Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chlapi mám taký problém .. najprv mi odišiel Regulátor napätia v alternátore .. a ten som vymenil .. ide všetko v poriadku ale keď sa auto zohreje na 80°C cca. tak začne auto trásť ako keby nemá silu ísť dopredu .. pri 90km/hod. 

je to Felicia 1.3mpi 50kw 4bodobý vstrek zo zapalovacou lištou ..  

Svíčky, možná ta lišta - chování motoru by tomu odpovídalo...

  • Autor

ale nechápem prečo len za tepla .. pokial z studena idem 90km/h. pridám .. tak nič všetko je v poriadku .. plinule sa rozbehne .. :) 

Protože izolace - plast, ze kterýho je lišta a další izolátory vn v ní, teplem ztrácí svou (elekrickou) izolační pevnost a když se to vohřeje, začnou přeskoky vn nebo svody na vn vinutí indukčních cívek. Klidně i jen na jedný půlce - to bohatě stačí na nepravidelnej chod. Felina s lištou totiž "pálí" zároveň ve dvou válcích - jeden je na konci kompresního zdvihu, další válec "do páru" je v tom okamžiku na konci výfukovýho zdvihu (je o 1 otáčku "pozadu") - a když začne blbnout jedna půlka lišty, týká se to většinou obou válců příslušnejch k tý poškozený polovině. 

 

Půjč si od někoho, kdo má pravidelnej chod motoru, jeho lištu a vyzkoušej to - drží ji 2 inbusový šrouby ze strany na hlavě motoru nasazenou na vršky svíček. Jemu můžeš půjčit tu svoji - když oba ohřejete motory a jemu to začne s tvojí lištou cukat, zatímco ta jeho na tvým motoru bude v klidu, máš závadu nalezenou ...

  • Autor

díky moc niečo už vyskúšam :)

 

EDIT:

No teraz som skúšal za tepla či ide na všetky 4 valce .. pomaly som odpájal vstrekovače .. a ide na všetky 4 valce .. 

Upraveno od Wojnar
Edituj příspěvky!!

lambda sonda je OK?

Jak píše Libero zkontroluj Lambda sondu. Kdysi jsem podobnou závadu na Feldě, že při teplém motoru a pohodové jízdě a následně mírném přidání začala škubat. Trvalo poměrně dlouho něž jsem přišel na to, že to dělá Lambda sonda. Nejjednodušší je odpojit sondu od konektoru a jezdit. Já jsem to takhle zkoušel více jak týden a nic - auto necukalo. Připojil jsem sondu a auto začalo škubat. Po výměně lambda sondy byl klid.

 při teplém motoru a pohodové jízdě a následně mírném přidání začala škubat. Trvalo poměrně dlouho něž jsem přišel na to, že to dělá Lambda sonda.

presne toto som mal na mysli ....som sa na tejto závad pekne "vycvičil" ... :kol-28:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.