Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mám takový problém s Felicii combi 1.6MPI, rok 1997, podobný věci se tu řešili a omlouváme se jestli něco duplikuji, ale přišlo mi to trochu rozdílné...

 

při jízdě z ničeho nic začne cvakat relé, otáčky spadnou na 0, pokud je nastartováno, tak motor běží, ale na nic nereaguje, když vyhodim rychlost, tak motor zhasne... pokud je to za jízdy, např. dálnice tak při zařazení motor naskočí, ale na nic opět nereaguje, jen cvaká relé...

 

- když zastavim a chci nastartovat, otáčkoměr jen poskočí a jen cvaká relé (viz video Skoda felicia combi (16 MPI, 97) cvakání relé.mov, ke konci), někdy se otáčkoměr nekontrolovaně pohybuje sem a tam...

- přijdu za půl hodiny a auto naskočí jako by nic a opět jede

(pokud vyndám cvakající relé, které je zahřáté a dám ho např. na kapotu aby vychladlo, tak nastartuj třeba již za jednu minutu)

* ještě občas blbne kontrolka klopených světel (někdy svítí, někdy ne)

 

vystřídal jsem dva servisy, přičemž v prvním udělali diagnostiku a nic nezjistili... ani se nedivim, jelikož v normálním stavu autu nic neni (nicméně tam vyměnili karburátor)

v druhém servisu jsem je přesvědčil, že si skutečně nevymýšlim a ať auto projedou, po značném úsilí se u nich závada projevila, (podle všeho kabel mezi startérem a pojistkovou skříňkou zkorodovaný, vyměnili kabel a dali tam také nový startér)

 

- řekl bych, že se to zlepšilo, ale pořád nic nevyřesili

Stará bolest fáček a felin obecně - voda v pojistkovým boxu. Jako prvotní příčina je koroze lemu kastle kolem čelního okna, kudy do auta nateče voda. Ta pak prosákne kolem palubovky dolů k pojistkám a relátkům, kde učuní co je v jejích nekalejch silách, aby všecko popsula. 

Řešení je - za prvé vysušit pojistkovou skříň, opravit všecky zoxidovaný spoje, vyčistit od zbytků oxidů. To by mělo obnovit funkčnost elektriky. To relé bude načnutý přehříváním, bude potřeba ho vyměnit celý za nový.

Druhá etapa (zabránění opakování problému s elektrikou) bude znamenat vyndat čelní sklo a odstranit netěsnost kolem něj - to znamená odstranit rezavý kusy plechu a případně lem na kastli obnovit navařením novýho plechu - všecko pokud možno co nejlíp ochránit proti další korozi a následně přelakovat ddo barvy kastle - a nanovo namontovat čelní sklo. Pak bude od podobnejch závad troufám si říct 10 let zase pokoj.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.