PetrL Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Na stránkách OB autodíly s.r.o. nabízejí toto čerpadlo na odsávání oleje. http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-100-110r/vybava-a-cestovani/kanystry-cerpadla/cerpadlo-na-odsavani-oleje-a-nafty-12v-id:9738.eshop Co je lepší? Odsávat olej nebo ho teplý vypouštět? Jaký na to máte názor? Podle mě, když se vypouští, tak se s tím vyplaví také ty usazené nečistoty na dně vany. Nejsem si jist, jestli ty nečistoty dokáže čerpadlo odsát z prostoru měrky. Ale zase by se udělala pohodlně výměna oleje. Dík za vaše názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Já vždy vypouštím olej.Auto si zvednu v dílně a vypustím teplý olej nechám asi 20 minut vykapat.To čerpadlo bych nebral.Bude asi dobrý ,když to budeš měnit někde před panelákem.Ale nemůže ti ten olej všechen odsát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 (editace) Proč nemůže čerpadlo odsát všechen olej? Editováno: 14. leden 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Podle mě je vana motoru nepatrně šikmá k vypouštěcímu šroubu,který je na opačné straně než měrka a tou hadicí tam nedostaneš. A u některých motorů je taková mezistěna mezi vanou a motorem,která je umístěna ve vaně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 (editace) No já nevím jak ty ale já mám měrku v nejnižším bodě, zkoušel jsem po odsátí povolit výpustný šroub a vyteklo tak půl deci po pul hodině. Pak jsem zkoušel na druhém autě vypustit olej spodem a nechal jsem šroub odšroubovaný půl hodiny a vytekly ještě dvě deci. Editováno: 14. leden 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Asi bych měl strach že tu hadici nevytáhnu.Prostě bych to neřešil a vypustil olej normálně spodem. Dá se to udělat i na zemi je to tak asi na hoďku práce.Taky jsem to dělal v garáži když jsem auto neměl čím zvednout. 2.0 TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 A co máš za motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 no tak hlavně už tady někdo psal, že tohle čerpadýlko koupil a na olej to vůbec nefungovalo. Odsávání oleje se běžně v servisech dělá, ale hlavní důvod je (nebo spíš měl by být), dostat co největší množství těch černých sraček, naprosto čistým a rychlým způsobem, do zásobníku. Pak by se měla stejně ještě odšroubovat zátka a zbytek nechat vytéct spodem. Ovšem to je pustá teorie. Ta hadička se do nejnižšího místa vany sice může za ideálního stavu dostat, ale taky nemusí. Vidět dovnitř není a riskovat, že tam bůhvíkolik zůstalo, rozhodně nechci. Takže za mně, pouze odsávat, v žádným případě ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Je pravda že to testují, ale u koncernu zatím pozitivně u Mercedesu negativně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohush Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Zdravím, já olej běžně odsávám, sice ne takovým čerpadlem, ale mám na to udělátko, co nasadím na nasávání vzduchu u kompresoru, saju přes skleněnou nádobu a olej zůstane v ní. Dělám to hlavně z lenosti, nechce se mi sundávat spodní kryt zpod motoru a taky je to celkově pohodlnější a můžu říct, že oleje se vytáhne víc než klasickým vypuštěním. Vana se vysaje prakticky dočista a rozdíl proti vypouštění je, že dost oleje, řekl bych 2 až 3 deci zůstane v prostoru pod filtrem a odtud to samo nevyteče. Takhle je to u klasického TDIčka 81 kW, u jiných motorů nevím. No ale na rovinu musím říct, že letos, asi po třech výměnách odsáváním, olej vypustím, přece jenom nějaké ty pevné částice se líp vyplaví vypuštěním, si myslím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 14. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2014 No, taky si myslím, že výměna oleje vypouštěním je lepší. Myslel jsem, že bych si tuto práci zjednodušil a urychlil, ale vzhledem k tomu, že 15 tis. km najezdím asi za 10 měsíců, tak to zase trochu času navíc té mé Oktě dám. Dík za vaše reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 14. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2014 A co máš za motor? BKC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 Já používám přesně tohle čerpadlo, sice jsem za něho dal 449 Kč, ale zatím vytáhlo každý olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.