Únor 16, 201411 r Autor Tak zitra se jde zkusit vymenit servo.....sem na to zvedavej uz fakt nevim... kdyz s autem jezdim dyl a je poradne zahraty,tak to skoro slyset uz neni...nejvic kdyz je to studeny........ach jo
Únor 17, 201411 r Taky se divím, ale Airman to má taky promáklý. Jo jo, ložisko na řemenici. Ta se točí, když je klima vypnutá. Jakmile se klima sepne, roztočí se vlastně i rotor klimakompresoru. http://www.cc-autodily.cz/spojka-elmagneticka
Únor 17, 201411 r Tak tak klima ma elektro spojku a ta si ji spíná aby se netočilo kompresorem Když zapneš klimu a posloucháš motor tak uslyšíš že si přidá otáčky .. Pokud nepřidá po zapnutí klimy nebo motor nezměňí zvuk tak je možne že třeba nemáš chladící médeium v okruhu.... Jinak co se týče altíku to že tam nemáš volnoběžku neznemená,že ji tma nemůžeš dát když si ji obědnal. Altík ti zato bude ruce líbat.. A proč ? Při prudkém bržděňí má rotor altíku snahu pokračovat ve své rotaci.takže když brzdíš a nemáš volnoběžku tak ho vlastně brzdíš řemenem. Pokud volnoběžku máš tak při bržděňí sice řemen spomalí, ale díky volnoběžce rotor altíku bude pokračovat svýma otáčkama dále než spadne na otáčky řemene a pak zase bude latík pohánět řemen Jinak když třeba volnoběžku nemáš a máč Francouzský altík VALEO který nemá zalité vinutí na rotoru tak díky tomu, že sup ma silný motor a výkonné brzdy (rychlé rozjezdy rychle brzděni) dostává rotor trošku na frak pač to vinutí se na něm hýbe.Sice uplně neznatelně, ale hýbe. A časem může dojít k přerušení vinutí a to je na výměnu rotoru (1700) ale tenhle případ jsem zažil třeba u 2,8V6 s altíkem který nalítal 150 tisic. Nebo u Viťanove 2,5ky ten zas měl vydřene zběrné kroužky po 200 tisicích. Takže je to kus od kusu.. Pokud už budě kdokoliv měňit rotor tak nejlépe se zalitým vinutím.
Únor 17, 201411 r Autor SUP1: to je docela siska...to snad do toho nemuzu ani dat to se neda udelat nejak jinak? loziska stoji par korun ne? jinak ja tu volnobezku neobednal....takze v poho.....uvidime co udela to servo,za chvili to tam vezu..... me by spis zajimalo,jak na to prijit aniz bych vymenoval porad dokola veci co honi remen..... kdyz se neukaze ze to bylo to servo takuz fakt nevim jak an to prijit... porad to muze delat i altik,ale kdyz se za nej vezme tak vypda ze je v poradku..... mimochodem dnes se mi stala takova vec...kdyz pridam vic otacky tak mi sviti dobijeni a maxidot pise dobijeni a pipa....to jsou uhliky nebo cely regulator s uhlikama? jo jinak mam najeto 210 000 jeste mi vysvetlete jakto ze kdyz se auto poradne ohreje....ze to z 90 procent ztichne.....? Upraveno Únor 17, 201411 r od biker_xxx
Únor 17, 201411 r Pokud ti pipí dobíjení tak to může být více věcma chtělo by to vyndat altík a vyměňit uhlíky popřípadě zběrné kroužky pokdu je třeba...Ale to pozna už jen ten kdo to repasuje..ty do toho určitě nehrab... Tak to muže byt cokoliv v latíku... Jinak skusit čím to je je jasné odpojovat pomalu po jedne veci :-) Pokud to jde .... Jinak dávám tipa na tvůj problém : dle mého to bude tlumič vibrací
Únor 17, 201411 r Autor tlumic vybraci? myslis jako u napinaci kladky? to je pave uz vymeneny cely za novou.....to uz jsem tady psal jinak nevim jak to myslis odpojovat po jedne veci...kdyz sundam remen tak je ticho..... Upraveno Únor 17, 201411 r od biker_xxx
Únor 17, 201411 r No a jak si měl dole řemen skoušel si točit třeba s viskospojkou ventilátoru ? edit: myslim tim to jestli je vyměněný i ten pístek ne jen kladka Upraveno Únor 17, 201411 r od Airman64
Únor 17, 201411 r Ty vole hustej obrázek by Airman !!!Altík opravdu nech zrepasovat, frajer, co to dělá pozná, co je v háji (třeba přijde i na špatný ložiska). Má na to stolici, kam si to upne a napojí a hned ví, která bije. Jinak jak píše Airman, tam není co dodat, chce to pořádně poslouchat. Jestli si nebudeš jistej, kde to dělá brajgl, tak pěkně od začátku: nárazník dolu, chladič (hlavně si neodšroubuj i na klimu, hadice jsou dlouhý a jde dát stranou), chladičovka taky dolů a máš to krásně celé před sebou. Pak už to najdeš raz dva. Jo ještě mě napadl řemen samotný, umí udělat taky brajgl, zrovna tento týden jsem řešil jednu plečku. Šrumec jako prase, pískot, mysleli jsme, že je to altík. A byl to řemen, ačkoli to kníkání bylo slyšet jako nějaké přidřené ložisko. Upraveno Únor 17, 201411 r od SUP1
Únor 17, 201411 r možno ma ukameňujete ale čo tak prísť na to tak, že postupne ich po jednej trošku prestriekať čističom bŕzd? streknúť tú o ktorej si myslíš že to robí počkať a ak to neprestane tak skúsiť ďalšie miesto atď...
