Přejít na obsah

chase

Uživatel
  • Počet příspěvků

    260
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 898 zobrazení profilu

Oznámení chase

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Zdar, Prosím tě mohl by jsi sem dát graf jak má pracovat lambda sonda před katal. když je v pořádku? Na vagu jsem to našel ale mechanik mi tvrdí že je mrtvá a já myslim že ne. O1-1.6/75kw r.v.2001 

    Díky moc.

    Medvěd.

  2. regulator nejde nijak zdiagnostikovat pres VAG, muzes akorat zkontrolovat podtlakovou hadicku na tesnost, aktualni tlak prectest jedine pripojenim manometru rozpojenim hadic za pal. cerpadlem.
  3. chase

    Lambda sonda

    potvrzuji, jednou za cas je dobre protahnout auto pri vyssich otackach a vetsim zatizeni a spalit usazeniny na lambda sondach.
  4. Jako prvni me napadlo cidlo teploty motoru, jako druhe termostat a jako treti prekontrolovat regulator tlaku paliva na palivove liste, tlak by mel byt 2,5 (volnobeh) a narustat az na 3,5Bar tusim
  5. zkusil bych zkontrolovat pojistku c.43 (10A-cervena) v pojistkovem boxu vlevo u ridice, vyhriva obe lambdy
  6. Zdravim, rozsypal se mi nedavno termostat (motor se pomalu ohrival, pri castecne zatezi se ani nedostal na 90st). Skrin termostatu byla ok, tak jsem jen koupil hrdlo termostatu (nemecka prvovyroba). Parametry termostatu jsou stejne jako puvodni (vnitrni odpor topneho dratu cca 15ohm). Motor se dostane na 90 tak ja mam, ale kdyz jsem sledoval data z Vagu, vetsinou je pozadovana teplota na vystupu z motoru 109,5C a pak uz je videt jak RJ zacne vyhrivat termostat. Ale je to takove tezkopadne, protoze obcas jsem zahlidl teplotu motoru 112-114C no a na budiku uz je to videt taky, i kdyz se to za chvili vrati na 90C- budik (realna teplota 109). Predtim jsem si takoveho chovani nevsiml. Mimochodem, budik ukazuje 90C pri realne teplote 70-110C, aby to hezky vypadalo pro ridice Dalsi vec co jsem zaznametal, kdyz nastavim topeni do krajni polohy, RJ pozaduje nyni teplotu motoru 96C a motor se nad 100 skutecne nedostane, RJ vyhriva termotat jak ma, tady system funguje jak ma.
  7. Co si vzpominam, tak hadice odvetravaci pred klapkou byla vzdy trochu potekla olejem, ale hlavne klapka byla zasrana. To ale bylo jeste pred zaslepenim EGR. Asi to nebude tak horke s tim odlucovanim oleje a to tvoje reseni bude fungovat ke spokojenosti.
  8. Velmi zajimavy poznatek, dobra prace Nepozorujes ted vyssi spotrebu oleje, ta hadice puvodne fungovala i jako odlucovac oleje jestli se nepletu
  9. tak pokud byl narust teploty linearni a neprerusovany, tak pak by i cidlo melo byt ok bavime se o motoru AKL 74kW? Ten ma teda cidla dve, impulzni snimac na klice mas zkontrolovany, tak jeste koukni na halluv snimac na vackove hrideli jestli ten je ok, stejne muzes jenom zkontrolovat napajeni, kostru, prubeh signalu spolecne se signalem kliky a jejich vzajemne polohy bez osciloskopu stejne nezkontrolujes, kdyby jsi byl z Brna, tak bych ti to zmeril
  10. Tak pak bych se jeste podival na cidlo teploty, je zdvojene, muze ukazovat v pristrojovce spravne, ale do RJ mohou jit uplne jina data, preventivne vymenit, neni to zase takova palka http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dily/059919501.html
  11. nic pokazis tim kdyz rozdelovac spolecne se snimacem od oleju ocistis, tady olej nema co delat ...aha myslel jsem ze se bavime o motoru 1.6 55kW AEE
  12. u tohoto motoru je tusim halluv snimac na rozdelovaci, takze dobre dostupny, vsak jsi ho promeroval, jiny snimac otacek tu neni
  13. jestli mas signal i snimac promereny, pak bych se zamerit na vizualni kontrolu impulzniho kola na setrvacniku, jestli neni nejak poskozene, nebo nehaze
  14. Sam jsem se s tim zatim nesetkal, ale spravne by se cteni pameti zavad melo provadet s motorem ve volnobehu, nevim co se honilo v hlavne autorum programu RJ, ale je klidne mozne se v tvem pripade se predpoklada ze ctes pamet zavad a motor se toci, pokud ne automaticky ti to tam vyhodi zadny signal od snimace kliky
  15. to spis vypada na problem se starterem, nejspis nejaky zkrat, vymontovat, nechat zkontrolovat
×
×
  • Vytvořit nový...