Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Proti ztrátě tlaku je na turbu přepouštěcí ventil. Který reguluje tlak turba a zkracuje prodlevu nabýhání při řazení..

Vloženo (editace)

Kokta toho potká na silnici víc než já za celej život :-))))) Ale jak ty lidi neuměj jezdit ve svém pruhu to je peklo...

 

Clint do Supa nepůjde, počká si....ale vyzkoušej tady ten bazar,  http://www.autoconsumer.cz/ dáávaj dost mě už vzali dvě auta  :kol-47:

Editováno: , autor: Hurikan88
Vloženo

tak pawouku ještě mě hajtuj za to, že ti to podkládám jasnými důkazy a nemelu z vody(viz 1.8 tsi), s tím turbem se omlouvám hold mé znalosti byly hodně špatné, arlo je doplnil :)

Vloženo

Já jsem se svým v červeném ještě nebyl, ani jsem neměl ještě 6tis, možná tak 5500 max.....;)  Také mi přijde, že už to nemá smysl.

Vloženo

Ono taky je něco jiného auto v sériovém stavu a upravené. Po chipu a dalších úpravách se posune hranice kam se dá točit motor. Pak motor zvládne bez problémům 8tis.ot. a to je pak paráda když je použitelné spektrum od 2-8tis :-)

Vloženo

 

tak pawouku ještě mě hajtuj za to, že ti to podkládám jasnými důkazy a nemelu z vody(viz 1.8 tsi), s tím turbem se omlouvám hold mé znalosti byly hodně špatné, arlo je doplnil

Jenže ta tvoje 1.8 nemá takový pokles výkonu ve vysokých otáčkách, jako 1.4 TSI nebo 1.2 TSI. A po čipu už nemluvě. A na turbo se vyprdni, nikdo neví všechno. :kol-28:

post-32075-0-46991100-1395178944_thumb.j

Vloženo

Dneska jsem viděl na Vinohradech O3 stříbrnou RS, moc jí to slušelo, odbočil jsem z aní, ale stihnul zelenou a já zůstal viset. Pak už jsem ho neviděl.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...