David900 Vloženo 20. leden 2014 Vloženo 20. leden 2014 Zdravím.Dávám 2.8 do kupi.Nejdřím mi nešla nastartovat a pak chytla na 4 válce tak jsem koukl na svíčky a byli plné oleje,tak sem udělal nové těsnění.A je další problém jel jsem to projet a začalo se mi s motoru kouřit a po chvílí pátrání sem zjisti že se mi oběvuje olej na výfuku jak jsou svody a je příruba na další část výfuku.Nemužu přít na to odkud mi jde na ten výfuk-Nesetkal ste se stým někdo???? Citovat
David900 Vloženo 21. leden 2014 Autor Vloženo 21. leden 2014 Pánové chci se zeptat měnil ste někdo Uzavírací kryt vačkového hřídele? Citovat
Jacques. Vloženo 23. Duben 2014 Vloženo 23. Duben 2014 Zdravím.Dávám 2.8 do kupi.Nejdřím mi nešla nastartovat a pak chytla na 4 válce tak jsem koukl na svíčky a byli plné oleje,tak sem udělal nové těsnění.A je další problém jel jsem to projet a začalo se mi s motoru kouřit a po chvílí pátrání sem zjisti že se mi oběvuje olej na výfuku jak jsou svody a je příruba na další část výfuku.Nemužu přít na to odkud mi jde na ten výfuk-Nesetkal ste se stým někdo????Gufera vacek. Tamtudy to rádo teče. Snad všechny gufera v tomhle motoru propouští olej. Citovat
artmarek Vloženo 23. Květen 2014 Vloženo 23. Květen 2014 Zdravím panové, kolik tak cca vyjde v servisu výměna toho Gufera vačku?? taky mi to tam začalo téct a moje průměrná inteligence nenašla na netu ten díl. Diky za odpověď... Citovat
Doktorone Vloženo 23. Květen 2014 Vloženo 23. Květen 2014 asi 150,- , podivej na cc autodíly, zrovna nedávno jsem ho kupoval, ale na 1.9 Citovat
Jacques. Vloženo 5. Červen 2014 Vloženo 5. Červen 2014 Originální ve Skodovce stojí cca 700 Kč za ks. Citovat
Jacques. Vloženo 5. Červen 2014 Vloženo 5. Červen 2014 Jsou dvě na jednom krytu + jedno víčko. To stojí cca 50 Kč. Citovat
artmarek Vloženo 9. Červen 2014 Vloženo 9. Červen 2014 Děkuji za odpověď. Slyšel jsem že musí jít motor ven aby se to vyměnilo, to zase bude kopec srandy Citovat
Jacques. Vloženo 9. Červen 2014 Vloženo 9. Červen 2014 Nevím jak u Superb. Máte motor napříč. U passatu je podelne a motor jít ven nemusí. A připadá mi divné ze kvůli sundání krytu ventilů by musel komor ven! Citovat
SUP1 Vloženo 9. Červen 2014 Vloženo 9. Červen 2014 (editace) Ty vole napříč motor V6 - to jsi mě pobavil . Gufera na vačkách moc neodcházejí, spíš těsnění víka ventilů a pak to vypadá, jako by to teklo kolem řemenic a dozadu a všude. Nic ven nemusí, u 2,8 je to nemoc. Je nutné koupit celou sadu na obě strany, v žádném případě nekupovat jen něco: čili koupit těsnění+brejličky (kolem svíček) a půlměsíce na bok víka. Výměnu zvládne i amatér, jediná rada je víka neutahovat na krev: prostě citovka. Ty víka u tohoto motoru vymyslel prostě nějaký soudruh, který nudou nevěděl, co na práci, tak vymyslel tenthle debilní tvar s půlměsíci. To píšu proto, že po utěsnění to za 100tis teče zase... Ale dá se to, musíme makat s matrošem, který je k dispozici Editováno: 9. Červen 2014, autor: SUP1 Citovat
Jacques. Vloženo 9. Červen 2014 Vloženo 9. Červen 2014 Sory za chybu. Ještě jsem neviděl naživo V6 v Superb . Těsnění je problém ale hlavně i ty gufera. Až budou kryty dola tak uvidíš zda tečou... Citovat
artmarek Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 Diky, Diky, hned jak skonči vedra tak nato kouknu.. Citovat
