Miroslav Hruška Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 Zdravím pánové, dnes večer jsem se vracel z golfu a při zajíždění do garáže jsem si všiml louže pod autem. Jednalo se o vodu a vytéká zhruba z míst, kde je sedačka spolujezdce (není to tedy pod motorem). Běhm chvilky se udělala celkem velká loužička, pak už to jen kapalo a zrhuba za 40 minut to přestalo úplně. Chci se tedy zeptat (jsem amatér, pouhý řidič) zda s autem můžu dále jezdit, zda se nejedná pouze o vodu z klimatizace, případně zda to může být nějaký větší problém. Nikdy jsem si ničeho podobného nevšiml (najezděno se superbm zhruba 90tis) takže mi to nepříšlo jen jako odpařená voda z klimošky. Na golfu jsem byl cca 4h a domů to mám kousek (cca 10km), navíc jsem jel už v době, kdy nebylo horko a klimoška už tolik nemusela makat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 klimatizácia... ....jednoducho to skús prstom či to je "obyčajná" voda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobmaster Vloženo 20. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 kondenzát z klimatizace..letní klasika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav Hruška Vloženo 20. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 Asi jo, dnes jsem jel dalších 150km a čůralo to zase, jen torchu méně. Včera byla ta loužička fakt velká tak mě to trochu překvapilo, ale asi je to normální. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
seler Vloženo 23. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2014 jj normální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...