Přejít na obsah

kotouče


The Driver

Doporučené příspěvky

Nechal si povodne platnicky?Nenastali vsetky problemy po vymene platniciek?Urcite su tvrde a su dovodom co popisuje uz sa mi to stalo.Kopalo to aj po vymene?

Přesně tak, nechal sem vyměnit jen destičky a proto se ty kotouče asi zkroutily - 1 možnost.

Ale podruhé sem měnil jen kotouče (desky se zdály OK) ale problém se tim vůbec nevyřešil! taky sem zkoušel čidlo ABS ale taky bylo OK, dále sem nechal převážit všechny 4 hliníkáče, taky OK a před 2 dny když mi zbyly penízky sem nechal vyměnit přední ložiska pánové!!!! :o

A stále to samý!!! :disgust::disgust::disgust::angry::angry::angry:

co by to mohlo dále bejt do pr....! :angry: peníze vyhozený a problém zůstává stále!

jedině mě napadá: něco na zadní nápravě nebo ty zánovní desky na přední nápravě opět zkroutily ty nové kotouče... poraďte někdo please :) né že bych peníze neměl ale nechce se mi měnit kupa dílů a stále nic....

Budu vděčný za každou radu či zkušenost.... :):palec2:

Editováno: , autor: The Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

(Jinak (mimo hru) zhruba do konce října chci pořídit OII 2.0 tdi, fungl nágl od prodejce)

ale bojím se že do té doby se mi kousne některý kotouč a já se ani nového autí nedožiju :(

bratránek (pracovník aut. servisu) mi pořád řiká že je to v poho, až auto budu prodávat tak brzdy zavzdušníme a bude to OK, ale vozim přítelkyni, najedu měsíčně asi 10000km

a fakt mam z toho bobky!!! :ph34r: shrnu to: " kopající" pedál neni žádná drobná závada si myslim!..

Editováno: , autor: The Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klasicka nemoc TDi, moc tezkej motor na poddimenzovany brzdy, ale proc se to opakuje po vymene tak brzo, to je asi zahada :) Ted sem to resil na tatovym aute, taky TDi, komplet najednou prehodit, desky Jurid + kotouce Jurid, nechame se prekvapit...

btw ze to kope, bych neresil, mne to kopalo asi 10000km, nez sem to nechal vymenit. Ale vymenil sem sakum prdum tehlice, vyslo mne to o cca litr vic nez menit jen desky a kotouce, tak bych byl blbej. 75000km a v poho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klasicka nemoc TDi, moc tezkej motor na poddimenzovany brzdy, ale proc se to opakuje po vymene tak brzo, to je asi zahada :) Ted sem to resil na tatovym aute, taky TDi, komplet najednou prehodit, desky Jurid + kotouce Jurid, nechame se prekvapit...

btw ze to kope, bych neresil, mne to kopalo asi 10000km, nez sem to nechal vymenit. Ale vymenil sem sakum prdum tehlice, vyslo mne to o cca litr vic nez menit jen desky a kotouce, tak bych byl blbej. 75000km a v poho.

udelal sem kravinu že sem vyměnil nejdřív desky, pak to začlo zlobit a pak sem vyměnil až kotouče,takže odhaduju že musim koupit sadu: kotouče+desky jinak nikdy nebudu mít jistotu!.. to kopání pedálu se teď o něco snížilo a taky to ale na 2. stranu míň brzdí :(

na dálnici je to o přední nárazník když auto přede mnou zničehonic zpomalí.....

PTAM UŽ SE ASI PO 20 ZADNÍ NÁPRAVA TO BÝT NEMŮŽE???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

chci se zeptat,potřebuji vyměnit kotouče a desky,v prodejně mi řekli TRW kotouče za 3200 kč a desky za 1800 kč.Zamítám nespím z bankomatem.Mám možnost mít z autokelly kotouče STARLINE za 770 kč/ks to už jde.Máte s touto značkou někdo zkušenost?na netu píší dobrá kvalita.Nebo doporučíte lepší třeba BREMBO za stejnou cenu nebo mírně vyšší?Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chci se zeptat,potřebuji vyměnit kotouče a desky,v prodejně mi řekli TRW kotouče za 3200 kč a desky za 1800 kč.Zamítám nespím z bankomatem.Mám možnost mít z autokelly kotouče STARLINE za 770 kč/ks to už jde.Máte s touto značkou někdo zkušenost?na netu píší dobrá kvalita.Nebo doporučíte lepší třeba BREMBO za stejnou cenu nebo mírně vyšší?Děkuji.

