Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahojte,

 

Pridávam sa ... v garáži je  nový Roomster 1.2 TSI 77kW, 5 st.

skladovka vo verzii  SPORT, biela candy s čiernou strechou

 

Naviac (štandard verzie SPORT poznáte, nie?):

climatronic, bočné lišty, lakťová opierka, predĺžená záruka 4 r./60 000 km, kontrola tlaku v pneu, neplnohodnotná rezerva plech

 

Dokúpené a domontované dodatočne:

bezpečnostné skrutky kolies, prahové lišty dverí čierne, prahová lišta kufra, zásterky predné a zadné, textilné koberce, sklopný zadný stolík, gumená rohož v kufri, priečniky THULE, interiérový držiak bicyklov, siete v kufri

 

V porovnaní s predchádzajúcim autom (Orlando) mi chýba: ovládanie rádia na volante, elektrika v zadných dverách

 

Zatiaľ všetko OK, po prvých 1500 km priemer 6,8l, ženy sú vytešené a že vraj, prečo sme si Roomstra nekúpili po druhej Fábii ... no, po boji viem byť generálom aj ja ...

 

Foto zatiaľ mobilové z predajne ...

 

Peter

post-310-0-00170300-1406721950_thumb.jpg

Editováno: , autor: peterv
Vloženo

zatim ze zadu supr :-) tezce zavidim tu bilou na tu jsem uchyl :-) hlavne hodne stastnych KM :-) jinak taky patrim mezi ty co hanili nejdriv rooma a pak si ho poridili a jsou spokojeni :-)

Vloženo

Najlepšie by bolo, keby žiadny stredový tunel nebol ... hádam to raz konštruktéri vyriešia

 

Dcéra mi chrbát masírovať nebude, prehodím jej sedačku na druhú stranu :kol-28:

Vloženo

Najlepšie by bolo, keby žiadny stredový tunel nebol ... hádam to raz konštruktéri vyriešia

....

Neexistence středovýho tunelu by byla podmíněná existencí jinýho nosnýho prvku zajišťujícího podélnou tuhost karosérie - neboli NĚKDE JINDE bys musel mít cosi jako RÁM, kterej by pohlcoval ty samý síly, který pohlcuje tunel v samonosným skeletu. Neboli by to znamenalo návrat do doby, kdy se auto skládalo ze samostatnýho nosnýho rámu a z dalších, na něj navěšenejch komponentů - motoru, sedaček, náprav, karosérie... Ameriky tak jsou dělaný zhruba do konce 70. let, v Evropě se samonosný kastle rozšířily o pár desítek ročků dřív. Důvodem byla hlavně váha, Amíkům s jejich "vé-osmama" o objemu pět i víc litrů na nějakým tom metráku mrtvý váhy nezáleželo, zatímco Evropa, která už před WW II v podstatě začínala směřovat k dnešnímu extrémnímu down-sizingu, se potýkala s váhou víceméně furt... Proto taky Evropa vyvinula samonosnou kastli a do ní začala montovat zbytek částí pohonu i interiéru... A tam bohužel, tunel tvoří jednu z nejpodstatnějších nosnejch částí.

Vloženo

Jo vyhřívání je v zimě super.. Během půl minutky zadek a záda v teple...

Když se tak dívám na fotky tvého interiéru, neplánuješ dát "sportovní" pedály, jsou chromované a myslím si, že by to vypadalo v tvém autě moc dobře..  :kol-28:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...