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2013 (editace) Ahoj, dnes jsem zjistil, že mám olej ve vodě, ale voda v oleji nejspíš není (víčko čisté). Napadá mě hlava a olej čerpadlo. Nemáte s tím někdo zkušenost? 1,3MPi Editováno: 14. Červenec 2013, autor: Hagrid_cZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2013 na 99% hlava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 15. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2013 vyměň těsnění pod hlavou, srovnat hlavu (většinou se dělá), vyměnit rovnou olej a chladící kapalinu. Nejprve bych ale propláchnul okruh a vyčistil ho tak od bordelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2013 a nezabudni si dať zmerať presah/utopenie vložiek valcov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DJx Marcus Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 Zdravim.Viem je to tu uz otrepane.Ja teda brat ma trosku iny problem.Tiez ma sice olejove skvrny v chlad.zmesi.Len neviem ci od dosledku motora.Alebo ,davnejsie sa pomiesala resp doliala ruzova za modru kvapalinu, bol robeny preplach vodou aj nejaka chemia,len vtedy to bolo hnede nie cierne.Nio teraz auto skoro pol roka stalo a su tam cierne skvrny.Mna by zaujimalo ako napr vylucit tesnenie hlavy motora a pod.To som cital ze premerat kompresiu ci co.Este by som skusal jednu vec staru kvapalinu vyliat a jazdit napr len na custej vode, len aj to neviem kolko km sa moze.Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MajstrLadic Vloženo 2. Duben 2016 Sdílet Vloženo 2. Duben 2016 Zdravim, cistou destilku muzes nalit a jezdit nani noramlne pokud nemrzne a pokud neni horko, v okruhu ti stejne cast chladicky zustne, kdyyb bylo tesneni tak tam byvaj tako mastna kola a ma to divnou barku gecky muzou byt tez a tlaky neni tez spatne zmerit a pravde podobne bude i voda v oleji, tesneni na 1. 3 je rychlovka da se rict oproti jinym motorum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.