Jump to content

Vápno

Uživatel
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Vápno

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To je právě ten rozdíl jak jsem psal výše. Když jezdí manželka tak po 150km a když já tak po 250km.
  2. A není zacpaný radiátor? Taky se to tu snad řešilo.
  3. https://m.sunnysoft.cz/zbozi/167PCI-068/automobilova-diagnosticka-jednotka-pro-obd-ii-s-bluetooth-ekv-elm-327-pro-android-cz-sw-zdarma.html Kupoval jsem asi pred 2 měsíci přímo tam co jsem dal odkaz. Možná mají i na alze. Musí to být verze čipu 1.5
  4. Mám hodnoty dost podobný. Po chvilce mi na druhým válci vyleze k 0,5mg a pak postupně zase sleze na nějakých 0,2mg
  5. Můžeš to zkusit, ale známe autorizované servisy... nebo jestli třeba není nějaká aktualizace ECU, která by to nějak řešila. Ale můj názor je ten, že je to udušený přes ty EGRy a prostě to hulí jak kamna. + jak výše zmiňuje 15degren při našich nájezdech už vstřiky nebudou žádná hitparáda
  6. Já mám taky CRMB najeto 166tkm a jsem na tom právě stejně jako ty a koukám í stejná nafta + VIF. Pokud má kolega jiný kód motoru nebo už třeba novější s AdBlue tak s tím bych to moc neporovnával. Možná by stálo zato založit vlákno o regeneracích jen CRMB ať přispějí í ostatní jak jsou na tom.
  7. A ten kolega má taky euro6? ona totiž euro6 oproti euro5 má 2 EGR ventily. Jeden před a druhý za DPF, takže si myslím, že to auto kvůli tomu hulí jak blázen.
  8. Já to samé, když jezdí manželka jednu trasu 40km po okreskách tak regenerace po nějakých těch 150, když jezdím já tak i po 250 na stejné trase-víc to vytáčím. aktuálně jsem si všiml u ohřátého motoru při 1750ot/min lehký pocukávání. Podezírám vstřik, ale kdo ví. Najeto 165tkm.
  9. Ahoj, máš něco nového? Mám možná stejný problém. Když jedu na 3ku přesně 54km/h tak auto pocukává a dělá to i na neutrál. 1750ot a motor se houpe. Jediný čeho jsem se v tu chvíli všiml je že lítá tlak na railu o 100bar nahoru dolů. Jo a dělá to jen za tepla.
  10. Aneb staň se otrokem svého vozu
  11. Nevím jestli to tady někde bylo, ale ať taky trošku přispěju. O víkendu za jízdy jsem furt slyšel šplouchání, svítila rezerva tak jsem myslel, že je to z nádrže. Po dojetí na místo koukám za řidičem na zemi čůrek vody od mřížky repráku ze dveří. Otevřu dveře za řidičem a v nich akvárko. Projel jsem klackem spodní těsnění na dveřích a vyteklo snad 5L vody. Odtoky zacpaný nebyly, ale tím jak se asi ty zadní dveře moc nepoužívají tak se přilepilo to těsnění a zacpalo je to. Takže asi tak. Combi MR2016
  12. Tak jen pro info. NOx sulfur charge kleslo asi na 1,4 kdy a proč nevím. Při regeneraci to nebylo. Další poznatek co mám je, že už 2x se mi stalo, když jsem najel na dálnici tak najednou zaplnění vyskočilo z cca 55-60 procent na 90 a začla regenerace. Ve městě to neudělá a stoupá to postupně. Příjde mi, že si auto řekne aha dálnice teď by to šlo. Nevím jestli je to vlastnost nebo chyba. Jestli to dělá í někomu jinému kdo má euro 6
  13. Pánové, nevíte prosím co je hodnota Nox sulfur charge? Měl jsem tam 1,8 teď je tam už 2,2 furt to přibývá a regenerace mi přijde, že na to nemá vliv. A nedá se přepnout zobrazení hodnot v aplikaci? Místo měřeného množství sazí mám právě tu hodnotu NOx a vidím jen vypočtenou. Díky
  14. 16g je opravdu hodně málo. Máš auto od novoty? Nebyla tam nějaká výměna? Já mám sice 2.0tdi euro6 CRMB a ve 165tkm mám 38g a regenerace potvrzuji těch 250-350km
×
×
  • Create New...