Jump to content

FABIA II & ROOMSTER

Forums

  1. Interiér

    Dotazy a zkušenosti s interiérem

    5,167
    posts
  2. Exteriér

    Dotazy a zkušenosti s exteriérem

    6,979
    posts
  3. 27,010
    posts
  4. Podvozek

    Vše o podvozku - kola, nápravy, tlumiče...

    8,097
    posts
  5. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

    13,182
    posts
  6. Autohifi, Navigace

    Reproduktory, rádia, CD měniče, ozvučení, odhlučnění...

    4,317
    posts
  7. Ostatní

    Vše, co jinam nepatří

    7,561
    posts


  • Aktuální příspěvky

    • peto105L - Ty máš taky SII facelift ? Takže stačí povolit jen 3 šrouby (v dílenský příručce je 6 šroubů) ? Takže chápu, že sis akorát sundal plastovej podběh od kola aby ses na ty šrouby dostal, ale nárazník dolu nemusel... ?!
    • Ahojte, má někdo zkušenost s těmito výbojkami? Jsou opravdu tak dobrý? :) Má cenu je kupovat? Nebo bohatě stačí základní? Musím je vyměnit a furt nejsem rozhodnutej. Auto má 200000 km.Dík za radu 
    • Mne realna sedi s PP. Meral som to viac krat. Na poslednu nadrz sa mi podarilo spravit 1000 km.
    • Jde o to jak to snima tu teplotu, myslim ze to je nejak vypoctena, HW cidlo tam podle mne neni ...
    • Předchozí majitel zřejmě v obavě o odcizení vozidla pomocí OBD2 zásuvky odpojil K- diagnostický vodič z OBD zásuvky a připojil ho na skrytý spínač, který při prodeji odstranil. Pokud jsou pod tou izolačkou všechny ty šedobílé dráty spojeny, tak asi nebude třeba žádného zásahu. Jeden vodič by měl jít ke konektoru autorádia (T8d - pin 3). Pokud je ve voze koncernové rádio, tak slouží k jeho diagnostice. Další vede na hnědou svorkovnici na centrální řídicí jednotce vozu (XS4 - T18a - pin 1).
×
×
  • Create New...