rory2k Vloženo 8. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2015 Tak jsem změnil zapojení podle tvých rad, vyhodil jsem ten simulátor a na pin 6 žlutého miniISA jsem dal remote (modrý od rádia), ještě jednou překontroloval zapojení, zapojil do auta a....nic. Tedy stejně jako předtím - rádio po otočení klíčkem naběhne, ladí stanice, ale ticho se line z repráků jak při stávce dýdžejů Už fakt nevím co s tím. Vrátím tam DXko, dám kód - a hraje. Nemůže tam být nějaká škodovácká/koncernová sviňárna typu zesilovač kódovaný tak, aby akceptoval pouze určitou AV jednotku a všechno ostatní má smůlu? Myslím něco, co se dá aktivovat/deaktivovat ve VAGu. Protože jinak mě nic nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 8. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2015 ahojte nemuze to by tim ze tuhle funkci podporoval pouze zesilovac k radiu rhapsody? ten umel hrat bez radija jako obyc zes ale k dx to neumi pac ten vyuziva nastaveni zvuku z dx? a rhapsody je obyc jen s knoflikama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rory2k Vloženo 8. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2015 Jestli jo, je to od Škodovky/VW megasvinstvo. Jak by se to řešilo v případě krádeže původní navigace DX (i když netuším, kdo by tuhle starou jebku kradl, ta byla zastaralá už v době, kdy ji Škoda/VW montovali do nových vozů)? To si má majitel auta v případě krádeže vyměnit půl auta jen kvůli ochranářské politice Škodovky, navíc u 8 let starýho auta?! Ne, klid, já pořád ještě věřím, že to půjde nějak vyřešit bez razantního zásahu do instalace vozu. Ve čtvrtek jedu k místnímu autorizovanýmu dealerovi a servismanovi v jedné právnické osobě, kde budu řešit ještě jiný problém (odchází mi osvětlení kufru a nástupního prostoru, asi komfortka), tak se jich na to při té příležitosti zeptám. Jen jsem chtěl vědět, jestli někdo z místních guru řešil podobný problém a uměl by poradit a případně i vyřešit - bydlím v Táboře a pokud to nebude na druhý konec republiky, tak bych mohl i zajet a můžeme dát hlavy dohromady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 9. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2015 Na zesíku nic kodovaného není. Jen to chce proměřit. Vyrobil sis ty sinchové kabely, jak jsem Ti říkal? Vyfoť to všechno a dej sem. Pokud jsi buzení zapojil správně, bude chyba v těch RCA, tedy v signálech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rory2k Vloženo 17. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 (editace) Omlouvám se, že jsem tak dlouho nereagoval, ale mezitím jsem sháněl rozumy ohledně popsaného problému. Byl jsem v jednom autorizovaném servisu Škoda (Klokočka Praha 6) a ve dvou firmách, zabývajících se autohifi (Aunika na Kladně a ALISO v Praze-Modřanech). Všude jsem dostal následující odpověď - můj SUP je vybaven Nokia DSP sound systémem (dříve se montoval do Golfa III (!)), kde zesilovač spíná přímo jednotka MFD1 (Škoda DX) po CANu (při zapnutí pošle přes CAN Bus slovo pro zesilovač pro zapnutí), takže jediná možnost je mít speciální adaptér, který to udělá. Technik z Auniky iniciativně takový adaptér našel, ovšem ten byl určen pro jiné soundsystémy (BOSE, Fender) a hlavně pro Supa 2(3T), nikoliv pro Supa 1 (3U), takže jsme to neuchodili. Koukal jsem taky po výrobcích CAN adaptérů, jeden z nich, firma Dietz v Německu má 2 modely pro Nokia DSP sound system, ovšem oba s poznámkou: "NICHT für VW Fahrzeuge mit 4:3 Navigation MFD1". Možnosti, jak z toho ven jsou dvě, obě předpokládají vyřazení originál 10-ti kanálového zesilovače Harman Becker, umístěného v kufru: 1. levnější - nadrátovat všechny reproduktory ve dveřích přímo z autorádia a na rozbočení ve dveřích použít výhybky (na tuto variantu jsem nakonec přistoupil - zvuk sice nebude jako dříve a snad to utáhne věstavěný zesilovač 4x40 W přímo v rádiu), 2. dražší - investovat do nového zesilovače (potřebuji 10 kanálů, viděl jsem max. 8-mi kanálové) a natahat veškerou kabeláž znovu k němu (RCA výstupy 4x cinch a spínané plus od rádia) a od něj (k repro a výhybkám). Zítra mi to budou předělávat na první variantu, takže mi držte palce, ať to dopadne aspoň přijatelně - už se s tím patlám pře půl roku. P.S pro SUP1.: v zapojení chyba nebyla, koukali jsme na to s tím technikem od Auniky, nicméně obrázky přikládám. Editováno: 17. Listopad 2015, autor: rory2k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 (editace) Ty signály máš skutečně dobře, 10kanálů? Jako na aktiv bez výhybek? Obvykle stačí zesílit pouze přední a ev.sub.... Každopádně 10ti kanálové aktivní zapojení