Já osobně bych ti Starline rozhodně nedoporučil. Myslím, že výstižnější pro jejich kvalitu by byl název Starshit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chci se zeptat,potřebuji vyměnit kotouče a desky,v prodejně mi řekli TRW kotouče za 3200 kč a desky za 1800 kč.Zamítám nespím z bankomatem.Mám možnost mít z autokelly kotouče STARLINE za 770 kč/ks to už jde.Máte s touto značkou někdo zkušenost?na netu píší dobrá kvalita.Nebo doporučíte lepší třeba BREMBO za stejnou cenu nebo mírně vyšší?Děkuji.

Polský věci a na auto, no nevím, já bych to tam nedal !!!

Nemáme přece Polonez nebo Fiat polski :smich:

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a co doporučujete?To je to hlavní ještě jsem našel FriTech co tohle?A jaký potřebuji nářadí?Ještě jsem to nedělal tak abych něco nezkur.....!

Prosím tě, ty zde jmenuješ samé dobré značky. vyber si např. tady nějaké pořádné kotouče za solidní ceny a na nějaké noname shity raději zapomeň. Podvozek a zvláště pak brzdy jsou poslední věc, na které by měl šetřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych poděkovat aka mám již vybráno :kotouče ATE 3907045 1010 kč, destičky Ferodo FERFDB 1094 920 kč.Mrkni a zhodnot co ty na to?Já myslím dobrá volba ne?Ještě s eoptám máš dobrou zkušenost s tímto prodejcem?Děkuji.

No, prosím tě, jestli chceš ATE kotouče, určitě bych k nim dal desky stejné značky. Nevím proč, ale moc těm míchanicím značek nevěřím. Jinak já osobně jsem tam zatím nenakupoval, ale pokud vím, tak spousta lidí z fóra ano a nevím o tom, že by si někdo ztěžoval... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čago,takže vyměněno.Proběhlo to v klidu bez potíží.K tomu nářadí tedy dodám já:potřebujete klíč inbus 7mm na povolení třmenů,dále torx T30 na povolení šroubku na zajištění kotouče.Je dost možné že to bude mít někdo zarostlé a bude nutno jej odvrtat 5mm vrtákem a protáhnout 6mm závit,proto si neopomente včas zkontrolovat a včas si kupte nové šroubky,dají se sehnat jen v servisech Škoda a jeden vyjde na 9 kč. -_-:D zdar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám problém s A4. Když brzdím, tak celý auto vibruje. Čím více brzdím a z větší rychlosti, tím více vibruje. Když dobržďuju, tak je to jako kdyby střídavě víc brzdila. Do volantu to ale nekope ani do pedálu. Myslel jsem, že kotouče, ale pak jsem si uvědomil, že by to bylo znát na volantu, ale ono nic. Zadní brzdy vyměněny a stále to dělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak kámo něco podobného jsem měl i já. přední brzdy jsem nechal komletně udělat a pedál stále kopal. tak jsem při rychlosti cca 100km/h začal pomalu zatahovat ruční brzdu a byl problém vyřešený. měl jsem do O jeden zadní buben a ten třepal s celým autem a taky to pěkně klepalo do pedálu. tak to prubni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to opravdu jen při brždění?Co vyšší rychlost?Jinak mě napadá jen ABS když to dělá při brždění a kotouče jsou v cajku.Kdyby to dělaly ložiska tak to dělá přeci i ve vyšší rychlosti a v zatáčkách by to jakoby klepalo....! :o

i nad 200 to jede absolutně super bez jakékoliv vibrace, i odtlumení děr na cestě je super. Akorát to brždění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak kámo něco podobného jsem měl i já. přední brzdy jsem nechal komletně udělat a pedál stále kopal. tak jsem při rychlosti cca 100km/h začal pomalu zatahovat ruční brzdu a byl problém vyřešený. měl jsem do O jeden zadní buben a ten třepal s celým autem a taky to pěkně klepalo do pedálu. tak to prubni

vzadu bubny nemám, jsou tam kotouče. A ty jsou v richtiku, desky taky nový. Jedině ještě přední, ty jsou sice nový, ale mohly by být zvlněný. Akorát by to přece muselo házet s volantem. Nebo by to snad muselo bej oba kotouče zkroucený stejně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...