Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim pánové. Prosím o radu. Mám OII FL rv 2011 103kw ropák a pravidelně mi po příjezdu do práce po vypnutí motoru jede chlazení a to je po ránu -4 a nezávodim, navíc k firmě dojíždim několik km po městě, takže motor tak teplej bejt nemůže. Auto je stále v záruce a teď po opravě po karambolu, co mi udělali na podzim. Na dotaz do author servisu mi odpověděli, že se jedná o recyklaci filtru pevných částic, ale to se mi dost nezdá. Rozhodně by to nebylo tak časté... spíš se jim to nechce řešit. Nějaké nápady, co to může způsobovat ? Díky

Vloženo

to ale opravdu dělá DPF nebo se dochlazuje, kdyby sis to našel v návodu... schválně se mrkni na spotřebu na volnoběh, před chcípnutím auta...

a to mě chceš říct, že když je takhle venku a nasává se studenější vzduch, že se motor neohřeje? to je dobrá kravina, u TDI mě to často taky vrčelo...

Vloženo

Zahřátej rozhodně je, dojíždim denně 55km... Kdyby to bylo sem tam, tak neřeknu, ale tento týden sem to pozoroval každé ráno, tak mi to přišlo podezřelý...toť vše. Pokuď si myslíte, že je to normální, tak tim líp :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...