Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahojte,

 

Pridávam sa ... v garáži je  nový Roomster 1.2 TSI 77kW, 5 st.

skladovka vo verzii  SPORT, biela candy s čiernou strechou

 

Naviac (štandard verzie SPORT poznáte, nie?):

climatronic, bočné lišty, lakťová opierka, predĺžená záruka 4 r./60 000 km, kontrola tlaku v pneu, neplnohodnotná rezerva plech

 

Dokúpené a domontované dodatočne:

bezpečnostné skrutky kolies, prahové lišty dverí čierne, prahová lišta kufra, zásterky predné a zadné, textilné koberce, sklopný zadný stolík, gumená rohož v kufri, priečniky THULE, interiérový držiak bicyklov, siete v kufri

 

V porovnaní s predchádzajúcim autom (Orlando) mi chýba: ovládanie rádia na volante, elektrika v zadných dverách

 

Zatiaľ všetko OK, po prvých 1500 km priemer 6,8l, ženy sú vytešené a že vraj, prečo sme si Roomstra nekúpili po druhej Fábii ... no, po boji viem byť generálom aj ja ...

 

Foto zatiaľ mobilové z predajne ...

 

Peter

post-310-0-00170300-1406721950_thumb.jpg

Editováno: , autor: peterv
Vloženo

zatim ze zadu supr :-) tezce zavidim tu bilou na tu jsem uchyl :-) hlavne hodne stastnych KM :-) jinak taky patrim mezi ty co hanili nejdriv rooma a pak si ho poridili a jsou spokojeni :-)

Vloženo

Jo, teď se dívám na starou fotku a má to tam trochu jiný design. Jen je škoda, že nedělají orginál i pro novější modely. Anebo jsem to tedy nikdy neviděl.

Vloženo

Najlepšie by bolo, keby žiadny stredový tunel nebol ... hádam to raz konštruktéri vyriešia

 

Dcéra mi chrbát masírovať nebude, prehodím jej sedačku na druhú stranu :kol-28:

Vloženo

Najlepšie by bolo, keby žiadny stredový tunel nebol ... hádam to raz konštruktéri vyriešia

....

Neexistence středovýho tunelu by byla podmíněná existencí jinýho nosnýho prvku zajišťujícího podélnou tuhost karosérie - neboli NĚKDE JINDE bys musel mít cosi jako RÁM, kterej by pohlcoval ty samý síly, který pohlcuje tunel v samonosným skeletu. Neboli by to znamenalo návrat do doby, kdy se auto skládalo ze samostatnýho nosnýho rámu a z dalších, na něj navěšenejch komponentů - motoru, sedaček, náprav, karosérie... Ameriky tak jsou dělaný zhruba do konce 70. let, v Evropě se samonosný kastle rozšířily o pár desítek ročků dřív. Důvodem byla hlavně váha, Amíkům s jejich "vé-osmama" o objemu pět i víc litrů na nějakým tom metráku mrtvý váhy nezáleželo, zatímco Evropa, která už před WW II v podstatě začínala směřovat k dnešnímu extrémnímu down-sizingu, se potýkala s váhou víceméně furt... Proto taky Evropa vyvinula samonosnou kastli a do ní začala montovat zbytek částí pohonu i interiéru... A tam bohužel, tunel tvoří jednu z nejpodstatnějších nosnejch částí.

Vloženo

Jo vyhřívání je v zimě super.. Během půl minutky zadek a záda v teple...

Když se tak dívám na fotky tvého interiéru, neplánuješ dát "sportovní" pedály, jsou chromované a myslím si, že by to vypadalo v tvém autě moc dobře..  :kol-28:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...