Jirka1990 Vloženo 2. Červen 2014 Vloženo 2. Červen 2014 Dobrý večer, pánové trápí mě problém. Při jízdě rychlostí mezi 30-45km/h se ozývá citelné bouchání od levého předního kola. Zní to asi jako by bylo šišaté kolo. Při překročení této rychlosti to utichá. Zvuk se opakuje s vyšší frekvencí ale není tolik citelný. Ještě citelnější zvuk je při zatáčení vpravo. Když kola srovnám nebo zatáčím vlevo tak to utichá. Když za kolo vezmu necítím tam žádné vůle. Kola jsou nově vyvážená, rovná ( stejná situace se opakuje i na druhé sadě kol). Nějak si už nevím rady. Nemáte někdo žkušenosti? Citovat
SUP1 Vloženo 3. Červen 2014 Vloženo 3. Červen 2014 Zdar, i když za kolo vezmeš nemusíš notně poznat vůli v čepech. Je lepší vzít pajsr a zapáčit. V Tvém případě ale sázím na homokinetiký kloub nebo ložisko. Ještě zkus dotáhnout poloosu (ten velký šroub uprostřed) Zvednout, natočit, dát tam za pět a poslouchat... Citovat
susta Vloženo 3. Červen 2014 Vloženo 3. Červen 2014 taky bych řekl homokineťák...ložisko spíš hučí Citovat
Jirka1990 Vloženo 3. Červen 2014 Autor Vloženo 3. Červen 2014 Děkuji za odpověď. Kloubem to ale nebude. Jelikož chroupali v dubnu jsme je dávali nové. Jedině fakt nějaká vůle v čepu, která není tolik poznat. Citovat
SUP1 Vloženo 3. Červen 2014 Vloženo 3. Červen 2014 Hm, dávali jste v dubnu nové. Podívej se na tu středovou matku, to by mohl být problém... Citovat
Jirka1990 Vloženo 4. Červen 2014 Autor Vloženo 4. Červen 2014 Děkuji za tip. Zkontroloval jsem obě dvě strany a bezvýsledně. Oboje utržené dostatečně. Citovat
libero Vloženo 4. Červen 2014 Vloženo 4. Červen 2014 myslíš utažené.... ...utržené by bolo celé zle 1 Citovat
Jirka1990 Vloženo 5. Červen 2014 Autor Vloženo 5. Červen 2014 psal jsem přes mobil. Utažené.. Citovat
MartyJameson Vloženo 20. Duben 2015 Vloženo 20. Duben 2015 Zdravím nevěděl jsem do kterého topicu můj problém zahranout tak píšu tady. U mého Superbu se začalo projevovat občasné bouchání na levém předním kole. Bratr je bývalý automechanik a společně jsme zjistili, že je to čep horní zadní páky řízení jelikož šlo vidět jak poskakuje i u stojícího auta po zapření do karoserie. Tak bratr toháhnul šroub držící obě horní páky v těhlici což mělo za následek, že čep při zapření o kareserii už necvakal ale při jízdě zvláště po zvlněné vozovce se ozývá docela často. Chtěl bych se zeptat jestli si myslíte, že je to tím, že je ten šroub pořád málo dotažený popř. uvolněný v těhlici nebo je prostě vybouchaný čep u ramena. Superb 2007 2,0 TDI BSS. Děkuji za odpovědi. Citovat
MartyJameson Vloženo 20. Duben 2015 Vloženo 20. Duben 2015 (editace) http://macmarty.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0236.jpg Jsou tam fotky z několikati pohledů natočení kola. Editováno: 20. Duben 2015, autor: MartyJameson Citovat
SUP1 Vloženo 22. Duben 2015 Vloženo 22. Duben 2015 (editace) Tak tohle vypadá na unavené, zlomené, zkrácené, nebo extrémně zkrácené pružiny Řekl bych důsledek neodborného snížení... Vyměň pružiny, pak geometrie a bude to OK Editováno: 22. Duben 2015, autor: SUP1 Citovat
Niickll Vloženo 30. Červen 2015 Vloženo 30. Červen 2015 (editace) Zdravím klub, mám přesně to samé jak psal Jirka1990, vyřešilo se to něják? Díky! Editováno: 30. Červen 2015, autor: Niickll Citovat
