Publikováno Únor 28, 201510 r Ahoj, mám asi týden O II 2.0 tfsi. Krom problému s kontrolkou výfukových plynů (chyba na 3. válci vymazána a zatím 300km v pohodě) jsem spokojen. Jen mě trošku překvapuje průběh výkonu motoru. Zátah je citelný cca od 2000 ot., ale cca ve 4500 dostane auto kopanec a vystřelí kupředu je svižněji. Jen se chci ujistit, že to je OK a že třeba není problém s váhou vzduchu nebo turbem. díky
Březen 8, 201510 r Autor tak můj pocit z ještě většího výkonu při 4 500ot byl asi chybný. dnes jsem to zkoušel znovu. Motor na moment jakoby vynechá a potom pokračuje v původním tempu. Nicméně se rozbliká kontrolka výfukových plynů. Asi se s tím nikdo nesetkal, když není odpověď, co? :-D
Březen 9, 201510 r Měl jsem něco podobného dal plný plyn a jakoby to vynechalo a rozblikala se kontrolka sys.výfukových plynu.a byly 2 civky ko.ale chce to napichnout před nějakým závěrem.Kuba
Březen 10, 201510 r Zapalovací moduly byly jako servisní akce - pokud jí ještě nemáš udělanou, možná můžeš ušetřit.
Březen 10, 201510 r Zapalovací moduly byly jako servisní akce - pokud jí ještě nemáš udělanou, možná můžeš ušetřit. To platí i pro nás co nejezdíme na servisky?
Březen 18, 201510 r Tohle mi dělalo taky na TFSi v Leonu FR a bylo to špatné zdvihátko na vysokotlakém čerpadle.
Březen 18, 201510 r Ta kontrolka výfukových plynů svítí když odejde cívka, jak tu bylo poznamenáno. Ale tím ti auto pojede jen na 3 válce a to bys poznal. Co si matně pamatuju, tak mi taky chvilku jen blikala a auto jelo normálně, ale nevzpomenu si proč. Jestli to byla taková předzvěst těch cívek nebo byl problem jinde.
Duben 8, 201510 r Autor tak byl klid a dnes to samé. příští týden jedu na diagnostiku a uvidíme. Auto jsem koupil z Německa a včera jsem dostal záznam ze servisu Skoda Berlin o všech zásazích co dělali. Zapalovací modul tam měněn nebyl. Cívka by to mohla být Neznáte někoho na Lounsku, Chomutovsku kdo má zkušenosti s tímto motorem? Jezdím k člověku co dělal x let v Škoda servisu a teď má vlastní "praxi", ale sám říká že moc RS nedělal. Upraveno Duben 8, 201510 r od dmacek
Duben 8, 201510 r Autor Měl jsem něco podobného dal plný plyn a jakoby to vynechalo a rozblikala se kontrolka sys.výfukových plynu.a byly 2 civky ko.ale chce to napichnout před nějakým závěrem.Kuba Co ti to ukázalo po napíchnutí? mě to poprvé zahlásilo chudá směs ve třetím válci. Prý by to mohl být vstřik, svíčka, cívka a nebo jen bordel
Květen 11, 201510 r Presne tak nedavno jsem tu mel taky jednu rs a stejne priznaky po vymene original svicek problem prestal jen to auto je docela zrout svicek (obecne tyto motory) doporucuji po 30tis jejich vymenu ....
Květen 14, 201510 r Výrobce doporučuje 4 roky nebo 60 tis. km, ale rozhodně se nic nezkazí jejich dřívější výměnou nebo minimálně kontrolou.
Květen 25, 201510 r A jaký jsou tam origo?Já kupoval na cc-autodíly a byly mi doporučený tyto /BOSCH LONGLIFE F5 KPP 332SBN/
Květen 26, 201510 r Kup origo co se dava na golf R je mensi a pasuje do boxu cislo je 06F.133.843.B Upraveno Květen 26, 201510 r od chipmann
Květen 26, 201510 r Já myslel svíčky:-) a ty vzduchac že?A proč se dává z R Golfu na Octu?Už jsem někdy něco slyšel o větší propustnosti vzduchu ale nevim co je na tom pravdy.Jednou jsem se na to ptal v obchodě a říkaly mi že tam ani nepasuje když jsem ho chtěl.Rád si to nechám od někoho vysvětlit:)Kuba Upraveno Květen 26, 201510 r od KubaRS
Květen 26, 201510 r Posli mi na sebe mail poslu ti primo fotku mam ho ve svem BWA a pasuje uplne presne ano ma vetsi propustnost a je.kompaktnejsi co se tyka svicek tak momentalne tam patri NGK ted jsem je kupoval na jedno rs a presne podle vin prvovyroba byly bosch a ted he tam NGK podle etky ... Upraveno Květen 26, 201510 r od chipmann
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.