Přejít na obsah

Ventilový blok - drnčení


j0ska

Doporučené příspěvky

Jezdí, ale nemám z toho dobrý pocit.

Kdybych někde sehnal ten ventilový blok, tak ho zkusím vyměnit, ale když nevím jestli to pomůže, tak se mi za něj nechce utrácet peníze.

BTW už je to 2 roky od založení vlákna....

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Hoši je to zcela normální zvuk a nic to není jen se po chvíli otevírá klapka na sání do motoru.Prostě zavře přívod vzduchu aby lépe chcípnul motor bez klepání a zbytečnejch vibrací.A ty zvuky jsou spojený s otevíráním a úbytku podtlaku na tu chcípací klapku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak si pokrocil? Dela to porad a porad si na nic nedosel? Me to udelalo sem tam ale posledni 3 mesice temer kazde vypnuti... :aggressive: A vubec nevim co s tim. Znamemu to dela na 2.0TDi ale cca 15sek po vypnuti motoru, casto uz odchazi od auta. Sice mi bylo receno, ze se tim nemam zabyvat, ale pekne me to stve, nehlede na to, ze kazdy v aute cumi co se deje...Jinak sem uz jel v celkem dost O2, ktere delaly to same, takze to asi bude bezna vec u techto aut (lepe receno motoru). Budu rad za kazdou radu co s tim, diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši je to zcela normální zvuk a nic to není jen se po chvíli otevírá klapka na sání do motoru.Prostě zavře přívod vzduchu aby lépe chcípnul motor bez klepání a zbytečnejch vibrací.A ty zvuky jsou spojený s otevíráním a úbytku podtlaku na tu chcípací klapku.

Nezdá se mi to normální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak si pokrocil? Dela to porad a porad si na nic nedosel? Me to udelalo sem tam ale posledni 3 mesice temer kazde vypnuti... :aggressive:

Nijak jsem nepokročil. Byl jsem minulý týden v servisu a o tomhle jsme se také bavili. Mechank říkal, že by to chtělo zkusit jiný ten blok. A kdyby to dělal pořád, tak jít po hadičkách.

Přesně tak se to začalo projevovat i u mě. Zezačátku občas a dnes při každém vypnutí motoru.

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne že bych to ostatním přál, ale jsem rád, že nejsme s jOskou jediní exoti,, co jim auta prdí :) Mě to dělá někdy víc, někdy míň, někdy si neprdne vůbec. Až půjdu někam do servisu, tak se na to zkusím optat, co mi řeknou a dám sem vědět. Speciálně kvůli tomuhle tam nepojedu. Auto jinak jede normálně, akorát se mi včera rozsvítila kontrokla emise, ale po třetím nastartování ještě ten den zase zhasla, asi nějaká sporadická chyba, s tímhle to asi nebude mít nic společného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo no mam 2007 a z niceho nic je to tu. Nevadi, jeste to zkusim probrat s kamosem co mi opravuje auto. Taky mi rikal ze je to normalni. KDYBY TO NEDELALO TEN ZVUK TAK JE MI TO UPLNE JEDNO!!! :smich: Neda se to nejak promazat nebo ja uz nevim...Chlapy vim ze su asi natvrdly, ale toto mi neprijde normalni, chci to mit v richtiku. Ale nez davat 3,5tis za novy blok tak to prdim....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to bude projev stárnutí a začne se to projevovat skoro každýmu a hlavně s přibejvajícíma kilometrama,a nejsi sám dělá to celej koncern.Pokud ti to vadí zainvestuj do opravy.Ale jsou to takřka zbytečně vyhozený peníze.To mi věř.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to bude projev stárnutí a začne se to projevovat skoro každýmu a hlavně s přibejvajícíma kilometrama,a nejsi sám dělá to celej koncern.Pokud ti to vadí zainvestuj do opravy.Ale jsou to takřka zbytečně vyhozený peníze.To mi věř.

Jestli to dělá celej koncern, tak jsem si toho jěště u jiného auta než u OII nevšiml...

To by asi chtělo udělat nějakou hromadnou petici proti prdění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo dělá to dost aut a hlavně 1.9tdi a 2.0tdi a většina právě v oktávkách.Ale jak píšu závada to není a na funkčnost to taky nemá vliv jen je to způsobený běžným opotřebením dosedacích ploch na tý klapce a projev prdění je hold slyšitelnější než u novýho auta.Pokud vyměníš klapku za novou tak jí akorát bude dýl trvat než se za ní srovná podtlak kterej je potřeba pro klidnější chcípnutí s atmosférickým tlakem.Tím jak je tam větší nětěsnost tak to vydává různě silný zvuky.Čím starší tím hlučnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S největší pravděpodobností mi také jen drnčí ventilový blok. Ale v mém případě mi po vypnutí zapalování kromě drnčení i trochu vibruje brzdový pedál. Dělá to taky někomu? Když dojedu na místo, mám nohu na pedálu a vypnu klíček, tak v noze cítím takové jemné vibrace a s tím i něco drnčí (asi ten ventilovej blok).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím,

taktéž se přidávám do klubu "prdících" Octávek. Přestože to nemá na nic vliv, tak mi to vadí, ale ne zas natolik, abych vyhodil 4.000,- za nový ventil. Ještě jsem uvažoval o utlumení nalepením třeba 2cm molitanu, čímž bych třeba vycházejí hluk trošku zeslabil. Nevím, ale jestli by to náhodou od motoru nechytlo. Nezkoušeli jste to?

Romec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Jojo od zimy jsem v klubu taky. Nejdřív jsem z toho byl vyděšenej, ve dvou servisech prudil a nikdo nic nevěděl. Dělalo to jen občas. Teď po půl roce to dělá pořád. Řekli mi, že leda vyměnit za pět tisíc blok. A to se mi moc nechce. Že prý ať s tím jezdím a jediný co se stane, že to odejde a vymění to. Takže na tom budu prašť jako uhoď...no tak s tím prdím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte

prehladal som internet zo vsetkych stran a nikde nebol podrobnejsie rozpisany problem o rezonujucej skrinke ventiloveho bloku po vypnuti motora.

Neviem ci je to vazna zavada alebo problem ktory je iba o rezonovani a da sa lahko vyriesit.

Zacalo mi to rezonovat po znovuzapojeni baterie (bateria bola odpojena koli navaraniu koncovky vyfuku)

Budem vam strasne vdacny ak mi niekto napise k tejo ,,zavade,, nejaky popis

Motor: 1,9Tdi-PD, 77kw, BXE

myslim si ze je to tento alebo podobny zvuk:

e-mail: trontochor@azet.sk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Řešil jsem to víckrát a nemělo to efekt,nechat to být ať si brouká,na funkci to nemá vliv,jak to má víc najeto tak drní,myslím že to po vypnutí motoru přepouští tlak,ale v celku to je asi jedno když funguje,jedna z mála věcí co mě fakt netrápí :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takza ja mam sice passata B6 ale stejny problem se mi vyskytl tehdy kdyz jsem zkousel jestli je muj magneticky ventil v poradku.

Zkousel jsem to tak ze jsem vzal stejny modul z fabie (mel jiny index a musel jsem upravit konektor ale vyvody hadicek pasovaly)

pak to delalo presne to jak tady pisete-prdeni a vybrace na pedalu.!Dal jsme zpet na pasika stary modul s tim ze je dobry a dal neresil....a stary modul toto na fabii ale nedelal.Prdeni jsem prisuzoval jinemu provedeni magnet.ventilu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...