Přejít na obsah

sulva

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení sulva

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Po výměně kotoučú zadních brzd (ta byla nutná po 15 000km, cca 10 měs. nové auto) jsem najel již 32 000 km a zadní kotouče jsou v pořádku (výsledek servisní prohlídky v servisu).. Asi jsem se naučil brzdit (jezdím jenom 32 let). mněl bych asi znovu nafotit a poslat na zákaznícké cetrum škoda s poděkováním za rady k udržbě, hlavně zadních brzd. Přeji všem zájemcům o stojáky z parkovišť výrobce, prodávané jako nové auta, vic štěstí.
  2. Asi neumím správně používat brzdy. Mněl jsem již 3 auta a na žádném jsem se nesetkal s problémem brzdových kotoučů. Na posledním vozidle značky Fiat jsem mněnil zadní brzdové kotouče při 140 000 km, a to z důvodu již malé tloušky u kotoučů. Jsem zvědav, jak budou vypadat auta, které stojí na odstavních plochách z důvodu chybějících dílů. Výrobce bude asi standardně rozesílát podobné zdůvodnění, jak jsem obdržel k reklamaci (uvedeno výše). Je vidno, jak kvalita stoupla se zvyšováním cen.
  3. Poslal jsem to na zákaznícké centrum Škoda, a zde je výpis, co mně sdělili ke opotřebení zadních brdových kotoučů: "Mrzí nás, že nejste spokojen s posouzením reklamace brzdových kotoučů v servisu. Váš podnět jsme pečlivě prověřili a sdělujeme následující: Servis postupoval v souladu se záručními podmínkami a doporučenými opravárenskými postupy výrobce. Byla provedena kontrola jak brzdových kotoučů a destiček se výsledkem nevyhovující. Zároveň si servis při posuzování Vámi podané reklamace vyžádal odborné stanovisko specialistů Technického servisního centra ŠKODA. Ze zaslaných fotografií je patrná předchozí hloubková koroze a při pokusu o očištění tím způsobené hluboké drážky. Nejedná se tedy o závadu ve smyslu záruky. Obecně lze ke korozi brzdových kotoučů uvést, že materiál brzdových kotoučů je přirozeně náchylný na korozi, ke které stačí pouhá vzdušná vlhkost (nejedná se tedy o výrobní vadu, resp. vadu materiálu). Dle Návodu k obsluze doporučujeme – obzvláště po jízdě/před odstavením vozu - brzdy očistit a vysušit přerušovaným brzděním, čímž se očistí zárodky povrchové koroze, aby tato dále nepostupovala a nezpůsobila případně hloubkovou korozi. V případě rozsáhlého poškození brzdového kotouče hloubkovou korozí je nutná výměna kotoučů (a destiček) za nové, a to bohužel při nižším nájezdu km než pokud by se kotouče měnily z důvodu jejich provozního opotřebení. Hloubková koroze je způsobena nedostatečným „obrušováním“ povrchové koroze bržděním. Pokud se jedná o provozní opotřebení (méně časté jízdy, styl jízdy - pouze lehké brždění) a nikoliv o výrobní či montážní vadu výrobku, není ani možno tento typ poškození zahrnout do záručního plnění. Pro doplnění uvádíme, že ze ŠKODA záruky jsou vyjmuty díly, které podléhají přirozenému opotřebení, jako např., brzdové obložení a kotouče. Podáváme Vám tuto zprávu a zůstáváme s přátelským pozdravem. ŠKODA AUTO a.s., " Oprava stála cca 6800 Kč.
  4. Návšteva v servise ohledně opotřebování - zvlnění u zadních brzdových kotoučů po ujetí 15 000 km, 10 měsíců od převzetí nového vozidla škoda Kamiq, dopadla nechvalně. Přebírající technik nejdřív tvrdil, že záruka na výměnu vadného dílu je pouze 6 měsíců, potom přihodil, že na brzdové kotouče je 8 měsíců (nevím, kde to vyčetl), a že jsou ty kotouče posmrti. Výsledek byl, že to odmontují a pošlou výrobci k posouzení. Nejsem odborník, ale záruka na pojízdnost u nového auta je 2 roky, přičemž se nevztahuje na spotřební materiál, jako žárovky, stěrače a pod., ale že by se u škody počítali do spotřebáku i brzdové kotoče, které nevydrželi ani 15 000 km?
  5. sulva

    brzdy

    Návšteva v servise ohledně opotřebování - zvlnění u zadních brzdových kotoučů po ujetí 15 000 km, 10 měsíců od převzetí nového vozidla škoda Kamiq, dopadla nechvalně. Přebírající technik nejdřív tvrdil, že záruka na výměnu vadného dílu je pouze 6 měsíců, potom přihodil, že na brzdové kotouče je 8 měsíců (nevím, kde to vyčetl), a že jsou ty kotouče posmrti. Výsledek byl, že to odmontují a pošlou výrobci k posouzení. Nejsem odborník, ale záruka na pojízdnost u nového auta je 2 roky, přičemž se nevztahuje na spotřební materiál, jako žárovky, stěrače a pod., ale že by se u škody počítali do spotřebáku i brzdové kotoče, které nevydrželi ani 15 000 km?
×
×
  • Vytvořit nový...