Přejít na obsah

Kazimir80

Uživatel
  • Počet příspěvků

    511
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Kazimir80 naposledy zvítězil 6. Srpen 2014

Kazimir80 nejvíce like obsah!

1 Sledující

Návštěvy profilu

2 575 zobrazení profilu

Oznámení Kazimir80

  1. Nejjednodušší oprava nechat vyměnit lanovody. Pokud se do nich dostane vlhkost, tak ty dráty korozí zvětší svoji hmotu a začnou drhnout. Žádné promazání ani seřízení nepomůže. Měl jsem to samé na S2. Po výměně řadí jako nový.
  2. Mně pomohlo 60Ah baterku z výroby nahradit za 74Ah Vartu Blue. Startovací proud 540 vs 680A Startuje na drc i v zimě.
  3. To je škoda.... Nu což, co se dá dělat. :)
  4. Snad jen Closeau, bude prosím nějaká aktualizace map? Nebo EOL jako RNS510?
  5. Mě pískal rozvod řemen příslušenství (prokluzoval), i když s altíkem nebyl problém. Nechal jsem ho vyměnit... Prý pokud nenajedeš 30k ročně, tak 7 let je morální věk je raději vymenit.... Možná to má souvislost...
  6. Otázka je dostupnost ferdy, potřebuju také něco předělat, mluvil jsem s ním, ale nemám zatím přesný čas realizace.....
  7. Filtr muze byt praskly..... To ale chce prohlidnout fyzicky, v tom ti diag nepomuze.
  8. Čau, takový set mám taky, můžu Ti odprodat :) Má to svoje limity, jednak Ti nepůjde druhá zóna (topení nemá druhý okruh a klapky pro pravou stranu auta) a háže to chyby v diagnostice. Jinak se to dobastlit dá, akorát je opruz dodělat ty čidla, musíš si s tím pohrát - dotažením kabelu od čidel. Druhé řešení je předělat auto na climatronic = palubka ven, výměna topení, trocha kabeláže, překódovat a sestrojit. K.
  9. Rád bych vyměnil zrcátko za stmívací - sadu mám, dotaz, musí se měnit celé okno, nebo lze to čidlo přilepit na původní okno?
  10. ne, je to opačně, tam kde se leje 504, 505, 506 - dá se nalejt 507, rozhodně ne opačně. Je to kvůli nižšímu popílkování a DPF. Opačně to sice motoru asi nevadí, ale DPF ano.
  11. Tak holt na západním pobřeží EU mají dost kvalitnější paliva než u nás. Já měl v 60tkm u nafty paliv. filtr úplně čistý a koncovky taky, tady pomalu nereálné. S benzínem to bude podobné. Jinak za sebe jsem se ptal, jestli není ECU jinak naladěná, pokud mám auto z USA a tam 3.6ka v tom autě byla schválená na regular (cca 90 oktan který tam neleju, jelikož to není úplně čistý benzin a motor má kompresi 12:1). Čili jestli je potřeba ECU doladit, nebo se s tím popere sama, vedle teda úspory problémů s předčasnou detonací. K.
  12. Velký dík closeau za vstřícný přístup a solidní jednání! Vřele všem Doporučuji! K.
  13. V USA v těchto motorech VW přešel na "regular 87", což je na naše asi 90 oktanů, ale ten benzin je mizerný. Leju tam "premium 93", což je na naše 98 ten má i čistící aditiva. Jezdí to pěkně, jen doufám, že to není potřeba nikde softwarově zohlednit a vše si sama ECU doladí. :)
  14. Pokud levé je nové a pravé je starší, je možné, že to pravé má větší jízdní odpor, tak to pak dává smysl, že by to mohlo táhnout. Většinou se některé podvozkové díly musí dávát v párech (tlumiče, poloosy, ložiska, etc...)
×
×
  • Vytvořit nový...