Jump to content

Kazimir80

Uživatel
  • Content Count

    491
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Kazimir80 last won the day on August 6 2014

Kazimir80 had the most liked content!

Community Reputation

39 Excellent

1 Follower

About Kazimir80

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,061 profile views
  1. Zdar Koltíku, jasně, leda zkus se nějak podobně usadit na místě spolujezdce, jestli ti ta opěrka dělá to samé, nebo ti to vyhovuje na druhém sedadle. Auto jsem kupoval v Belgii, kde jsem ho servisoval tři roky než jsem se vrátil do ČR. Firmware mi tam nahráli jako možné rešení, kdy předchozí verzi Škoda evidovala že za nějaké konstelace párování klíče při odemykání se ta sedačka nějak rozjela, ale ne podle příslušné paměti k tomu klíči. Neřešilo to však nefunkčnost těch motorků a pojezdu jako takového. Pokud tedy bys byl přesvědčený, že to je tím mechanismem opěrky, tak pak leda oslovit někoho, kdo to sedadlo umí svlíknout a opravit to. Já třeba dlouho zvažoval, jestli si pořídím S3, autosalon mi jej půjčil na víkend, ale nějak mně to auto nezaujalo, zase jiný posez, jinak to jezdilo, jinak se to chovalo. Čili jsem zůstal mezi pár skalními, dokud to funguje, netřeba měnit. Tak dej vědět, jak si s tím postoupil. K.
  2. No, můžu se podělit o vlastní zkušenost, že rok jsem to sice řešil pokus-omyl, nicméně se mi podařilo dojít k řešení, že auto mám dodnes a záda mne již nebolí. - na rehabilitaci jsem si zašel, tam jsem se dověděl, že záda mám stuhlá a mám se víc hýbat a plavat + masáže. Tam mi hlavně poradili zásadní věc, že tvar páteře se při sezení taky měni podle roviny sedáku, nejen skolnu opěradla. Takže celkem dobrý benchmark jak si na tom se to hodí, - druhak jsem tedy začal laborovat s tím sedákem a zjistil jsem, že mi nejvíce vyhovuje, když je trochu zvedlý předek. Narozdíl od sedaček co sklon sedáku nemají, elegance je má, takže se s tím musí počítat, - dále jsem zjistil, že mi vyvhovuje více mít opěradlo vzpřímeně, než jakoby mírně v záklonu, tím pádem tak bederní opěrka už nebyl takový problém doladit. Jiná auta s měkčími sedačkami mají více toleranci, jak se tam skroutím, kožené sedačky v S2 ale moc ne. Sedačky se nedají resetovat, že by dojely do tovární polohy, jenom smazat paměť. Nicméně to ti nepomůže v hledání vhodného posezu, minimálně když lovíš tři proměnné, tedy rovina sedáku, úhel opěradla a % bederní opěrky. Nicméně co to mám sladěné a uložené, co kdyby mi to někdo rozhodil, tak jezdím zase stovky kilometrů a auto mám rád, zatím si ho nechávám :) Tak hodně zdaru a snad ti to pomůže.
  3. Kazimir80

    Vibrace volantu

    Tak to je asi výhoda, rájpneu je pro mně výlet přes 2/3 republiky. Jinak při cenách asi 2 tisíce za 17 kolo, pokud některý servis reklamaci neuzná, že za ně Hunter dobrý a při tom chtějí 1000 za návštěvu, tak mi přijde lepší koupit vždy 2 nové gumy a nechat to za 500 přezout a vyvážit, staré prodám za litr kus asi s 4mm vzorkem a mám klid. PS: u zimních je ta ekonomiku kapku horší. :)
  4. Kazimir80

    Vibrace volantu

    Hmm, to je mrzuté, plechová nápravnice, to je sviňa. Kolik stojí hunter na sadu kol? Mě to vždy začaly dělat gumy ze zadní nápravy, když se daly na předek. Když už to bylo moc, tak jsem je prodal a koupil pár nových. Protože jezdit furt vyvažovat, to za chvíli nové tě vyjdou levnějc.
  5. No, pořád má Ferda pravdu v tom, že zákaznická služba mnoha firem v ČR je naprosto zoufalá. Když si koupíte triko za 10EUR, tak se na reklamaci můžete asi vyprdnout, ale spousta lidí, poklud si koupí vlajkovou loď, tak do toho dá nemalé úspory, aby řešili takové dost funkční věci a ještě se jim smála automobilka do ksichtu??? Přijde mi to takový nějaký trend poslední doby, nějaký odbyt je, na věrné zákazníky se můžeme vykašlat, tak co už, auto jezdí, že je to šrot od novoty, no a co. Původně jsem si taky přál měnit auta po nějakém čase za nová, nicméně poslední dobou jsem zastáncem - starší ověřené spolehlivé, neprodávat. K.
  6. Ahoj kluci, tak to je jízda Jirko, to mne dost mrzí, tohle si nikdo nezaslouží - kor v této cenové hladině. Docela jsem rád, že jsem si Supa2 nechal, i když jsem před dvěma roky dost zvažoval. Kromě větší citlivosti přední nápravy na nedovážené pneu, s tím autem není takřka nic, kromě běžného servisu. Asi se snaží Škodovka tu svoji pracně vybudovanou pověst z kdysi vysmívané řady 120/130 poslat zase někam do pérdele, typu "to radši Kiu", což je totální výsměch naší národní tradici, kdy jsme byli na špici, Tatra, Škoda, vagonka, ČKD, Poldi, skláři, etc. Dnes jsme evidentně na chvostu. BMW a Audi dobývá USA a korejci, kteří znali dlouhá staletí jen rýži a kolo, nás válcují v našich - dlouhý roky - budovaných odvětvích. Smutné
  7. Je to Ferdovo theme, který si vyrobil sám a nabízí ho komerčně s updatem Columba.
  8. tak malý update, EVO karta funguje, wipe karty taky....
  9. mjo, přesně tak, jen na nový ntb se mi to dávat nechce a starší překládá trobet dýl...
  10. funguje to dobře pouze se čtečkami, které mají nativně podporovaný chipset v linux jádru a zpřístupní block device. Pokud jede čtečka v emulaci jako /dev/sdX, jak je napsáno v návodu, tak to nebude fungovat (některé realtek čtečky). já si teď zkouším předělat jádro, abych tu kartu mohl zase odemknout PS: jinak dobrý, v Praze s novými tunely ta navigace už tolik netrojčí jako s mapami z 2012...
  11. v návodu to je, stejně jako 225/45/R17
  12. U mě to bylo těsnění okna (ne dveří). Horší bylo přesvědčit servis k výměně, furt chtěli přitahovat dveře. V zimě kdysi zřejmě primrzlo. Jinak už je klid. Na superbu3 mi vadil hluk tdi větší než ve dvoce hlavně...
  13. Prý ty zoxidovany mista...
  14. No dík, mě šlo o praktickou zkušenost, protože zatimní informace, že to vykvete už v peci s komaxitem mě zatím nenadchla...
×
×
  • Create New...