Přejít na obsah

Vápno

Uživatel
  • Počet příspěvků

    243
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Vápno

  1. Je to normální. Buď v klidu a jezdi. Regenerace po 270km u CRMB je taky v pohodě.
  2. To ti nikdo neřekne. Nevím jak ji kdo promazal, moc si to nedokážu představit. Kolik má auto najeto? Ráda šustí vodní pumpa.
  3. Zachování kódování při odpojení aku? Proč? Vymaže se jen čas a datum.
  4. Sáhl někdo za těch 10 let na bzdy? Vyčistit, rozhýbat a minimálně to pískání by mohlo zmizet.
  5. Je to nějaká chyba/vlastnost v SW. Neřešil bych to…
  6. Já to tak myslím mám. Teda doufám, že nekecám 😀
  7. Nestačí mít zataženou ruční brzdu?
  8. Vápno

    Autobaterie

    Možná to tak taky začnu dělat, ale i tak si říkám, kolik by ta baterka měla ještě vydržet. 8 let je naprosto cajk. Nikdy jsem ji nedobíjel nabíječkou.
  9. Záleží na tom jak se úprava udělá. Vzpomeňte si dřív, když DPF nebylo tak spousta aut po chipu kouřilo… O stránku dřív píšeš, že máš CRLB tj. EU6 bez AdBlue a tam je interval mezi regeneracemi už tak dost krátkej. Klidně mezi 100-200km když se nejezdí po dálnici.
  10. Vápno

    Autobaterie

    Tak dnes výměna originál Varty AGM po bez pár dní 8 letech a 210tkm. Nikdy mě nikde nenechala a možná by ještě chvilku pojezdila. Ale vzhledem k tomu, že jezdím o víkendech na hory a příští týden už má po ránu mrznout tak radši šla ven. Inteligentní dobíjení odpojeno až někdy letos v červnu, když už jsem začínal pozorovat, že je aku slabší. Vyměněno za Exide EK700. O víkendu ještě nakóduji a budu doufat v dalších 8 let.
  11. Ten kouř, ale vůbec nemusí být a nejspíš ani není olej. To může být i těma úpravama (EGR off apod.) Měl jsem auto co bralo 1l/1000km a nezakouřilo…
  12. Při 145tkm nechápu proč chceš vyhodit DPF. Má před sebou ještě jednou to samé bez problému…
  13. To je divný, mě svítí právě jen když svítí světla.
  14. Hlavně u CRMB jsou regenerace klidně po 150km normální. Takže jestli to nebylo zbytečný, si ten filtr nechat zničit. Ve 2.0tdi je na to snad i téma ohledně těch regenerací u CRMB.
×
×
  • Vytvořit nový...