Ďurih Vloženo 27. Červen 2014 Vloženo 27. Červen 2014 Ty vole napříč motor V6 - to jsi mě pobavil . Gufera na vačkách moc neodcházejí, spíš těsnění víka ventilů a pak to vypadá, jako by to teklo kolem řemenic a dozadu a všude. Nic ven nemusí, u 2,8 je to nemoc. Je nutné koupit celou sadu na obě strany, v žádném případě nekupovat jen něco: čili koupit těsnění+brejličky (kolem svíček) a půlměsíce na bok víka. Výměnu zvládne i amatér, jediná rada je víka neutahovat na krev: prostě citovka. Ty víka u tohoto motoru vymyslel prostě nějaký soudruh, který nudou nevěděl, co na práci, tak vymyslel tenthle debilní tvar s půlměsíci. To píšu proto, že po utěsnění to za 100tis teče zase... Ale dá se to, musíme makat s matrošem, který je k dispozici Vlastní zkušenost: víka ventilů vyměněna fakt super práce , ale ho.no platná stejně to olej papá a přetěsňovat gufera za min.20 litrů kravina, dolívat a dolívat oil, ale to je nejen 2.8i Citovat
Lukyluk Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 (editace) říkáš vyměnils těsnění a stále si to papá olejíček ? mě si to bere cca půl litra na 1000km a stále zvažuji že to též přetěsním, ale docela jsi mě teď znejistil tím, že to nepomůže Editováno: 5. Červenec 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat
jirkaK Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 pořád lepší než problém s únikem moči 3 Citovat
Lukyluk Vloženo 5. Červenec 2014 Vloženo 5. Červenec 2014 (editace) hmmmmm tak tím si to zabil Editováno: 5. Červenec 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat
Tarantulas Vloženo 6. Červenec 2014 Vloženo 6. Červenec 2014 2.8čky žerou benzín a olej to je normálka. Citovat
jirkaK Vloženo 6. Červenec 2014 Vloženo 6. Červenec 2014 no je fakt, že tyhle šestiválce nejen olej žerou, ale je i trochu složitější je utěsnit. Přeci jen je to motor, co už něco pamatuje. Citovat
Tarantulas Vloženo 6. Červenec 2014 Vloženo 6. Červenec 2014 To teda pamatuje, stará dobrá poctivá V6stka! Citovat
Ďurih Vloženo 6. Červenec 2014 Vloženo 6. Červenec 2014 (editace) V pátek jsem s mechošem řešil, když to tedy papá a je to už starší, proč tam nelupnout místo 5w30 třeba 5w40 nebo 10w40. Nejde mi o to, že mám 2.8 a je to normální, spíš mi jde o to, jestli má smysl při stáří auta(moje 12 let) tam dávat ten ku.va drahej olej, když tím autem prakticky jen protéká. Při spotřebě 0.5l/1000 km t.j. 6l/12000km ani nedodržím 15tis. na výměnu a je tam furt novej olej(samo filtr ne)... Je to jen názor a pokud mi ho tu profíci(Satas,Sup1 a další) vyvrátí, tak budu dál holt pokračovat v dolévání Dodavatel olejů mechoše mi v pondělí udělá nabídku nebo návrh nějaké utěsňovací směsi čico, tak dám vědět jirkaK ta moč fakt dobrý Lukyluk furt stejný papá, ale já to přetěsňoval kvůli prosakování oleje na svíčky Editováno: 6. Červenec 2014, autor: Ďurih Citovat
ace ventura Vloženo 6. Červenec 2014 Vloženo 6. Červenec 2014 (editace) Souhlas, 0,5/1000km je normálka - neřešit. Gufera neodcházejí, těsnění pod víkem je klasika. Zároveň zkontroluj i těsnění kolem přestavovače vačky. Tam to taky trpí - stejně jako 1.8 20V. EDIT: Jasně, těsněním pod víkem vyřešíš ty svíčky... 5W-30 je po zahřátí "voda", leju 5W-40 (VW502.00) a pohoda = pod 0,3l/1000km (navíc je stejně řidká po ohřátí jako 10W-40 a tu v normě VW502.00 dělá tuším jen Total). Mám ho za necelou stovku tak to neřeším. Editováno: 6. Červenec 2014, autor: ace ventura Citovat
Ďurih Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 Díky Ace, 5w40 je cenově přijatelnější na ty naše superb žrouty Dnes jsem dostal vzorek od LIQUI MOLY , Oil- Verlust - STOP(www.liqui-moly.de). Tak to někdy prubnu Citovat
Jacques. Vloženo 1. Srpen 2014 Vloženo 1. Srpen 2014 Tak na to jsem zvedavej. Dej pak vědět zda pomohl. Citovat
lukas.pce Vloženo 1. Srpen 2014 Vloženo 1. Srpen 2014 je nutny to tesneni vika ventilu za 700 kupovat? neda se to utesnit silikonem na motory? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.