lukky Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Ahoj, potřebuji vyměnit těsnění mezi horním a dolním dílem sání na 1.6MPi BSE, kde mi to slyšitelně přisává vzduch. Nějaké informace jsem si již přečetl, takže buďto sundat spodní část sání a nebo odklonit horní část?? Otázka je, jaký postup bude lepší? Při demontáži spodní části (berany) se bojím, že těsnění u hlavy motoru už nebude v dobré kondici a hrozí, že začne přisávat tam. Takže se nabízí otázka, zda preventivně vyměnit i toto těsnění. Toto dilema by mi vyřešilo odklopení nějakým způsobem horního dílu sání. Ale nevím, zda to bude možné. Zase by se tam muselo vyndat hrdlo pro nalévání oleje, které nevím jak je utěsněno. Co myslíte? Díky, L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Jak ji přišel na to , že ti to přisává vzduch? pokles výkonu ? 4etl jsem zde na foru, že to zjistíš, když do rozprašovače naleješ benzín a při nastartovaným motoru rozprášíš benzín v místě , kde si myslíš , že to přisává , když se zvýší otáčky , tak to tam netěsní. Když už měníš, tak vyměň oboje, ale to spodní na hlavě je přítažený šrouby, takže by mohlo být v lepší kondici. 1.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukky Vloženo 3. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Stříkal jsem na spoje v sání startovacím sprejem, co mi doporučili na fóru. Při stříknutí do inkriminovaného místa motor málem zhasl. Prokazatelně to přisává zespoda ve spojení horního a dolního sání. Je to dokonce i slyšet a když jsem do místa zkoušel strkat prsty, tak se měnil zvuk syčení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 (editace) Stejně budeš muset odšroubovat spodní šrouby sání, odpojit el. svazek ke vstřikům, pak horní těsnění jenom vycvakneš,odtáhnout ty parohy, tak uvidíš, jak bude vypadat spodní těsnění. JInak by si musel tu zadní část sacího potrubí zezadu povolovat, buď páčením parohy vytáhnout anebo celý zadek vyndat, je tam špatný přístup, radši bych odpoji i parohy dole ze šroubů. Editováno: 4. Listopad 2013, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukky Vloženo 4. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 OK, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 12. Červen 2017 Sdílet Vloženo 12. Červen 2017 To by ma zaujímalo ako si to doriešil ...dnes som menil tesnenie Vika ventilov a motor na voľnobeh lietajú otáčky a ide z.motora sycanie keď je v zábere motor ide normálne alebo na voľnobeh pridám tak to zmizne ....počítam že bude zle tesnenie rozmýšľam ktoré asi najlepšie bude obidvoje vymeniť . Sanie vzduchu som dával dole z vrchu išlo dosť ťažko a nemenil som tesnenie ale ako som to tam tisol mohol som povysunut spodné na bloku motora....predtým motor išiel normálne . Čo si myslíte.dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 13. Červen 2017 Sdílet Vloženo 13. Červen 2017 Najlepšie to fakt zistiť sprejom na štartovanie. Takže prisáva mi to zvrchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 14. Červen 2017 Sdílet Vloženo 14. Červen 2017 Pre tých ktorí to budú robiť prvý krát ako ja treba si dať pozor na nasunutie tesnenia na vrchnej časti rado sa to vie zhrnúť zdy zo spodnej časti ako bol aj môj prípad a tesnenia zbytočne kupované. Dobre je to vidno z ľavej strany ked stojíte oproti motoru musia krásne sedieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.