Jirka1990 Vloženo 19. Září 2015 Autor Vloženo 19. Září 2015 Dobrého dne přeji, tak největší podíl na mém nepohodlí měli staré pneumatiky(ačkoliv po vizuální stránce vypadali v pořádku). Když jsem je vyměnil za nové, situace se značně zlepšila. Pořád jsem však slyšel divný zvuk při zatáčení(klepání), při rychlé jízdě dokonce vibrace a lehké uskakování vozu do stran. Dokonce jsem vyměnil ramena ale opět jen částečná úspěšnost. Ačkoliv jsem nepozoroval klasické hučení opotřebovaného ložiska včera jsem pravé přední vyměnil a celý problém zmizel. Až když jsem demontoval kolo, kotouč a poloosu a volně otáčel nábojem teprve pak bylo slyšet, že nejde hladce a ozývá se z něj ,,chroupání". Citovat
Niickll Vloženo 21. Září 2015 Vloženo 21. Září 2015 (editace) Dobrého dne přeji, tak největší podíl na mém nepohodlí měli staré pneumatiky(ačkoliv po vizuální stránce vypadali v pořádku). Když jsem je vyměnil za nové, situace se značně zlepšila. Pořád jsem však slyšel divný zvuk při zatáčení(klepání), při rychlé jízdě dokonce vibrace a lehké uskakování vozu do stran. Dokonce jsem vyměnil ramena ale opět jen částečná úspěšnost. Ačkoliv jsem nepozoroval klasické hučení opotřebovaného ložiska včera jsem pravé přední vyměnil a celý problém zmizel. Až když jsem demontoval kolo, kotouč a poloosu a volně otáčel nábojem teprve pak bylo slyšet, že nejde hladce a ozývá se z něj ,,chroupání". Mám to stejné, pneu čerstvě nové i komplet ramena, ale vliv na "bouchání" to nemělo. Teď to bouchá i když jedu rovně nebo doprava, znatelně více do levé zatáčky, když se zatíží pravá strana. Při couvání z garáže mám rejt naplno doprava, a při rozjezdu dopředu stačím volant zase doleva a něco tam jednou chroupne, křupne. Nedávno jsem si všiml, že při brždění v rychlosti okolo 130ti se mi rozvibruje volant (brzdy komplet nové TRW), může na to mít ložisko vliv? Tento týden to jde k mechanikovi, který taky tvrdí že to je ložiskem, uvidíme. Ale zvláštní, že jsme to nejdřív slyšeli do pravotočivé zatáčky a při srovnání kol nebo levotočivé zatáčky to utichlo... Editováno: 21. Září 2015, autor: Niickll Citovat
SUP1 Vloženo 21. Září 2015 Vloženo 21. Září 2015 Měl jsembrzdy TRW a vydržely půl roku. Kotouče zrkoucené. Takže už i renomovaná značka stojí za prd Vůbec bych se tedy nedivil, že budeš mít kotouče taky v háji Citovat
Airman64 Vloženo 21. Září 2015 Vloženo 21. Září 2015 A co máš Supoe teď za brzdy? já mam komplet Brembo a zatím ok brzdi dobře jen trošku více špiní :-) Citovat
SUP1 Vloženo 22. Září 2015 Vloženo 22. Září 2015 (editace) Oproti mým mšem zásadám jsem je nechal stočit na soustruhu a je klid. Přeci jenom jsem za ně dal 3500Kč, tak jsem to zkusil. A to jako bývalý kamioňák fakt málo brzdím, dojíždím s kvaltem, nevyřazuju na neutrál, brzdím motorem, atd. Existuje dokonce předpis, jak nové kotouče zajet, aby se uvolnilo vnitřní pnutí. V nějakých rychlostech brzdit do zastavení, atd. Bývá to někdy i v návodu na montáž. Editováno: 22. Září 2015, autor: SUP1 Citovat
Niickll Vloženo 9. Říjen 2015 Vloženo 9. Říjen 2015 Takže bouchání za jízdy bylo opravdu ložiskama. Křupání na plný rejt zůstalo (homokineťák) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.