Přejít na obsah

Špatné startování


Zuzi

Doporučené příspěvky

Ahoj

 

poslední dobou se mi stává že mám problémy se startováním. Najeto mám cca 250tis km, přestavba na LPG. Dnes jsem ovšem už málem nenastartoval. Největší problémy dělá první start ten den. Zkoušel jsem i před zastavením jet na benzín cca 1km ale problém stále stejný. Když už se motor natočí tak ho musím chvíli držet trochu pod plynem jinak by se zase udusil. Problém je pouze u startování při jízdě žádné problémy nepozoruji.

 

Dík 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

 

po hledání po různých fórech jsem narazil na zmínku o odvzdušňovacím ventilu. Ten prý zapříčiňuje u studených startů špatný chod. Myslíte že by zapříčinil i mé potíže. Tedy nastartování až na x-tý pokus a následné dušení motoru?

 

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak uz nevim jestli jsi vazne tak zaujaty nebo ti bouchl plyn v baraku nebo se nevyznas?

Tezko tenhle problem bude tim ze ma lpg kdyz startuje na benzin.

Ty budes mit nejakej komplex jinak to nevidim ;)

Jinak uzivas si nafty za 36kc ? ;))

Tak zhruba proto jsem na tento koment nereagoval. Děkuji za pěknou odpověď :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ano svíčky jsou vyměněné. Auto bylo na pozorování a zjistilo se že při studeném startu špatně pracuje škrtící klapka. Ovše jak se venku oteplilo tak problémy přestaly.Už asi týden startuje na první dobrou. Je to divné. :-) Tak těžko říci kde je problém jestli přímo v kladce nebo někde na cestě k ní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapci v motoroch sa sice nevyznam a mozno budem trepat od veci ale: na felde toto iste, cievka,sviecky s kablami rozdelovac atd vsetko vymenene... problem rovnaky ako u teba. islo sa na skrtiacu klapku, mal som pozicane vsetko okolo toho s nou a chyba bola nakoniec v nejakom 5korunovom cidle ktore kazdy odignoroval (myslim nieco s pripravou zmesy) skratka RJ pripravovala zmes pre zahriaty motor. pre istotu pridam poznamku ze som prave na pive tak to berte s rezervou ako poradnu v casopise Bravo Girls ;-,p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz nevim jestli jsi vazne tak zaujaty nebo ti bouchl plyn v baraku nebo se nevyznas?

Tezko tenhle problem bude tim ze ma lpg kdyz startuje na benzin.

Ty budes mit nejakej komplex jinak to nevidim ;)

Jinak uzivas si nafty za 36kc ? ;))

Milý kolego,zaujatý na plyn jsem nemam ho rád v autě,auto má jezdit na naftu nebo na benzín.Uznávám CNG v nových vozech namontované ve výrobě.

Nafta za 36 korun mi skutečně nevadí...komplex vážně nemám a  neřadím se do skupiny šetřílků kteří si dělaj tabulky spotřeby to opravdu ne.Je to jen muj názor na celou věc ohledně plynu páč málokterá firma ho umí namotnovat tak aby pak motor šel bez problemu a nevyhazoval chyby a proto takováto auta z bandou plynu mi na servis zasadně kategoricky nesmí!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj bohužel ti moc neporadím. Zjistilo se že škrtící klapka zřejmě nefunguje na 100% ale nebyl čas na žádnou opravu nebo výměnu. Auto jsem si přivezl domů a mé potíže přestali. Vůbec nevím proč.Jediné co se změnilo byla venkovní teplota. Teď zase začíná zima tak čekám zda problém nastane nebo ne. Je to trošku záhada :-) Stále startuje na první škrtnutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravim, mam problemy se startovanim. Auto mam prestavene na e85, ale auto uz spatne startovalo pred prestaveni na e85. Kdyz auto necham stat pres noc nebo dele, nastartuje na podruhe, na poprve chytne, ale zacne se dusit a trepat. Jakmile nekam jedu, vypnu motor a vratim se cca do 3 hodin auto nastartuje hned. S vykonem je vse vporadku. Auto normalne jezdi. Akorat mi rucicka teploty motoru kolisa a stoupa. Pri jizde je to tak na 60-max 70 stupnu a na volnobeh to jde na 90 a jakmile se rozjedu tak to spadne, tak nevim jestli to s tim ma spojitost, treba cidlo typloty chladici kapaliny. Na vagu mi to psalo, ze kat pracuje na minimum, prilis bohata smes a neco ze docvakva vackova hridel. Mechanik vse smazl a chyby se obevily zase. Minule leto jsem menil civky a o vanocich palivove cerpadlo i filtr, tak nevim jaky to muze byt problem. Kdyby nekoho neco napadlo nebo mel stejny problem tak bych byl vdecny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...