stanno Vloženo 25. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2006 Mám problém. Autí občas nejde nastartovat - pootočím klíčkem, kontrolky se rozvítí tak jak mají, po chvíli zhasnou (žhavení, ASR, imobilizér...) kontrolka dobíjení svítí dál a nic, startér ani neťukne. Za nějakou chvíli je startování v pohodě. Někdy při jízdě motor zhasne, někdy naskočí hned, někdy zase musím čekat. Vše je stále častější. V servisech mi řekli je třeba vyměnit elektroinstalaci, něco je asi zkorodované. Cena prí 50.000,- do Octavky 1.9. Tdi. (když jsem se v servisu Škoda zeptal co tomu je tak jeden mladej technik mi řekl "je to rozbitý") - chudák - to jen taková vložka. Zajímalo by mě, zda se elektroinstalace liší třeba jen např. ostřikovačema na světla, nebo vyhřívání sedaček, airbagy? Jasně že u stejnýho typu akorát s jinou výbavou. Je to problém vyměnit, dělal to už někdo? A hlavně nakolik to přijde? Děkuji za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 svazky jsou rozdílné podle výbavy a roku.Vyměnit se to dá,práce tak na dva dny,pokud to má být poctivě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kryšot Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 svazky jsou rozdílné podle výbavy a roku.Vyměnit se to dá,práce tak na dva dny,pokud to má být poctivě A co vsechny konektory prostriknout a mrk na usazeni pinu. Ja pokud se v necem hrabu, automaticky prostriknu kontaktolem U motoru zvlaste - konektory co jsou nize. nekdy je mi zleeeeeee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 26. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2006 Poctivě to jde i za 12 hodin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanno Vloženo 28. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 děkuji za odpovědi takže, auto jsem reklamoval v bazaru, tam reklamaci uznali, mechanik po prozkoumání a nenastartování auta hned zjistil, že by to mohla být spínací skříňka. opravu snad udělají dobře a ještě jsem je poprosil ať kouknou pod palubovku na elektriku v jakém je stavu -jestli tam je něco zkorodované (je možné aby tam zrezly třeba spoje, drátky - předpokládám, že jsou tam měděný a ty snad nereznou?) jo, a ještě jsem jim natlačil mnou vyměněné čerpadlo ABS k proplacení - bez protestů, akorát chtějí účtenku. kolik stojí výměna elekriky - kdyby náhodou, akorát mě zaráží že v servisu Škoda si nevěděli rady a tak teda asi bude špatná elektroinstalace - takže vyměnit a velký peníz zaplatit. ......jo jeden ten borec namachrovanej zjistil, že to je rozbitý. děéěékůůůůjííííí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 me delalo že pri startovani se klic nevratil z polohy startu. auto jelo ale nic nesvitilo a neblikalo. byla praskla nejaká pružinka v spinaci skrince. treba to bude ono..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanno Vloženo 28. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 U mě to asi nebude pružinka, klíček chodil tak jak měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke Vloženo 1. Září 2006 Sdílet Vloženo 1. Září 2006 děkuji za odpověditakže, auto jsem reklamoval v bazaru, tam reklamaci uznali, mechanik po prozkoumání a nenastartování auta hned zjistil, že by to mohla být spínací skříňka. opravu snad udělají dobře a ještě jsem je poprosil ať kouknou pod palubovku na elektriku v jakém je stavu -jestli tam je něco zkorodované (je možné aby tam zrezly třeba spoje, drátky - předpokládám, že jsou tam měděný a ty snad nereznou?) jo, a ještě jsem jim natlačil mnou vyměněné čerpadlo ABS k proplacení - bez protestů, akorát chtějí účtenku. kolik stojí výměna elekriky - kdyby náhodou, akorát mě zaráží že v servisu Škoda si nevěděli rady a tak teda asi bude špatná elektroinstalace - takže vyměnit a velký peníz zaplatit. ......jo jeden ten borec namachrovanej zjistil, že to je rozbitý. děéěékůůůůjííííí vzhledem k tomu ze auta se vyrabeji zakazkove, tudiz prakticky kazde auto je unikatni, tak neexistuje nejaky univerzalni svazek ktery bys namontoval a vsechno by ti fungovalo...dalsi duvod je ze kazdy rok probiha modelova pece a sem tam se zmeni nejake to zapojeni...novy svazek lze objednat jen (v 99% ) podle cisla auta a stoji zminenych 50-60tis Kc a to nepocitam praci.... nejakej jetej se da sehnat ale je to beh na delsi dobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.