Publikováno Říjen 20, 201410 r Zdravím všechny Oktáváky. Mám Octavii 2 rs combi před facelift a chci ji hodit krapet k zemi. Po předchozí zkušenosti na fabii rs se štelovákem TA Technix,ten už fakt ne,uskákané,tvrdé,na naše silnice ideální. Takže koukám jen po sportovních pružinách a kde se zaptat jinde,než tady. Něco málo jsem si přečetl,ale moudrý z toho nejsem. Co jsem koukal po netu,nic moc toho není,všechno 20/20 to nemá cenu. Tak jsem našel HR,tady třeba - http://www.cmexclusive.cz/detail-produktu/71-pruziny/835-/54402-h-r-sportovni-pruziny-pro-vuz-skoda-octavia-sedan-kombi-vc-rs-typ-1z-2wd-nizsi-verze-vc-rs-r-v-05-04-snizeni-45-50mm/ Píší 45-50mm,o kolik to lehne v reálu??? Teď tam mám originál kola R17,chci originály R18. Co jsem se dočetl,největší problém je s tlumiči,bylo psáno že maximální snížení s origo tlumiči je 40 mm,co s tím???? Auto denně používám,a štelovák fakt nechci,to už je jen o kráse,ale pohodlí žádné. Děkuji za rady,nebo třeba i doporučení na jiné pružiny. Dost jsem toho už prolezl ale okolo těch 5 čísel jen ten HR. Díky všem
Listopad 27, 201410 r Čau, mícháš moc věcí dohromady. Začnu od začátku. Štelovák na fábii jakýkoliv a to za jakoukoliv cenu je udělán na styling a jízdní vlastnosti jdou úplně stranou do určité míry. Cílem je mít auto hezké a v druhé řadě jezdit. Druhá věc je ta, že každá technika má své limity a nesmysl si myslet, že když auto položíš o 70mm na 17kách kolech, tak se z něj stane něco vyložené komfortního. To je nesmysl, vždycky vyklepeš zuby a ještě když takhle nízko půjdeš štelovákem. Jde-li ti o jídzní vlastnosti existuje jediná možnost a to je pevný komplet, který bude kombinací komfortu a jízdních vlastností ke zvolenému snížení. Cílem sportovního podvozku je nabídnout maximálni jízdní vlastnosti za zachování komfortu vzhledem k snížení. Je to to nejlepší co můžeš koupit pokud chceš auto čistě na svezení. I ten nejlevnější pevný komplet bude vždy lepší než ultradrahý stavik co se týče jízdních vlastností. Je to vidět na videích z různých okruhů. Jde-li ti pouze o vzhled a maximum zanechání komfortu pak vol jenom pružiny a sériové tlumiče. Jízdní vlastnosti jdou do kopru s velikostí snížení, ale komfort zůstává největší. 40/40 je takový pomyslný max cokoliv nad to už radikálně zasahuje do jízdních vlastností. Tlumiče v extrému už prostě nefugují. Automobilky jdou touhle cestou do 20mm - 25mm víc nedávaj. Ke značkám. Pokud chceš jenom pružiny, tak vzhledem ke zhoršování jizdních vlastností je úplně jedno co koupíš. Rozdíl je akorát v ceně a dobrém pocitu. U pevných kompletů je rozdíl velký. U staviků je to všecko jeden skokan. Na odkazu co jsi poslal (http://www.cmexclusive.cz/detail-produktu/71-pruziny/835-/54402-h-r-sportovni-pruziny-pro-vuz-skoda-octavia-sedan-kombi-vc-rs-typ-1z-2wd-nizsi-verze-vc-rs-r-v-05-04-snizeni-45-50mm/) chybí důležité údaje. Ty potŕebuješ údaje jako jsou zde: https://tatechnix.cz/tuning-sportovni-dily/33018-sportovni-pruziny-30-30-pro-skoda-octavia-typ-1z-ta-technix-4250570618082.html A to: Zatížení přední nápravy: 1040kg. Zatížení zadní nápravy: 1150kg. To najdeš ve velkém techničáku na druhé straně jako maximální zatížení náprav. Ty hodnoty v technićáku musí být nižší nebo stejné a pak ti bude sedět snížení a pružiny budou vhodné. Taky tam nesmi být radikálni rozdíl směrem dolu. Max rozdíl 50-90kg. Jestli to chceš na RSko tak tomu musíš ubrat 20mm to taky nemaj dobře napsaný. Je potŕeba taky uvažovat to, že starší auto má pružiny sedlé o 1cm běžně, takže reálné snížení bude o 1cm menší než je uvedeno. Upraveno Prosinec 4, 20186 r od Martinro
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.