faracz Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 Ahoj, doufám že tohle téma tu zbytečně neduplikuju ale můj případ je trošku podivný. Jedná se o to, že při přeřazení rychlostního stupně nahoru a puštění spojky do záběru se Octa(1.9 81kw) jakoby restatruje. Nedělá to vždy ale o to je to horší. Při takovém předjíždění je to docela o držku pouze na jeden stupeň předjíždět, a když už točím přes 4 tisíce tak mi ten zvuk už nepřijde normální. Restart má příznaky: zhasne veškerá elektronika a tím pádem i motor a to na sekundu max na dvě. V tu chvíli jak motor zhasne tak auto cukne jak kdybych skočil na brzdy. Ve 120 už to jde pořádně cítit(a to nepočítam že to auto které jsem zrovna předjel už mám nalepené na nárazníku). Navíc mi připadá, že za tmy poblikává přístrojovka(pozoruji to na hodinách)) a ještě při tom přeřazení mi vypne zvuk radia. Je to opravdu jen chvilka ale já už to poznám. Navíc jsem teď jestě zjistil že když chci na někoho bliknout dálkovýma tak opět restart a to když jedu na stejný rych. stupeň. Dokážete mi poradit? myslím, že základ je projít silové kabely a projít kostry ale zkusím napsat sem a uvidím jestli někdo neměl ten samý problém. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Stalo se mi něco podobného, někdy mi přeřazení rychlosti u Fábie I přestával fungovat posilovač. Zjistil jsem, že páka na převodovce do které vede táhlo od řadicí páky a která se při řazení hýbe prošoupala tlustý plusový kabel od baterie a při řazení docházelo ke krátkodobému zkratu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.