Únor 18, 201411 r Autor tak dnes nove poznatky....servo vyndano...dalo se jine,ale nepasovalo takze se tamto vratilo zpet... utekl nejaky olej,po nastartovani rachot jeste vetsi nez predtim.....olej se dolil a bylo skoro ticho,jen pro zataceni rachot....hlavne kdyz jse podrzel plny rejd tak to rachotilo nejvice..... po zahrati motoru skoro uplne ticho....ale pri prislapnuti plynu stale rachot.... altik pujde na repas,tak se uvidi jestli to pomuze.... ma nekdo nejaky napad?
Únor 18, 201411 r je to servem.... pokud to rachotí atd jak píšeš...A o altiku neni zadna rec pokud ti problikl odobíjení... jeste mozna by bylo dobre skontrolovat ukostření mínusy altíku .... muzou byt uvolnene zaoxidovane prot ti to treba problikne ....
Únor 18, 201411 r Autor s tim altikem nevim,ale repas me nezabije,ten kamarad mi to udela.... jinak dneska cestou domu sem to zkousel vytacet i do 6000 a uz se to neprojevilo s tim altikem..ale to neva,stejne se udela.... tim servem to opravdu vypada...ale problem je ze se to tady na vrakacih neda sehnat....nikde to nemaji a kdyz maji,tak je to uplne jiny.... asi to dopadne tak ze koupim novy za ty 2000kc z ciny a budu doufat ze to je opravdu servem....
Únor 18, 201411 r Hmmm dat tam z vrakače je loterie... Nove je nove pokud chces si auto nechat déle....
Únor 18, 201411 r Hmmm dat tam z vrakače je loterie... Nove je nove pokud chces si auto nechat déle....
Únor 19, 201411 r Autor jojo coz to ja bych koupil urcite novy...ale jde o pujceni...to sem se nezminil...nejdriv bych si ho pujcil a zkusil to,pak bych si koupil nove pokud bych zjistil ze je to tim.... 2000 neni zas tak moc....ale kdyz mi ho nehcaji za 500kc tak si ho vezmu od nich,ale stejne nikde neni... mimochodem jaky olej se leje do serva a kolik se ho tam leje? do ty 2,8 diky
Únor 19, 201411 r kup ve škodovce přímo olej do serva máš klid.Já už nevím kolem jsem dával za to,ale myslím že to víc jak 200kč nestálo.Kolik se tam toho vleze nevím.Mám tušení kolem 6dcl ale nejsem si jist tak to raději neber jako info
Únor 19, 201411 r Autor dobre dekuju.... kamarad sehnal jeste jedno servo,tak se uvidi jestli tam pujde.....pak sem napisu jestli to nepomuze,tak se zrepasuje altik vcetne lozisek a kdyz ani to nepomuze,tak se nejspis koupi novy servo....nic jinyho mi nezbyde...pak se uz jen budu modlit aby to tim bylo.... :(
Únor 19, 201411 r Autor tak servo vymeneno,olej v servu taky a porad to rachta.... takze ted jde na radu altik..tak se uvidi...
Únor 21, 201411 r Autor tak uz je to hotove konecne!!!! bylo to altikem.... sice altik nebyl venku hned jak sem tady na foru nekde cetl....musel se rozebrat cely predek.....a nemelo to volnobezku ale zrepasoval se a je to ok...uf sem si oddychl
Únor 22, 201411 r Autor jojo dekuju moc.... akorat me sere ze je tam trosku hlasitejsi lozisko...takze to v nozkych otackach zase piska trochu :-D ale uz na to seru,nemam na to nervy..... diky moc vsem
Únor 22, 201411 r Dobře takže to bylo ložiskama ? :-) Jinak jake si tam dal ? Kdybys tam dal ty japonské jak jsem říkal máš klid 500 tisic km ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.