Arlo Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Proti ztrátě tlaku je na turbu přepouštěcí ventil. Který reguluje tlak turba a zkracuje prodlevu nabýhání při řazení.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 rapid 1.2 TSI... tam už ten vykon padá slušně, ale není problém točit do těch 6300 rpm http://motorpower.cz/uploads/images/Grafy/%C5%A1koda%20Rapid%201,2%20TSI%20-%20ok.jpg Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 (editace) Kokta toho potká na silnici víc než já za celej život :-))))) Ale jak ty lidi neuměj jezdit ve svém pruhu to je peklo... Clint do Supa nepůjde, počká si....ale vyzkoušej tady ten bazar, http://www.autoconsumer.cz/ dáávaj dost mě už vzali dvě auta Editováno: 18. Březen 2014, autor: Hurikan88 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Clint si koupí Rso to je jasný v benzínu a nechá si ho chipnout na 200kw.:-) 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Tak na ztrátu výkonu ve vysokých otáčkách nepotřebuji graf - to jasně cítím. A tady můj otáčkoměr: 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 tak pawouku ještě mě hajtuj za to, že ti to podkládám jasnými důkazy a nemelu z vody(viz 1.8 tsi), s tím turbem se omlouvám hold mé znalosti byly hodně špatné, arlo je doplnil Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 18. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Já jsem se svým v červeném ještě nebyl, ani jsem neměl ještě 6tis, možná tak 5500 max..... Také mi přijde, že už to nemá smysl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Ono taky je něco jiného auto v sériovém stavu a upravené. Po chipu a dalších úpravách se posune hranice kam se dá točit motor. Pak motor zvládne bez problémům 8tis.ot. a to je pak paráda když je použitelné spektrum od 2-8tis :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 tak pawouku ještě mě hajtuj za to, že ti to podkládám jasnými důkazy a nemelu z vody(viz 1.8 tsi), s tím turbem se omlouvám hold mé znalosti byly hodně špatné, arlo je doplnil Jenže ta tvoje 1.8 nemá takový pokles výkonu ve vysokých otáčkách, jako 1.4 TSI nebo 1.2 TSI. A po čipu už nemluvě. A na turbo se vyprdni, nikdo neví všechno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Ps. Clinte to si povíme na srazu. Asi te budu muset svést...:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 hlavně mu to nepučuj Arláku, nebo ti budou smrdět destičky.. jojo pawouku, proto sem tam dával toho rapida s 1.2 a ovšem i s tvou 1.4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Tady je můj graf a výkon padá až po 7tis :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Čéče, dej to nějak normálně, jeden aby si ukroutil krk. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 pawouku, vem monitor a otoč si ho :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 18. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 :D RS, to je to pravé ořechové pro mě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Clinta hodim na zahrádku aby poznal výhody myslivce a vychutnal si nápor vzduch při akceleraci:-) 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 arlova audi A6 avant TDI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Clinta hodim na zahrádku aby poznal výhody myslivce a vychutnal si nápor vzduch při akceleraci:-) takže jako v kobře 11 se udrží? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Pawouku nejde mi to. Pokaždý když to otočim tak se mi to po nahrání otočí nazpět...:-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Kokto: budu Clintovi říkat Simír:-)) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 18. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Dneska jsem viděl na Vinohradech O3 stříbrnou RS, moc jí to slušelo, odbočil jsem z aní, ale stihnul zelenou a já zůstal viset. Pak už jsem ho neviděl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Mně nejde otočit monitor. Kokta už to vyřešil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 šikovnej kluk... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 no neměl sem to otáčet, teď je vidět že představitel liftbacků/sedanů prohraje, takže je potřeba přikoupit čipované kobylky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 18. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Já čipovat nebudu, já si koupím rovnou hotové nové RS a bude to Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky