Přejít na obsah

DO Magicar


VPetr

Doporučené příspěvky

Ahoj kucííí...

Zkoupil jsem DO k origo zabudovanemu centr.ve Fabii.Prosim o radu,ktery ze schemat je realny na zapojeni.Vse je i s navodem a schematy na adrese DS technik.Kdyby mi nekdo vedel i barvy dratu,byl bych rad.V navodu je,ze se da ovladat i ot.kufru...je to nejak slozite pripojit?:huh:..Predem diky...

http://www.dstechnik.cz/produkty/produkt.h...06e25e4e70a97e9 :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nazdar, da sa to zapojit dvoma sposobmi a to že to dialkove bude priamo ovladať motory v zamkoch alebo dialkove bude ovladať komfortku a ta bude ako to vlastne teraz maš ovladať motory..osobne by som volil toto riešenie. nad kufrom som tiež rozmyšlal, tam je ale ten problem že motor na kufri riadi BSG a ked zamkneš origo centralom spinač na kufri prestane fungovať reps je jedno či je stlačeny, proste sa nič nedeje :D

v tom pripade by bolo dobre použiť rele ktore by ovladala RJ DO a to rele zapojiť na ten motor kufru. podla DP pozeram že ten motor je cez vnutorne rele BSG pripojeny na pin XP5/1 čo ale podla DP je "vstup (brzdeni) motoru steracu predniho skla" a je to ukostreny vystup.

ozaj maš DP???? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já to mám ještě v čerstvý paměti - zapojoval jsem sice jiný DO (myslím, že lepší - taky dražší), ale to bude podobný.

Pokud máš už centrál origoš na klíček, doporučuju dálku zapojit k němu, ať si to řídí sám. Pokud ti stávající centrál zamyká i 5. dveře, nic nemusíš řešit - žádný další výstup nepotřebuješ.

DO ti bude vlastně jen simulovat funkci spínače v zámku.

Ten je řízen tak, že k němu vede jen jeden drát, pokud ho přizemníš, auto se zamyká a pokud odemyká, přizemní se přes odpor 180 Ohmů. Ze schématu na webu jsem nějak nepochopil významy NC, NO, COM - viz níže.

Já jsem umístil jednotku pod šuplík, co má spolujezdec nohy - když ho sundáš, na boku je taková krásná kapsička, jako na to dělaná. Hned kousek vedle je konektor dveří a v něm zelenožlutej drátek, kterej jsem použil jako ovládací. Jak říkám - ukostříš ho - zamkneš, proti kostře přes 180 Ohmů odemkneš. Viděl bych to asi tak, že COM zamykací a COM odemykací propojíš mezi sebou odporem 180 Ohmů a ten zelenožlutej drátek připojíš na COM zamykací.

Dávej pozor na blinkry - musíš je zapojit přes diody, aby ti výstup z DO nešel na výstup z BSG. Někde tu najdeš i schéma a barvy vodičů s označením konektoru. Myslím, že je to XS6/14 a 16.

Tady to je:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12168

Diody dej opravdu 6A, ne 3, jak tam někdo píše - blinkry mají 21+21+10? W (nevím, kolik má ta žárovička na boku) a to je při 12V 4,25 A.

Koukám, že to nemá automatické zamknutí při náhodném odemknutí - takže nemusíš řešit dveřní kontakty. Pokud máš el. okna, můžeš jejich zavření zapojit na AUX2 - ale bacha, není to silovej výstup, ale jen 200mA. Já mám okna na kličku, tak jsem to neřešil.

Jestli to budeš bastlit sám, buď fakt precizní - je tam k tomu všemu dost blbej přístup, tak ty kablíky pořádně zafixuj, svazkuj je na originální kabeláž (mě se osvědčily zatahovací pásky) - bacha kolem větráku u spolujezdce a tak. Taky bacha na osvětlení přihrádky - má dost krátkej konektor a když to budeš vyndávat poprvé, asi se ti rozpadne (jako mě) a dát to zpátky je docela dobrej hlavolam - kam se hrabe ježek v kleci. Ale díky tomuto fóru a mojí pověstné trpělivosti jsem to složil :))

Tak hodně zdaru..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie 3A som v tom vlákne, na ktoré si poslal odkaz, písal ja. Ale asi si prehliadol, že ja som tam zapojil 8 diód nie 4 a dával som to do OII. Tam je na rozdiel od Fabie ťahaná každá žiarovka sólo káblikom priamo z BSG. Preto 3A. U Fabie samozrejme aspoň 5A diódu, lebo na jeden káblik je napojená jedna strana auta, teda ako píšeš 2x21W + bočná žiarovka.

Editováno: , autor: Diamant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diamant napisal dobre, on napajal každu žiarovku zvlašt..ty musiš použiť P600B - 100V/6A - v scheme je to napisane :D

inak NO, COM, NC znamena:

NO - v kludovom stave rozpojene s COM

NC - v kludovom stave spojene s COM

post-10-1156794335.jpg

Editováno: , autor: profor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, kamarádi.. Asi jsem si to špatně přečetl, tak jsem to jen upřesnil. Pořádek musí být :))

Jinak v tom případě bych tedy oba COM spojil a na kostru, mezi odykací a zamykací NO bych dal ten odpor a ze zamykacího NO to hodil na ovládání centrálu. Ale raději to proměř, než to zapojíš..

Editováno: , autor: Scorotron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, kamarádi.. Asi jsem si to špatně přečetl, tak jsem to jen upřesnil. Pořádek musí být :))

Jinak v tom případě bych tedy oba COM spojil a na kostru, mezi odykací a zamykací NO bych dal ten odpor a ze zamykacího NO to hodil na ovládání centrálu. Ale raději to proměř, než to zapojíš..

no šak ale tak som to nakreslil do schemy nie? :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diod sa nemusiš bať, proste najdeš konektor, na nom pin ktory je popisany a kabel z toho pinu pri konektore prerušíš a medzi to naspajkuješ diodu v smere ako je na scheme.

komfortka je napravo od volantu pri kureni, je dobre zašitá, ale ked daš dole vyduch ofukovania noh uvidiš ju lepšie.

post-10-1156860507.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:blbec: ehmmm...jeste jsem trochu mimo z toho odporu jak pise Scorotron...co,proc v navodu zadny odpory nejsou?! :o<_<

v ktorom navode mysliš? v DP je ten odpor vidieť v zamku dveri a ked ho nevidiš v navode k DO...je to univerzal a ine auta to maju riešene inak tak preto -_-

k tomu možeš DO použivať aj k priamemu napojeniu servomotorov keby si chcel obisť komfortku alebo keby si ju nebodaj nemal :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...