Přejít na obsah

Lozisko u napinaci kladky


biker_xxx

Doporučené příspěvky

Tak tak klima ma elektro spojku a ta si ji spíná aby se netočilo kompresorem ;) Když zapneš klimu a posloucháš motor tak uslyšíš že si přidá otáčky .. Pokud nepřidá po zapnutí klimy nebo motor nezměňí zvuk tak je možne že třeba nemáš chladící médeium v okruhu....

 

Jinak co se týče altíku to že tam nemáš volnoběžku neznemená,že ji tma nemůžeš dát když si ji obědnal. Altík ti zato bude ruce líbat..

 

A proč ?

 

Při prudkém bržděňí má rotor altíku snahu pokračovat ve své rotaci.takže když brzdíš a nemáš volnoběžku tak ho vlastně brzdíš řemenem.

 

Pokud volnoběžku máš tak při bržděňí sice řemen spomalí, ale díky volnoběžce rotor altíku bude pokračovat svýma otáčkama dále než spadne na otáčky řemene a pak zase bude latík pohánět řemen ;)

 

Jinak když třeba volnoběžku nemáš a máč Francouzský altík VALEO který nemá zalité vinutí na rotoru tak díky tomu, že sup ma silný motor a výkonné brzdy (rychlé rozjezdy rychle brzděni) dostává rotor trošku na frak pač to vinutí se na něm hýbe.Sice uplně neznatelně, ale hýbe. A časem může dojít k přerušení vinutí a to je na výměnu rotoru (1700) ale tenhle případ jsem zažil třeba u 2,8V6 s altíkem který nalítal 150 tisic. Nebo u Viťanove 2,5ky ten zas měl vydřene zběrné kroužky po 200 tisicích. Takže je to kus od kusu.. Pokud už budě kdokoliv měňit rotor tak nejlépe se zalitým vinutím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SUP1: to je docela siska...to snad do toho nemuzu ani dat :) to se neda udelat nejak jinak? loziska stoji par korun ne? :(

 

jinak ja tu volnobezku neobednal....takze v poho.....uvidime co udela to servo,za chvili to tam vezu.....

 

me by spis zajimalo,jak na to prijit aniz bych vymenoval porad dokola veci co honi remen.....

kdyz se neukaze ze to bylo to servo takuz fakt nevim jak an to prijit...

 

porad to muze delat i altik,ale kdyz se za nej vezme tak vypda ze je v poradku.....

mimochodem dnes se mi stala takova vec...kdyz pridam vic otacky tak mi sviti dobijeni a maxidot pise dobijeni a pipa....to jsou uhliky nebo cely regulator s uhlikama?

 

jo jinak mam najeto 210 000

 

jeste mi vysvetlete jakto ze kdyz se auto poradne ohreje....ze to z 90 procent ztichne.....?

Editováno: , autor: biker_xxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti pipí dobíjení tak to může být více věcma chtělo by to vyndat altík a vyměňit uhlíky popřípadě zběrné kroužky pokdu je třeba...Ale to pozna už jen ten kdo to repasuje..ty do toho určitě nehrab... Tak to muže byt cokoliv v latíku...

 

Jinak skusit čím to je je jasné odpojovat pomalu po jedne veci :-) Pokud to jde ....

 

Jinak dávám tipa na tvůj problém : dle mého to bude tlumič vibrací ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vole hustej obrázek by Airman :kol-28: !!!Altík opravdu nech zrepasovat, frajer, co to dělá pozná, co je v háji (třeba přijde i na špatný ložiska). Má na to stolici, kam si to upne a napojí a hned ví, která bije. Jinak jak píše Airman, tam není co dodat, chce to pořádně poslouchat. Jestli si nebudeš jistej, kde to dělá brajgl, tak pěkně od začátku: nárazník dolu, chladič (hlavně si neodšroubuj i na klimu, hadice jsou dlouhý a jde dát stranou), chladičovka taky dolů a máš to krásně celé před sebou. Pak už to najdeš raz dva. Jo ještě mě napadl řemen samotný, umí udělat taky brajgl, zrovna tento týden jsem řešil jednu plečku. Šrumec jako prase, pískot, mysleli jsme, že je to altík. A byl to řemen, ačkoli to kníkání bylo slyšet jako nějaké přidřené ložisko.

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes nove poznatky....servo vyndano...dalo se jine,ale nepasovalo :) takze se tamto vratilo zpet...

utekl nejaky olej,po nastartovani rachot jeste vetsi nez predtim.....olej se dolil a bylo skoro ticho,jen pro zataceni rachot....hlavne kdyz jse podrzel plny rejd tak to rachotilo nejvice.....

po zahrati motoru skoro uplne ticho....ale pri prislapnuti plynu stale rachot....

altik pujde na repas,tak se uvidi jestli to pomuze....

 

ma nekdo nejaky napad? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tim altikem nevim,ale repas me nezabije,ten kamarad mi to udela....

jinak dneska cestou domu sem to zkousel vytacet i do 6000 a uz se to neprojevilo s tim altikem..ale to neva,stejne se udela....

 

tim servem to opravdu vypada...ale problem je ze se to tady na vrakacih neda sehnat....nikde to nemaji a kdyz maji,tak je to uplne jiny....

asi to dopadne tak ze koupim novy za ty 2000kc z ciny a budu doufat ze to je opravdu servem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo coz to ja bych koupil urcite novy...ale jde o pujceni...to sem se nezminil...nejdriv bych si ho pujcil a zkusil to,pak bych si koupil nove pokud bych zjistil ze je to tim....

2000 neni zas tak moc....ale kdyz mi ho nehcaji za 500kc tak si ho vezmu od nich,ale stejne nikde neni...

 

mimochodem jaky olej se leje do serva a kolik se ho tam leje? do ty 2,8

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobre dekuju....

 

kamarad sehnal jeste jedno servo,tak se uvidi jestli tam pujde.....pak sem napisu

jestli to nepomuze,tak se zrepasuje altik vcetne lozisek a kdyz ani to nepomuze,tak se nejspis koupi novy servo....nic jinyho mi nezbyde...pak se uz jen budu modlit aby to tim bylo....:( :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...