tom.dol Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 Zdravím, mám takový problém s Felicii combi 1.6MPI, rok 1997, podobný věci se tu řešili a omlouváme se jestli něco duplikuji, ale přišlo mi to trochu rozdílné... při jízdě z ničeho nic začne cvakat relé, otáčky spadnou na 0, pokud je nastartováno, tak motor běží, ale na nic nereaguje, když vyhodim rychlost, tak motor zhasne... pokud je to za jízdy, např. dálnice tak při zařazení motor naskočí, ale na nic opět nereaguje, jen cvaká relé... - když zastavim a chci nastartovat, otáčkoměr jen poskočí a jen cvaká relé (viz video Skoda felicia combi (16 MPI, 97) cvakání relé.mov, ke konci), někdy se otáčkoměr nekontrolovaně pohybuje sem a tam... - přijdu za půl hodiny a auto naskočí jako by nic a opět jede (pokud vyndám cvakající relé, které je zahřáté a dám ho např. na kapotu aby vychladlo, tak nastartuj třeba již za jednu minutu) * ještě občas blbne kontrolka klopených světel (někdy svítí, někdy ne) vystřídal jsem dva servisy, přičemž v prvním udělali diagnostiku a nic nezjistili... ani se nedivim, jelikož v normálním stavu autu nic neni (nicméně tam vyměnili karburátor) v druhém servisu jsem je přesvědčil, že si skutečně nevymýšlim a ať auto projedou, po značném úsilí se u nich závada projevila, (podle všeho kabel mezi startérem a pojistkovou skříňkou zkorodovaný, vyměnili kabel a dali tam také nový startér) - řekl bych, že se to zlepšilo, ale pořád nic nevyřesili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Stará bolest fáček a felin obecně - voda v pojistkovým boxu. Jako prvotní příčina je koroze lemu kastle kolem čelního okna, kudy do auta nateče voda. Ta pak prosákne kolem palubovky dolů k pojistkám a relátkům, kde učuní co je v jejích nekalejch silách, aby všecko popsula. Řešení je - za prvé vysušit pojistkovou skříň, opravit všecky zoxidovaný spoje, vyčistit od zbytků oxidů. To by mělo obnovit funkčnost elektriky. To relé bude načnutý přehříváním, bude potřeba ho vyměnit celý za nový. Druhá etapa (zabránění opakování problému s elektrikou) bude znamenat vyndat čelní sklo a odstranit netěsnost kolem něj - to znamená odstranit rezavý kusy plechu a případně lem na kastli obnovit navařením novýho plechu - všecko pokud možno co nejlíp ochránit proti další korozi a následně přelakovat ddo barvy kastle - a nanovo namontovat čelní sklo. Pak bude od podobnejch závad troufám si říct 10 let zase pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.