Publikováno Říjen 9, 201311 r Dobrý den.. Mam taky problem, vždy ked zošlapnem plyn, vobec ma neopre do sedačky a motor nad 3000 otáčkach začne strašne cukať až sa zlaknem a musim ubrať plyn... Prejavuje sa to len pri záťaži. Na diagnostike mi zistili akurát problem v sekundarnom prívode vzduchu ale išlo to vymazať, ale jedna položka vymazať nešla P0106 Ridici jednotka - komponent vadná a nevedia mi zistiť čo to može robiť. SOm dohodnuty že mi rozoburu predok a pozru sa či nemam derave vzduchove vedenia, ale nevedia prečo ukazuje problem z riadiacou jednotkou... DOkonca mi tam ukazalo ešte problem v zapalovaní 2 a 4 valcu ale že to spravil benzín z Tesca ( par krat som tam tankoval)... Nemali ste stým skusenosť?
Říjen 21, 201311 r Sekundarni vzduch ma vliv jen na emise...tohle urcite neovlivnuje. V pripade sekundarniho vzduchu byva v pytli cerpadlo nebo ventil...v mem pripade to bylo cerpadlo (na vrakovisti za 800 Kc - od te doby klid). Chybne zapalovani dvou valcu vidis v nekvalitnim palivu...pak uz zbyva jen vadna RJ.
Únor 25, 201411 r Ne tohle delaji zapalovaci moduly (civky). Pokud tomu das kour a zacne to cukat jak hrom je to ono. Ted jsme to resili na kamosove O1RS
Březen 23, 201411 r superb 1,8t awt , mne to iste robilo - vymenena rozflakana plastova trubka tvaru L na odvetrani klukovej skrine hned pri motore a tesniaci kruzok (mal som to uplne na franforce tak treba opatrne vyberat kusky , aby nenapadali dolu) + 1 zapalovaci modul (vzdy maj 1 rezervny v aute to je choroba u tychto aut)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.