VPetr Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 Ahoj kucííí... Zkoupil jsem DO k origo zabudovanemu centr.ve Fabii.Prosim o radu,ktery ze schemat je realny na zapojeni.Vse je i s navodem a schematy na adrese DS technik.Kdyby mi nekdo vedel i barvy dratu,byl bych rad.V navodu je,ze se da ovladat i ot.kufru...je to nejak slozite pripojit?..Predem diky... http://www.dstechnik.cz/produkty/produkt.h...06e25e4e70a97e9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 nazdar, da sa to zapojit dvoma sposobmi a to že to dialkove bude priamo ovladať motory v zamkoch alebo dialkove bude ovladať komfortku a ta bude ako to vlastne teraz maš ovladať motory..osobne by som volil toto riešenie. nad kufrom som tiež rozmyšlal, tam je ale ten problem že motor na kufri riadi BSG a ked zamkneš origo centralom spinač na kufri prestane fungovať reps je jedno či je stlačeny, proste sa nič nedeje v tom pripade by bolo dobre použiť rele ktore by ovladala RJ DO a to rele zapojiť na ten motor kufru. podla DP pozeram že ten motor je cez vnutorne rele BSG pripojeny na pin XP5/1 čo ale podla DP je "vstup (brzdeni) motoru steracu predniho skla" a je to ukostreny vystup. ozaj maš DP???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scorotron Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 Ahoj, já to mám ještě v čerstvý paměti - zapojoval jsem sice jiný DO (myslím, že lepší - taky dražší), ale to bude podobný. Pokud máš už centrál origoš na klíček, doporučuju dálku zapojit k němu, ať si to řídí sám. Pokud ti stávající centrál zamyká i 5. dveře, nic nemusíš řešit - žádný další výstup nepotřebuješ. DO ti bude vlastně jen simulovat funkci spínače v zámku. Ten je řízen tak, že k němu vede jen jeden drát, pokud ho přizemníš, auto se zamyká a pokud odemyká, přizemní se přes odpor 180 Ohmů. Ze schématu na webu jsem nějak nepochopil významy NC, NO, COM - viz níže. Já jsem umístil jednotku pod šuplík, co má spolujezdec nohy - když ho sundáš, na boku je taková krásná kapsička, jako na to dělaná. Hned kousek vedle je konektor dveří a v něm zelenožlutej drátek, kterej jsem použil jako ovládací. Jak říkám - ukostříš ho - zamkneš, proti kostře přes 180 Ohmů odemkneš. Viděl bych to asi tak, že COM zamykací a COM odemykací propojíš mezi sebou odporem 180 Ohmů a ten zelenožlutej drátek připojíš na COM zamykací. Dávej pozor na blinkry - musíš je zapojit přes diody, aby ti výstup z DO nešel na výstup z BSG. Někde tu najdeš i schéma a barvy vodičů s označením konektoru. Myslím, že je to XS6/14 a 16. Tady to je: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12168 Diody dej opravdu 6A, ne 3, jak tam někdo píše - blinkry mají 21+21+10? W (nevím, kolik má ta žárovička na boku) a to je při 12V 4,25 A. Koukám, že to nemá automatické zamknutí při náhodném odemknutí - takže nemusíš řešit dveřní kontakty. Pokud máš el. okna, můžeš jejich zavření zapojit na AUX2 - ale bacha, není to silovej výstup, ale jen 200mA. Já mám okna na kličku, tak jsem to neřešil. Jestli to budeš bastlit sám, buď fakt precizní - je tam k tomu všemu dost blbej přístup, tak ty kablíky pořádně zafixuj, svazkuj je na originální kabeláž (mě se osvědčily zatahovací pásky) - bacha kolem větráku u spolujezdce a tak. Taky bacha na osvětlení přihrádky - má dost krátkej konektor a když to budeš vyndávat poprvé, asi se ti rozpadne (jako mě) a dát to zpátky je docela dobrej hlavolam - kam se hrabe ježek v kleci. Ale díky tomuto fóru a mojí pověstné trpělivosti jsem to složil ) Tak hodně zdaru.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 (editace) Tie 3A som v tom vlákne, na ktoré si poslal odkaz, písal ja. Ale asi si prehliadol, že ja som tam zapojil 8 diód nie 4 a dával som to do OII. Tam je na rozdiel od Fabie ťahaná každá žiarovka sólo káblikom priamo z BSG. Preto 3A. U Fabie samozrejme aspoň 5A diódu, lebo na jeden káblik je napojená jedna strana auta, teda ako píšeš 2x21W + bočná žiarovka. Editováno: 28. Srpen 2006, autor: Diamant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 (editace) Diamant napisal dobre, on napajal každu žiarovku zvlašt..ty musiš použiť P600B - 100V/6A - v scheme je to napisane inak NO, COM, NC znamena: NO - v kludovom stave rozpojene s COM NC - v kludovom stave spojene s COM Editováno: 28. Srpen 2006, autor: profor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scorotron Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 (editace) Přesně tak, kamarádi.. Asi jsem si to špatně přečetl, tak jsem to jen upřesnil. Pořádek musí být ) Jinak v tom případě bych tedy oba COM spojil a na kostru, mezi odykací a zamykací NO bych dal ten odpor a ze zamykacího NO to hodil na ovládání centrálu. Ale raději to proměř, než to zapojíš.. Editováno: 28. Srpen 2006, autor: Scorotron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 Přesně tak, kamarádi.. Asi jsem si to špatně přečetl, tak jsem to jen upřesnil. Pořádek musí být )Jinak v tom případě bych tedy oba COM spojil a na kostru, mezi odykací a zamykací NO bych dal ten odpor a ze zamykacího NO to hodil na ovládání centrálu. Ale raději to proměř, než to zapojíš.. no šak ale tak som to nakreslil do schemy nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VPetr Vloženo 29. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 panove...hojte...dekuji vsem za rady!!! Je to suprove popsany! Jsem z toho trosku jelen,ale snad to zvladnu...trochu nechapu ty diody...jeste prosim kde najdu tu rj. origo centralu?Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 diod sa nemusiš bať, proste najdeš konektor, na nom pin ktory je popisany a kabel z toho pinu pri konektore prerušíš a medzi to naspajkuješ diodu v smere ako je na scheme. komfortka je napravo od volantu pri kureni, je dobre zašitá, ale ked daš dole vyduch ofukovania noh uvidiš ju lepšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VPetr Vloženo 29. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 mockrat dekuji za vycerpavajici odpovedi.... v sobotu na to vlitnu a mozna to vyjde... schemat je tady dost a to uz musi udelat i .... i ja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VPetr Vloženo 29. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 ehmmm...jeste jsem trochu mimo z toho odporu jak pise Scorotron...co,proc v navodu zadny odpory nejsou?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 ehmmm...jeste jsem trochu mimo z toho odporu jak pise Scorotron...co,proc v navodu zadny odpory nejsou?! v ktorom navode mysliš? v DP je ten odpor vidieť v zamku dveri a ked ho nevidiš v navode k DO...je to univerzal a ine auta to maju riešene inak tak preto k tomu možeš DO použivať aj k priamemu napojeniu servomotorov keby si chcel obisť komfortku alebo keby si ju nebodaj nemal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scorotron Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Profor: Ja jsem to schema nevidel, kdyz jsem psal tu odpoved (s propojenim COM a odporem). Vetsinou sem koukam pres PDA a tam mam vypnuty obrazky, na maly obrazovce s GPRS bych si tady vubec nic neprecetl. Nakreslil jsi to skvele.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.