Publikováno Květen 21, 201411 r Zdravim,po zime jsem umyl auto a byl jsem nemile prekvapen, jakym zpusobem je poskozen lak u stresniho lemu. Je to po cele delce, delka prasklin cca 1 - 2cm. Auto z roku 2009, coz je smutne, protoze zaruka na lak je pouze 3 roky od data prodeje. Mam obavu, aby to nezacalo delat nejakou paseku (odlupovani, koroze). Co jsem si udelal maly pruzkum na parkovisti, neni to ojedinela vec. Navic jsem vypozoroval, ze na to trpi Octavia2 i Fabia2. Metalicke laky se zdaji byt odolnejsi a timto nezdarem trpi mene. Otazka zni, kolik by stala naprava a zda ma vubec cenu to nechat opravit, protoze se zcela jiste jedna o konstrukcni vadu a obavam se, ze se problem i po oprave casem projevi znovu. Nechal jste to nekdo opravovat a zavada se jiz neopakovala? Nebo to nechat tak a neresit? Octavia I ma v techto mistech tesnici gumu, ktera spoj kryje, coz mi prijde jako lepsi reseni.
Květen 21, 201411 r Na kastli je 10let ne? normálně bych zkusil autorizák-záruka nezáruka ať se k tomu vyjádří? Pokud tam není mechanické poškození tak by to mělo klapnout? Táhne se to od žlábku-spoj mezi střechou a bokem auta. V tom spoji pod barvou je pružný tmel. Upraveno Květen 21, 201411 r od Jay Kay
Květen 22, 201411 r Autor Diky obema, ale obavam se, ze zaruka na proreziveni karoserie se na tuto vadu vztahovat nebude. Toto bylo spise na reklamaci vady laku, ale na tuto vadu Skodovka dava pouze 3 roky. Dalsi problem je, ze neservisuji v autorizovanem servise, tim padem za posledni 2 roky chybi razitka. Zkusim tam zitra zajet, jsem zvedavy jak se k tomu postavi.
Květen 22, 201411 r Tak určitě to na tebe budou zkoušet,jako že nejezdíš do autorizáku,ale jak se teď všude píše,tak je to jedno. A moc moc pochybuju že kdybys jezdil do autorizáku tak mechoš bude zkoumat kastli. Přijedeš na garančku frajer vypustí olej mrkne na auto zespoda,zkontroluje desky,nalije olej a šup s tím ven...Toť můj názor.
Květen 23, 201411 r Autor Zaver je takovy jaky jsem predpokladal. Absence chybejicich razitek v servisni knizce nedovoluje zadnou napravu, navic zaruka na lak je pouze roky 3, auto je v provozu 5 let. Musi se udajne seskrabnout puvodni cast poskozeneho laku, stary tmel ve spoji odstranit a nahradit jej novym a nove nalakovat. Na Fabii to udajne vychazi na 8 tisic, u Octavii 10 tisic. Touto cestou se ubirat v zadnem pripade nebudu, tuto castku jsem schopen investovat mnohem lepe.
Květen 23, 201411 r Tak desitka jefakt dost. Mozna by se vyplatilo to nechat spravit mimo autorizak... Je to originalni lakovani nebo opraveno po nehode?
Květen 23, 201411 r Autor Neni to po bouracce, to by musela byt kazda druha Octavia. Jedna se o vyrobni vadu, bud byl pouzit nekvalitni material (tmel v lepenem spoji strechy), ktery ma prilisnou dilataci nebo mene kvalitni lak, ktery pak na slunci pri dilataci, kterou by kvalitni lak mel snest praskne. Neznackovy servis je mozna alternativa.
Květen 23, 201411 r Zdravím, tak já mam ten samý problém, akorát možná menší "prasklinky" a mam výroba 2005. Auto mam 3 roky a nezdá se mi, že by se to nějak zvětšovalo, takže to asi řešit nehodlám.
Srpen 28, 201411 r Měl jsem ten samý problém. Bylo to řešeno odstraněním tmelu a přelakováním celé střechy. Vše v rámci záruky , a to mám 1/2007.
Červen 3, 201510 r Noo ze pokud auto nejezdi na pravidelny servis do autorizaku nema clovek narok na opravu v ramci kulance
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.