martin aston Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 (editace) Zdravím Potřeboval bych poradit, již půl roku si lámu hlavu nad spoustou závad na mé octavii 1,6 55kW r.v.97. Teďkom jsem ztroskotal na Lambdě. Aktuálně je tam již 3. po sobě a mam problém se slabým signálem, správně by se měla velikost signálu z lambdy pohybovat okolo 0,93 až 1,07 V. mně však stále jen na 0,05 V a na výstupu z jednotky má být 5V a mám 0,11 V. signál je stejný na konektoru u lambdy, i nahoře na konektoru z jednotky, jednotka již je taky měněná. Už si nevím rady. Prosím o pomoc ty co s tím mají aspoň nějaké zkušenosti.Děkuji. Editováno: 21. Duben 2014, autor: Pawouk Odstraněna anketa nesouvisející s tématem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Zacni tim ze zkontrolujes jeji vyhrivani pres pojistku c.43, a to tak ze napeti na rozpojene svorkovnici od RJ pri nastartovanem motoru (piny 1-2) napeti baterky nebo jeste lepe pripojit na piny 1-2 12V zarovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin aston Vloženo 19. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 vyhřívání jede, i na pojistkách je napětí tak jak má být, i při držení lambdy je teplá. Ještě mě napadlo ale, že pořád měřím nějaké hodnoty a porovnávám s tím jak to má být, ale neberu ohled na to že muj katalyzátor je prázdný, tudíž se i rychle ochalzuje, může to hrát velkou roli? protože znám i lidi co jezdí bez katu a nežere jim to tolik :\ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.