Publikováno Červenec 26, 201411 r Neviem či to tu dakde nebolo, ale dočítal som sa že orientačná kontrola váhy vzduchu je jednoduchá a bez rozoberania. Napichnúť cez VAG a zobražiŤ hodnotu prietoku vzduchu BLOK 2,4,Intake Air Mass g/s A PRI MAX VÝKONE BY TO MALO DÁVAŤ. 0,8X TABUĽKOVÝ VÝKON motora v HP.
Červenec 27, 201411 r Jo to sedi, taky vyzkouseno (kdyz sem vylucoval postupne zavady dilu). Muj motor ma 125HP pri 5800rpm, a pri tehle otackach je prutok na logu 95-98g/s coz odpovida 0,8mi nasobku vykonu v HP. Jen nechapu co tenhle prispevek dela v sekci plynu. Nak EDIT. samo to plati jenom pro atmosfericky plnene motory. Upraveno Červenec 27, 201411 r od Nakadah
Červenec 27, 201411 r Autor Tak plati to do vseobecnych ale plynari to casto riesia. A plati to i pre turbo.
Červenec 27, 201411 r jen ho nechte, Kluvi má zase svůj rozpitvávací den,........opravdu novinka,my tě tady nemít tak jsme všichni prakticky ztraceni... Upraveno Červenec 28, 201411 r od karel.lpg
Červenec 28, 201411 r Autor Diky za pochvalu Karle. Som rad ze ocenujes ze aj ostatni sa miesto siahodlhych diskusii o vadne vahe vzduchu mozu najprv pozriet ci to opravdu sedí.
Červenec 28, 201411 r Jak to muze platit i pro turbomotor kdyz ten ma plnene valce vyssim tlakem nez atmosferickym?
Srpen 11, 201411 r Autor Objavil sa dotaz že odkiaľ info pochádza, tak pridávam http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info je to uplne na konci.
Srpen 14, 201411 r Autor Este nie uplne vsetko :-D Ale Kluvi vi hodne o sexu ....plyně .... ....a nebojí se zeptat. Upraveno Srpen 14, 201411 r od kluvi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.