by byla super extravagance a jestli to dotáhneš do konce, budeš frajer. A spíš se to řeší dvěmi, resp.třemi zesíky.... Editováno: 18. Listopad 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rory2k Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 (editace) Tak beru zpět těch 10 kanálů, ten maník, co mi to předělával mi tvrdil, že origo zesík je klasicky 4 kanál a výhybky už v těch dveřích byly, takže mu stačilo jen přetahat a přepojit dráty a hraje to! Ani není poznat, že to krmí jen věstavěný zesík přímo v tom rádiu, takže do instalace se zesíkem asi nepůjdu, za ty peníze to nestojí. Ještě si trošku pohraju s CANem, výrobce rádia tvrdí, že umí nejen origo ovládání na volantu, ale dokonce i posílat nějaký informace na horní třetinu MAXI DOTU, tak ještě budu ladit. A když to nevyjde, tak se z toho nepo... - rádio hraje, navigace naviguje, podsvětlení funguje, max. by do budoucna mohla jít ještě přiinstalovat couvací kamerka a to je tak vše. Zítra sem postnu video, ať se taky pochlubím. Jinak na vědomost dávám, že ode dneška je na prodej origo navigace DX (MFD1) a HF sada Nokia. Editováno: 18. Listopad 2015, autor: rory2k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farock Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 Zdravím,jen se chi zeptat ,mám 2 din rádio http://www.cardvdstereo.com/d90-410-dvd-player hraje perfektně vše ok ale nefungují tlačítka na volantu.Jde to nějak zprovoznit? přikoupením nějaké redukce či něčeho takového?Tomuhle směru techniky já moc zrovna nerozumím. Sup je rok 2007. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 3. leden 2017 Sdílet Vloženo 3. leden 2017 (editace) Zdar, nelze z toho odkazu vyvodit, co je to za značku. Pokud je to čína, buď rád, že to hraje a zapomeň na ovládání na volantu EDIT: podle toho schematu v odkazu "remote" kabel stejně není, tak bohužel nelze zapojit na volant Editováno: 3. leden 2017, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farock Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 (editace) Tak je to Čína ale to v každé Škodě. Origo rádia škoda jsou z činy. Jako mám ho tam 4 měsíce a vše je ok. Nesťežuji si, určitě o 100 % lepší jak původní .Připojení telefonu přes Bluetooth, Flash disk i rádio má svou paměť teď z hlavy nevím asi 4 GB. Plus bych zapomněl navigaci. Editováno: 4. leden 2017, autor: Farock Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Tak určitě to vypadá lépe a věřím tomu, že to hraje i lépe Koncepce původního radia je stará skoro 20let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farock Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Tak jsem prave myslel jek jde všechno do předu, jestli se právě nevymyslelo něco co by tohle mohlo propojit ale nejspíše ne a nebo s o tom neví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spacewerk Vloženo 7. leden 2017 Sdílet Vloženo 7. leden 2017 Cuss mám designově stejné provedení radia (ANS410) ale s jiným SW (WinCE) s tim že grafika je jak v O2 Ovládání na volantu musí daný typ radia umožnovat, tj musis si to pri objednávce zadat zda ho tam chceš, pokud by si to tam měl, mel by si na konektorech v tý malý trojbarevný svorkovničce (např. zelená je pro vršek maxidotu a to taky nefachá i s TMC boxem tak i bez něj) pro MF je tam tuším že dvou nebo tří drát (S1 má odporový ovládání na volantu ne CANový) CANový je s kroutícíma kolečkama=02 oporový je jen tlačítkový.... a funguje to tak, že každý tlačítko má jiný odpor tzn. musel by sis propojit z koužku pod volantem výstup ovládání MF na volatnu s tím dvou (nebo tří) drátem a naučit tak po stisku daného tlačítka jak má radio reagovat... U předchozího typu -jsem si tuto funkci objednal....i zapojil ale bylo to extremne nespolehlive, tak u tohodle už jsem to ani neobjednával.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spacewerk Vloženo 7. leden 2017 Sdílet Vloženo 7. leden 2017 jo a výrobce týhle ANS 410 je Audiosources...čína...je to jako vyšitá..občas nejaký funguje dlouho někdy odejde i za pul roku, ale reklamace funguje akorát trvá asi 2 mesíce a platíš počtu do PRC.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farock Vloženo 16. leden 2017 Sdílet Vloženo 16. leden 2017 Jo je to čína vím, jak už jsem psal tak z činy jsou i originál rádia co jsou ve škodě co jsem se dočetl. Jinak, já jsem ho kupoval zde v ČR takže bych reklamoval tady pokud by se s ním něco stalo. Chtěl jsem aby to makal i s volantem ale prý tohle rádio nějak nekomunikuje s tímhle autem.V tomhle směru se vůbec nevyznám jak co funguje u rádia a slaboproud vůbec ale nechce se mi věřit že by v 21 století už něco takového nešlo vyřešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farock Vloženo 16. leden 2017 Sdílet Vloženo 16. leden 2017 V 7. 