kvak Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 este stastie ze psov a macky vozim len cez mesto k veterinarovi a nie nejake dlhsie trasy, lebo to by som ich asi nemilosrdne supol do kufra so psami je to este v pohode, horsie macky - stale som lakomy kupit tu klietku na macky a raz mi takto zdrhla nasa macka z krabice a skakala mi po palubke, po zadnom plate az nakoniec skoncila na mojom pleci...podotykam na krizovatke pocas jazdy, ze som ani zastavit nemohol uz som nadlho pouceny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 no kočky máme dvě a každá má svoji klec, jinak je to o zuby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Samozrejmne taky N1, cist v technicaku "nakladni automobil terenni" je fakt zajimave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Tak mne to pritelkyne postrikala nejakou stavou, je tam fle, ale asi to pujde taky do micky vycistit a basta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Samozrejmne taky N1, cist v technicaku "nakladni automobil terenni" je fakt zajimave ty máš terénní? já skříňový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Samozrejmne taky N1, cist v technicaku "nakladni automobil terenni" je fakt zajimave ty máš terénní? já skříňový taky mám skřínový. No vida, jak jste se probudili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 No u mňa pes do RS-y nesmie. Biely pes a čierny interiér nejdú dohromady. Cestuje firemným, tam je interiér béžový. A aj to len ako v prípade kvak-a len k veterinárovi a späť. Čo sa týka dokazovania si niečoho, tak ja teda (ako majiteľ OII) nemám potrebu si niečo dokazovať. Jazdím väčšinou rovnako pohodovo, ako som jazdil kedysi s Fabiou. Dôkazom mojich slov nech je moja posledná spotreba 6,6 na trase BA-KE (400 km) pri priemernej rýchlosti 89 km/h. Akurát teraz sa omnoho lepšie predbieha, ide to rýchlejšie. Ale berte ma ako extrém, RS-a je momentálne to najslabšie, na čom jazdím. Myslím, že najčastejšie si potrebujú niečo dokazovať majitelia slabších áut (Fabií, Octavií) a najviacej to platí pre otunené Fabie. Čím viac okrídlená a čím menej pôvodných znakov na aute ostalo, tým viac si vodič verí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2006 taky si myslím, že za volantem O II si není co dokazovat. Je to úplně normální auto a např. v Praze nebo Bratislavě naprosto splyne s místním průměrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 23. Září 2006 Sdílet Vloženo 23. Září 2006 ...no teda ja neviem, ale ak BENY napísal o tom dokazovaní vďaka mne, tak vedzte že nikto si nič nedokazuje a ja ako radový zamestnanec ktorý má auto hlavne ako pracovný nástroj si nič nepotrebujem dokazovať, pre mňa je podstatné že ma to odvezie tam kde potrebujem a nepozerám na to čo to je(je to už moje tretie pracovné auto). Myslím že ak niekto ročne najazdí niečo okolo 70 - 80tKM nepotrebuje si nič dokazovať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 24. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2006 koukám, že jseš řadový zaměstnanec se služebním číslem 62454 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 Žltá RS sa zase až tak v dave nestratí. Ľudia čumia. jirkaK - 62454 je jeho meno na klávesnici mobilu. Už to v niektorom z vlákien vysvetľoval. Ale aj tak je to blbé niekoho oslovovať číslom, to je fakt. Sakra, ale robiť v takej obrovskej firme, to je už niečo! Myslím, že ani v CZ nemáte firmu s toľkými zamestnancami, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 to: Diamant - je síce pravda že náš koncern má na slovensku okolo 7 - 8 tis. ľudí, ale priamo naša materská firma len okolo 1000 (ja som 517) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 BENY: nepausaliuzoval bych to, bouraj i jiny auta, ne jenom OII a kretenci ridi i BMW, Mercedes apod. a jestli lidi soudis podle toho jak jezdi, tak o me bys asi musel napsat, ze jsem megakreten...ale hodne je to o cesky povaze. jinak vsem vam, kdo rikate, ze ceskej ridic=blazen bych doporucoval zajet se podivat do Cerny Hory, tam na silnici vladne anarchie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 jinak, abych se drzel puvodniho tematu, taky prispeji svoji troskou do mlyna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 praskla u toho prava zadni zarovka(nechapu jakto) a maxik mi hned napsal, ze prave zadni brzdove svetlo je vadne...super vychytavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 1. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 sice málo, ale zato blbě trefený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 tj, dveře, blatník, podběh, práh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 1. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 a žárovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 Přesně takhle jsem kdysi boural: fakt místo na pikaču! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 6. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2006 tak uz je holka v servisu. nechal jsem si striknout i listy, aby byla zas o neco hezci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 6. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2006 Pridaj potom foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2006 tak uz je holka v servisu. nechal jsem si striknout i listy, aby byla zas o neco hezci koupil jsi ty lišty nový ? Na autě at´ to v žádným případě nestříkaj, protože by se to začalo od krajů loupat. Stačila by vapka a někde by to odfouklo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 6. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2006 foto dodam, pocitam tak za 14 dni. jinak listy jsem novy nekupoval, oni stejne vsechno odstrojujou a technik rikal, ze to je docela slozita procedura a ze uz to parkrat delali, tak verim, ze vi co delaj. uvidime. hlavne jsem cumel, oni prej budou lakovat i predni dvere, prej kvuli rozstriku...budu mit na pul aute novej lak, strechu budou delat taky, protoze tu mam promacklou od zahradky:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2006 ted´ tomu trochu nerozumím, co že je složitá procedura ? Jestli to sundání lišt, tak je ten technik trochu padlej na hlavu. Já si toho na autě sám moc nedělám, ale tohle zrovna jsem si udělal (už jsem to tu psal) protože je to naprosto primitivní. Ty lišty jsem normálně odtrh tak, že jsem je od kraje trošku naříznul a pak už to šlo dobře. Zůstane tam trochu lepidla a gumy na dveřích a to se normálně sundá nehtama dolu (nebo čímkoliv jiným) a umeje tech. benzínem. Celý to trvalo tak možná 30 minut. Nový lišty jsem měl v barvě už připravený, tak jsem jen sundal folii z lepicích pásků a plácnul je na dveře. Ty lišty je samozřejmě třeba stříknout i přez hrany a trochu zespodu, aby se to později neloupalo. Takže kdo to stříká na autě, dělá pěknou prasárnu. Ta sada lišt stojí asi 900,- Kč, tak si myslím, že na to, kolik jsi už do auta nasypal, by tahle směšná investice stála za to. Lepit zpátky ty starý bych určitě taky nedělal, protože se to už nikdy nemůže povést na 100%. A když tak čtu, co všechno ti budou lakovat, tak mě napadlo, jestli tak trochu nelakujou tebe. Ale jestli to pojištovna zaplatí, proč ne. Má to ale jeden negativní dopad, nad kterým ted´ možná mávneš rukou. Když jsem kdysi prodával svojí první OI, tak na mně ten kupec poslal maníka od nějaký agentury, aby prověřil stav a původ vozu. Chytrej teda byl jak rádio, ale co všechno u toho vyváděl jsem teda čuměl. A jedna z věcí byla, že měřil sílu laku na celý kastli, aby zjistil, jestli to nebylo bouraný. Tak jen zvaž, jestli při prodeji auta, kdyby k tomu taky náhodou došlo (a je to dneska čím dál častější) vysvětlíš, že máš stříkaný půl auta vlastně jen kvůli drobným kosmetickým vadám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.