Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

že by si vyjímečně nepřeháněl a měl jednou za 100 let pravdu? Že by fakt byl ten motor vyčichlej? Sice furt víc a víc kw, ale v konečném důsledku je to jedno, když je to přiškrcené abys nemohl moc akcelerovat a vypouštět emise. Něco podobného se řešilo už u 1,8 TSI O2 a 1,8TSI O3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady zajímavý článek o TSI s 200tis km a hlavně ta pasáž o zanesení mazacího systému. Což jak všichni víme je hlavně díky LL servisním intervalům.

seš prostě nejlepší, nejlepší článek široko daleko, ty nejlepší člověk!

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

seš prostě nejlepší, nejlepší článek široko daleko, ty nejlepší člověk!

Ja se priznam, ze jsem prelouskal jeden odstavec a musel jsem to zavrit, ac me to zajimalo. Ta slovenstina se neda cist. Pritom kdyz se bavim s moravakama a nebo slovakama, tak je to ok. Jen se po slovacich neda cist.

Hezke

Me se to moc nelibi teda.

Huri koupil kárku a už šilhá po jiné :D A takhle to dělá i s ženskejma, jednu dostane a hned chce další, je to kujón :)

Njn, hold Ford. Az se dostane na Pasika nebo Bavo, tak snad bude spokojenej, leda ze by uz pak jen Porsche ;).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že by si vyjímečně nepřeháněl a měl jednou za 100 let pravdu? Že by fakt byl ten motor vyčichlej? Sice furt víc a víc kw, ale v konečném důsledku je to jedno, když je to přiškrcené abys nemohl moc akcelerovat a vypouštět emise. Něco podobného se řešilo už u 1,8 TSI O2 a 1,8TSI O3.

Kdyby jste tolik nepindali, tak jsem mohl poreferovat o repro a taky k tomu, ze mi prijdou i prevody delsi, nez by melo byt zdravo. Jednicka mi prijde tak kratka, ze se s tim neda rozjet (nechapal jsem jak na to nadaval Clint, tak ted uz chapu), dvojka dobra. Ale od trojky dal to je katastrofa. F2 je lepe zprevodovana. Coz dynamice take nepomaha, plus nejake to skrceni emisi a je to co je.

To reaguješ na nějakej stoletej příspěvek?

Stoletej, ale potvrzuje to, co jsem psal. Evidentne toho tady na foru bude vic.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se právě vrátil s CC ze servisu. Jezdím do Auto Myslivec v Podbořanech a tady mi účtují za práci 372,-Kč (bez DPH) neboli 450,-Kč (vč. DPH) na hodinu. To je dokonce hluboko pod tím, co uvádí tabulka v článku. A dělají tam dobře, je to hlavně Škoda servis. Můžu fakt doporučit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr autorizákům zásadně nedůvěřuje, jak neustále píše, jsou tam jen neschopní jedinci a dementi, co se snaží jen zákazníka oškubat. Proto jezdí do servisu někde v Karlsbadu, sídlící v buňce naproti garáži, kde mají současně sklad a dílnu, dělají prej za 50 korun na hodinu. ;)

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Správně Clinte, nedůvěřuji. U mě je to jen banda zlodějů, pohádkářů, darmožroutů atd. Já ovšem nejezdím do Varů, nýbrž do Sokolova, kde si myslím to ještě jakž takž jde a to jen díky šéfovi servisu, páč s nikým jiným ani nejednám, vše domlouvám přímo s ním - jediný, který si zaslouží nějaké trochu uznání za ochotu vše řešit nepohátkařit atd. Jeho zástupce je mladej frajírek, pravý opak. Ve Varech jsem byl asi 2x, ne že by byli vyloženě špatní, ale nemastní, neslaný a reklamaci silentbloku jsem s nimi vyřešil až na potřetí. Ovšem já svůj názor nikomu nevnucuji, vím své jak to v těch AS chodí. U Rapida jednomu klukovi naúčtovali při výměně oleje množství 5,5 litru, přitom takové množství se tam ani fyzicky nevejde ( objem je 3,9 ) a to se s ním dohadovali až do krve a až když napsal stížnost na ŠA kde mu potvrdili, že má pravdu, pak se začli dít věci. Nestačí, že ho prodávají za 800 litr, ještě jim není blbé si účtovat víc na množství. Pak můžu jen koukat když mi ten můj známej z AS (mechanik) nabízí rozlejvaný LL olej za 400 litr v domění, jak mi to dává skoro zadarmo, hádej kde asi ten volej vzal. A takhle bych mohl pokračovat, ale protože vím, že v Tvém případě to nemá stejně smysl, páč ty vždy uvěříš až když se přesvědčíš na vlastní kůži a do té doby plácáš své, tak to nějak rozšiřovat nebudu. Já mám své dva servisy neautorizované, malé. tam jsem před Rapidem jezdil roky a neexistovalo aby si účtovali za něco co neudělali, nebo za něco co nevyměnili atd. nebo že by hledali cvakající spojk. pedál týden, vyměnili půl auta a stejně to nevyřešili. Do AS já jezdím jen z nutnosti. 

Jen jsem poukázal na to, že ten servis v Podbořanej (ve jméně má něco o myslivcích či co, to jsem nikdy nepochopil) jsem slyšel i od jiného, že tam rád jezdí a je spokojenej. Tedy to už by se mohlo blížit skoro pravdě a třeba to tak je a bude to jeden z mála servisů. 

