Září 8, 200619 r amrtin, i to je možnost, ale pro dokreslení zvukového pole bych ty 4x6 přece jen použil a samozřejmě s důrazem na ten woofer a kvalitní kompa ve předu.Tendence ozvučování aut je vše dát do zadu ať to pára tlačí, ale opak je pravdou.To nej musí být ve předu a s podporou subwooferu.Nízké kmitočty, které podá woofer žádný repro nezvládne.
Září 9, 200619 r amrtin, i to je možnost, ale pro dokreslení zvukového pole bych ty 4x6 přece jen použil a samozřejmě s důrazem na ten woofer a kvalitní kompa ve předu.Tendence ozvučování aut je vše dát do zadu ať to pára tlačí, ale opak je pravdou.To nej musí být ve předu a s podporou subwooferu.Nízké kmitočty, které podá woofer žádný repro nezvládne. Ja si spis myslim ze pokud chces davat neco dozadu a pocitas s tim, ze budes mit v kufru SW tak je lepsi dozadu pouzit komponentni repra se spravne nasmerovanyma vyskama nez ovaly. Dokresli ten zvuk mnohem lepe nez ovaly a na basy tam bude ten SW.
Září 9, 200619 r amrtin, i to je možnost, ale pro dokreslení zvukového pole bych ty 4x6 přece jen použil a samozřejmě s důrazem na ten woofer a kvalitní kompa ve předu.Tendence ozvučování aut je vše dát do zadu ať to pára tlačí, ale opak je pravdou.To nej musí být ve předu a s podporou subwooferu.Nízké kmitočty, které podá woofer žádný repro nezvládne. Ja si spis myslim ze pokud chces davat neco dozadu a pocitas s tim, ze budes mit v kufru SW tak je lepsi dozadu pouzit komponentni repra se spravne nasmerovanyma vyskama nez ovaly. Dokresli ten zvuk mnohem lepe nez ovaly a na basy tam bude ten SW. Já bych souhlasil s fancarhifi,akorát jen aby tam ty malý repra byly vůbec slyšet,ale to už je věc názru a mohli bysme se tady dohadovat donekonečna
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.