Jump to content

Vápno

Uživatel
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Vápno

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jojo tomu se říká řasy. Hlavně že se podařilo.
  2. Až začne téct pumpa, nebo přestane fungovat tak je udělej. Interval je 210tkm. Já dělal ve 160tkm tekla pumpa...
  3. Tak nějak nevím jestli tam jezdit na tu svolávačku, aby to nemělo nějaký negativní vliv na motor. https://forum.skodahome.cz/topic/133595-dieselgate-kauza-diesel%C5%AF-vw/page/55/?tab=comments#comment-2493814
  4. Zvláštní. Vyrobeno mám říjen 2015 a mám to tam.
  5. Založil jsem na to vlákno. Taky by mě to zajímalo
  6. Já jdu začátkem listopadu. Tak budeš průkopník
  7. Ahoj. Dnes jsem zjistil na stránkách škoda, že mám na auto svolávačku. Údajně něco ohledně nějaké komunikace čidel kolem DPF nebo co. Takhle nějak mi to technik popisoval. Na funkci to prej nebude mít vliv. Nicméně už jsem objednán na přehrátí softu. Ráno přivezu a po obědě vyzvedávám. Předpokládám, že je to zdarma. Mám MR2016, Motor 2.0TDI 110kw CRMB Pokud už to máte někdo zasebou dejte vědět, zda se něco nezměnilo v chování auta.
  8. Vápno

    Nehoda....

    Já mám vždycky strach, abych náhodou neťuknul do někoho, kdo jak se říká v tom "umí chodit". Pak se rok bude léčit, že ho bolí za krkem. Nemyslím to nijak konkrétně... Je to o povaze. Někdo z toho potřebuje vytřískat maximum někdo je rád, že má auto zpátky a může jezdit.
  9. A kolik soot mass calculated ti zbyde po regeneraci? Pokud auto kouří tak to DPF je KO. Další věc je kdo dělal ten chip? Nějaký garážový šmoula s noťasem na klíně? Za mě: vrátit zpátky soft, vrátit EGR, nový DPF.
  10. Bohužel nevím já to neplatil. Ale každopádně když koukám tak by mě originál vyšel na nějakých 5400 s DPH. Na škoda-díly je za 6500
  11. A DOT je stejný? Jestli to není třeba z jiné série.
  12. Já jsem neřekl vadný. Jen už mají to nejlepší za sebou. Jeden se už měnil ve 150tkm tak se zatím celkem divím, že ty zbylý 3 ještě držej. Bohužel to auto ještě nebylo moje vyměnil bych rovnou všechny 4. Nejsem moc příznivcem tohle měnit po jednom při trochu vyšším nájezdu.
  13. Čvachtání mám taky, za studena a když si stoupnu k pravému přednímu kolu tak je to fakt hnus. Cvakaní na volnoběh trochu a to jde z vrchu motoru. Nejspíš to budou už vstřiky. Jsou i krásně slyšet, když mám třeba 1700ot a přidám tak je slyším chviličku. CRMB 110kw 170tkm
×
×
  • Create New...