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se právě vrátil s CC ze servisu. Jezdím do Auto Myslivec v Podbořanech a tady mi účtují za práci 372,-Kč (bez DPH) neboli 450,-Kč (vč. DPH) na hodinu. To je dokonce hluboko pod tím, co uvádí tabulka v článku. A dělají tam dobře, je to hlavně Škoda servis. Můžu fakt doporučit.

Fuj to je streka z Praglu ;(

Jo, audio v trojce není žádná hitparáda ;) Ale jsou i horší...i když mě to moc neuklidňuje :)

No praveze v Octavii je to horsi nez katastrofa. Ale v ty Fabce, cece da se - basy fungují, vejsky a stredy jsou slabsi (mozna by to slo lehce postelovat), takze u me Fabca dobry. Nutno podotknout ze u 0 jsem mel predpokladam sérii a ve Fabii bude asi neco lepsiho. Pokud ma Fabca taky zaklad, tak to klobouk dolu a 0 ze skaly.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Správně Clinte, nedůvěřuji. U mě je to jen banda zlodějů, pohádkářů, darmožroutů atd. Já ovšem nejezdím do Varů, nýbrž do Sokolova, kde si myslím to ještě jakž takž jde a to jen díky šéfovi servisu, páč s nikým jiným ani nejednám, vše domlouvám přímo s ním - jediný, který si zaslouží nějaké trochu uznání za ochotu vše řešit nepohátkařit atd. Jeho zástupce je mladej frajírek, pravý opak. Ve Varech jsem byl asi 2x, ne že by byli vyloženě špatní, ale nemastní, neslaný a reklamaci silentbloku jsem s nimi vyřešil až na potřetí. Ovšem já svůj názor nikomu nevnucuji, vím své jak to v těch AS chodí. U Rapida jednomu klukovi naúčtovali při výměně oleje množství 5,5 litru, přitom takové množství se tam ani fyzicky nevejde ( objem je 3,9 ) a to se s ním dohadovali až do krve a až když napsal stížnost na ŠA kde mu potvrdili, že má pravdu, pak se začli dít věci. Nestačí, že ho prodávají za 800 litr, ještě jim není blbé si účtovat víc na množství. Pak můžu jen koukat když mi ten můj známej z AS (mechanik) nabízí rozlejvaný LL olej za 400 litr v domění, jak mi to dává skoro zadarmo, hádej kde asi ten volej vzal. A takhle bych mohl pokračovat, ale protože vím, že v Tvém případě to nemá stejně smysl, páč ty vždy uvěříš až když se přesvědčíš na vlastní kůži a do té doby plácáš své, tak to nějak rozšiřovat nebudu. Já mám své dva servisy neautorizované, malé. tam jsem před Rapidem jezdil roky a neexistovalo aby si účtovali za něco co neudělali, nebo za něco co nevyměnili atd. nebo že by hledali cvakající spojk. pedál týden, vyměnili půl auta a stejně to nevyřešili. Do AS já jezdím jen z nutnosti.

Jen jsem poukázal na to, že ten servis v Podbořanej (ve jméně má něco o myslivcích či co, to jsem nikdy nepochopil) jsem slyšel i od jiného, že tam rád jezdí a je spokojenej. Tedy to už by se mohlo blížit skoro pravdě a třeba to tak je a bude to jeden z mála servisů.

Souhlasim. Kdyz clovek nema zname, je to o nicom. Banda lemplu. Reklamace nechtej resit a kdyz prijede kšeft, sipky do prdele skáčou a pak predaj auto s okopanyma prahama a pocintanym vickem na olej od oleje. To v te lepsi variante, v te horsi hodej do oleje pivo, aby chytnul barvu a prohlasej olej za vymeneny.

Ja si udelam znacky na vsechny filtry a reknu jim, ze chci meneny dily videt, to se pak budu divit!

Editováno: , autor: Radius
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RADIUSY, už jsem tě předběhl, značky na filtry si dělám a chci je všechny vidět, krom olejového. No kupodivu zatím vždy vyměnili. No jednou ale na pylovej filtr a to bylo naposled, tak tam dali obyč, ale účtovali si uhlíkovej - to bylo na poslední servisce. Rozdíl v ceně 200. To jsem si všiml právě jen kvůli tomu, že mi ten starej dali, že neseděla čísla filtrů na faktuře. No, možná náhoda a omyl, ale čert ví. Po telefonátu, samozřejmě vyměnili, ale musel jsem tam zase jed, čas, benzín. Při minulé servisce, na protokolu, chybí krytka odvzdušňováku na levém zadním kole. Kurva, to už ho tam nemohli rovnou dát, zase jsem tam musel jed speciálně kvůli tomu (no tu krytku mi dali zadarmo jsem se divil). Okopané prahy, to jsem si stěžoval pak písemně tomu vedoucímu a protože byl rád, že jsem si stěžoval jen jemu a údajně sjednal nápravu, tak si to pamatoval a nyní mi nepočítal práci při dodělávce toho zpětného ventilku na ostřikovačích (což mu jde taky k dobru-sral se s tím 3/4h). No a chybějící krytka v podběhu pro možnost demontáže žárovky z podběhu si taky nikdo nevšiml, přitom to stejně kdysi udělali oni, když jsem reklamoval poškrábaný světlomet od kapoty a oni ho měnili, pak ji asi zapomněli dát zpátky, protože nevěřím, že bych ji jen tak někde ztratil, ta tam drží až moc dobře. Sám žárovky měním vrchem. Všiml jsem si toho jen díky tomu, že jsem měl bordel s blátem zevnitř ohozené celé světlo včetně všech konektorů. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...