sansk8 Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Zdravím, nedávno se mi objevil problém u mojí Fábie při startování motoru. Převážně se to děje u studeného startu a to když startuju, tak se celý vůz zatřepe, jako kdyby chvíli točil a nedodávala se do válce nafta a běžel na prázdno. Časem to dospělo až do takové situace, že jsem auto nenastartoval a musel jsem putovat na laně do Škodovky. Zde mi bylo sděleno, že vibrace a nemožnost nastartovat dělá padající nafta, kdy stačí podržet auto 20 sec na startéru a chytne, na což jsem ale neměl to srdce. Provedla se zkouška tlaku palivového systému - ta byla OK, tudíž verdikt na 95% O-kroužky pod vstřikama. O-kroužky jsem tedy vyměnil (mechanik který je pak měnil byl toho názoru, že starým nic není a jsou OK) a od té doby auto již startuje jak má, avšak občas jsou zde stále ty vibrace. Na motoru je nový těsnění pod hlavou, komplet přetěsněný motor i tandem, nový palivový filtr a všechny pochybné hadičky. Při kontrole uložení motoru se zdá být taktéž vše OK. Netuší tedy někdo kde by hol být ještě zakopaný pes co se týče těch vibrací? Jen dodám, že Fábie má najeto 260t. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 vysvetli mi jendu vec startuje to na drc? co se teda chceje pri startu kdyz to je setina sekundy nez to chyti. to ze to nechtelo cyhtit a vibrovalo to je jasny to mi dlelao tkay kdyz tam nesla nafta od podavacky. kdyz uz si to nacal muzes napsat kolik si platil za vymenu O-krouzku? asi to taky budu resit i kdyz mam korekce docela vpohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sansk8 Vloženo 24. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 No jak říkám startuje to na převalení, ale při tom převalení projede celým autem vibrace... Jinak ve Škodovce si řekli za o-kroužky 5500,- materiál + cca 2000,- práce, takže tam jsem je poslal k šípku a na skoda-dily.cz jsem sehnal originál sadu za 1500,- + 1000,- práce u mého mechanika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 bud mas original a ten je cenove uplne jidne anebo mas nahradu a ta je cenove taky uplne nekd ejinde,takze nevim cos koupil. ja bych si s uplny ledovym klidme koupil BOSCH za 180 kc kus. prace 1000 kc kolik si bere na hodinu? sikovnej mechos to udela za 2 hodinky,protoze PD vstrik vyndas lehounce a nevic zabere to serizovani na,ktere si netroufnu,ale litr na to teda pustim taky:D. ja budu mit praci za 200 na hodinu. tu vibraci tezko rict nevim jak to je silny ale slysel sme,ze u TDi dela paskudu aj klinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sansk8 Vloženo 24. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 No já sem si předtím, než jsem ten díl objednal zjišťoval původ a je to normál sada od BOSCH co dává i Škoda přišlo mi to i v originálním balení Škoda viz. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198051a-sada-tesneni-vstrikovaci-trysky-tdi-de-11484.html. Jinak i samotnej předávací technik ve Škodě s pobavením ve tváři uznal, že jejich ceny jsou šílený a odkázal mne právě přímo na výrobce BOSCH jelikož jde o stejný díl akorát z několikanásobě nižší cenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 No tak BOSCH se dá na netu koupit za 150,-ale já to mám za 181 kč přimo na skladě na firmě,takže pro pár kaček se mi nechce řešit poštovný,ale zatím do toho nejdu všci mě přesvedčují,že pokud nemám šílené korekce a nepřibívá olej je to zbytečná investice. tandem těsnění sem udělal taky zbytečně teda pokud není uvnitř KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabikke Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Ahojte, mam rovnaky problem. Ked startujem tak autom trasie a nenaskoci. Vypnem kluc a znova startujem ale hned bez cakania na zhavenie a zhasenie kontroliek no a vtedy naskoci. Takto mi to funguje/fungovalo doteraz no odteraz sa mi niekedy nepodari ani na druhykrat ani na treti.... Dnes som siel tak 100km a auto nemalo tah ako prednedavnom. Moze to mat nejaky suvis? Cerpadlo bolo kontrolovane, hadicky menene (palivova sustava), naftovy filter meneny aj s ventilom. Bol aj v skodovke a tam mi nenasli ziadnu chybu.... Musi mat chybu ked nestartuje... Zacinam pochybovat o odbornosti autorizovanych servisov... Momentalne ma nenapada nic co mozem dodat ale budem sledovat vase odpovede a rad doplnim potrebne info. Dakujem. Fabia Combi 1.9 TDI rok 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.