Publikováno Leden 3, 201510 r Mám taký problém .. Sledoval som cez VAG moju felinu a keď som stál , stláčal som brzdu a prudko kolísaly otáčky .. od 620ot.min až po 1200ot.min .. a po zahriatí motora a jazde asi 20-30 km keď vyradím rýchlosť a zatlačím jemno a plinule brzdu tak mi dokonca aj zasvieti (alebo preblikuje) kontrolka mazania ! Neviete kôli čomu sa to môže diať ? Viď. pridávam video + ešte mám problém viď obrázky na nastavení škrtiacej klapky .. Auto je : Felicia 1.3mpi 50kw 4 bodový vstrek . rv2001 motor najazdené 220000km Video : https://www.youtube.com/watch?v=71p7km0f1t0&feature=youtu.be Foto nastavenia škrtiacej klapky : A takto by vraj mala byť nastavená ... ale aj po nastavení údaje zostávajú ako predtým .. : Upraveno Leden 3, 201510 r od Palinkoo
Leden 4, 201510 r Tipoval bych na díru v membráně podtlakovýho posilovače brzd nebo nějakou netěsnost někde kolem toho. Jinou souvislost s motorem brzdy u feliny nemají.
Leden 5, 201510 r Autor Ektor ale žiadnu dieru a ani netesnosť tam vydieť nieje .. kontroloval som to len tak odoka .. ale nič som nezaznamenal .. ako mi radíš odskúšať ich testnosť ?
Leden 6, 201510 r Ze sání vede k posilovači hadice - je gumotextilní, s dvěma vrstvama oddělenýma opletením. Odpojit na straně sání, přirubu dočasně zaslepit (aby motor nepřisával falešnej vzduch), natočit motor a na místě zadupat na brzdu - když se to kolísání s hadicí odpojenou neobjeví, je to buď díra v hadici, nebo v posilovači, když to bude i přes záslepku přetrvávat, muselo by se hledat dál.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.