Přejít na obsah

Výměna těsnění mezi horním a dolním dílem sáním


lukky

Doporučené příspěvky

Ahoj,

potřebuji vyměnit těsnění mezi horním a dolním dílem sání na 1.6MPi BSE, kde mi to slyšitelně přisává vzduch. Nějaké informace jsem si již přečetl, takže buďto sundat spodní část sání a nebo odklonit horní část??

Otázka je, jaký postup bude lepší?

Při demontáži spodní části (berany) se bojím, že těsnění u hlavy motoru už nebude v dobré kondici a hrozí, že začne přisávat tam. Takže se nabízí otázka, zda preventivně vyměnit i toto těsnění. Toto dilema by mi vyřešilo odklopení nějakým způsobem horního dílu sání. Ale nevím, zda to bude možné. Zase by se tam muselo vyndat hrdlo pro nalévání oleje, které nevím jak je utěsněno.

 

Co myslíte?

Díky,

L.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak ji přišel na to , že ti to přisává vzduch? pokles výkonu ? 4etl jsem zde na foru, že to zjistíš, když do rozprašovače naleješ benzín a při nastartovaným motoru  rozprášíš benzín v místě , kde si myslíš , že to přisává , když se zvýší otáčky , tak to tam netěsní. Když už měníš, tak vyměň oboje, ale to spodní na hlavě je přítažený šrouby, takže by mohlo být v lepší kondici.

1.bmp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stříkal jsem na spoje v sání startovacím sprejem, co mi doporučili na fóru. Při stříknutí do inkriminovaného místa motor málem zhasl. Prokazatelně to přisává zespoda ve spojení horního a dolního sání. Je to dokonce i slyšet a když jsem do místa zkoušel strkat prsty, tak se měnil zvuk syčení... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejně budeš muset odšroubovat spodní šrouby sání, odpojit el. svazek ke vstřikům, pak horní těsnění jenom vycvakneš,odtáhnout  ty parohy,  tak uvidíš, jak bude vypadat spodní těsnění. JInak by si musel tu zadní část sacího potrubí zezadu povolovat, buď páčením parohy vytáhnout anebo celý zadek vyndat, je tam špatný přístup,  radši bych odpoji i parohy dole ze šroubů.

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

To by ma zaujímalo ako si to doriešil ...dnes som menil tesnenie Vika ventilov a motor na voľnobeh lietajú otáčky a ide z.motora sycanie keď je v zábere motor ide normálne alebo na voľnobeh pridám tak to zmizne ....počítam že bude zle tesnenie rozmýšľam ktoré asi najlepšie bude obidvoje vymeniť . Sanie vzduchu som dával dole z vrchu išlo dosť ťažko a nemenil som tesnenie ale ako som to tam tisol mohol som povysunut spodné na bloku motora....predtým motor išiel normálne . Čo si myslíte.dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pre tých ktorí to budú robiť prvý krát ako ja treba si dať pozor na nasunutie tesnenia na vrchnej časti rado sa to vie zhrnúť   zdy zo spodnej časti ako bol aj môj prípad a tesnenia zbytočne kupované. Dobre je to vidno z ľavej strany  ked stojíte oproti motoru musia krásne sedieť. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...