1. 2017 at 22:12, spacewerk napsal: Cuss mám designově stejné provedení radia (ANS410) ale s jiným SW (WinCE) s tim že grafika je jak v O2 Ovládání na volantu musí daný typ radia umožnovat, tj musis si to pri objednávce zadat zda ho tam chceš, pokud by si to tam měl, mel by si na konektorech v tý malý trojbarevný svorkovničce (např. zelená je pro vršek maxidotu a to taky nefachá i s TMC boxem tak i bez něj) pro MF je tam tuším že dvou nebo tří drát (S1 má odporový ovládání na volantu ne CANový) CANový je s kroutícíma kolečkama=02 oporový je jen tlačítkový.... a funguje to tak, že každý tlačítko má jiný odpor tzn. musel by sis propojit z koužku pod volantem výstup ovládání MF na volatnu s tím dvou (nebo tří) drátem a naučit tak po stisku daného tlačítka jak má radio reagovat... U předchozího typu -jsem si tuto funkci objednal....i zapojil ale bylo to extremne nespolehlive, tak u tohodle už jsem to ani neobjednával.... Ten SW jsi si tam daval sám nebo už jsi ho tam měl ? Co myslíš tím O2? A je lepší než ten původní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dibla Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 Předpokládám že O2 myslí (Octavia druhé generace) ... O:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farock Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 Aaa to mě netrklo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spacewerk Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 (editace) O2 přesně jak píše dibla Dvojková oki... A ovládání na volantu v S1 je odporové tj NE-CANové jako je třeba v O2, S2 atp.... tj že je nutné aby toto radio mělo nejen CAN rozhraní (které je třeba u S1 zbytečné, např u O2, S2 atp.. je to nutné pro zobrazování stavů např otevřených dveří, výkonu topení atp na displeji radia jako u origa)) ale i specifické rozhraní pro ovládání volantu starší metodou (tj odporové) Odporové ja takové, kde jsou pouze tlačítka bez kroutících knoflíků.... Dále pro řádnou funkci musíš mít kroužek pod volantem, který umožnuje přenos informací z volantu...na tento kroužek připojiš ony odporové vstupy z rádia a fungovat ti to bude..... Poté to pouze naprogramuješ v radiu, co které tlačítko má ovládat na volantu....rozuměj že každé tlačítko na volantu má jiný odpor, tím se rozlišuje v rádiu jednotlivé tlačítko..... Editováno: 18. leden 2017, autor: spacewerk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farock Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 (editace) A ty to takhle máš? A funguje ti to? Teda za předpokladu že máš tlačítka na volantu. Já je tam mam originál, původní rádio na to jelo. A co tam prdnou volant z dvojkoveho Supa? To by asi nespolupracovalo co? Editováno: 18. leden 2017, autor: Farock Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. leden 2017 Sdílet Vloženo 19. leden 2017 Spolupracovat to nebude, musí se hodně předělat a je to docela velký projekt. Už to tady jeden slovenský klučina dělal, ale za boha si nemohu vzpomenout, kdo to byl. Ale vím, že je to hodně složité Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farock Vloženo 19. leden 2017 Sdílet Vloženo 19. leden 2017 No to mě jen napadlo,nebudu kvůli tlačítkům na volantu předělávat půl elektriky v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spacewerk Vloženo 19. leden 2017 Sdílet Vloženo 19. leden 2017 Já měl dve ANS 410ky jednu se starším SW tam jsem to ovládání měl... na tom co mám ted s grafikou z O2 už jsem to nepožadoval... Mám volant z S2, kde jsou 4 odporový tlačítka a dve kroutítka CANový, zapojíš tam pouze ty tlačítka maximálně, pokud máš elektriku dotaženou až k radiu tak si jen propískej který vodiče vedou z kroužku pod volantem až do malýho trojbarevnýho konektoru(žluto modro zelený) k radiu (mely by to bejt dva dráty) a ty pak zapoj na vstup do radia pro ovladaní volantu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farock Vloženo 19. leden 2017 Sdílet Vloženo 19. leden 2017 no to mi nejdřív řekni jak to rádio vídám. Odkud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. leden 2017 Sdílet Vloženo 19. leden 2017 (editace) To s těmi odporovými tlačítky není tak jednoduché !!!! Právě kvůli rozdílným odporům volantu (starý a nový). Je škoda, že už nemohu najít ten odkaz na kluka ze slovenska, který to předělával. Je to někde zde na fóru. Fakt to není jen tak Editováno: 19. leden 2017, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.