JanSuperb Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 Zdravim na motoru 1,9 96KW 5q manual jsem menil silenbloky motoru . po vymene motor neskutecne vybruje na volnobeh.silenbloky jsou usazeny v drazkach jak majy byt vymeni jsem jen na motoru dva bocni a ten predni .co muze byt spatne? poradite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 Pokud je máš nahoře v drážkách, zkus povolit spodní matky, nastartovat (tím si to sedne) a zpět utáhnout. Lícují ti díry držák - nápravnice - kastle? Jaká hydrolůžka jsi použil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 28. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2012 mno udelal jsem co jsi napsal nepomohlo silenbloky licuji jak maji ale porad to dela v pondeli jdou do reklamace jinak jsem pouzil pravy silenblok od febi a levej od swag vse zabalene a prelepene origo peceni.uvidime co reknou z reklamace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 (editace) Tak doufám, že uspěješ. Oba typy byly v r. 2009 nahrazeny novými (původně AE na konci). Levý 8D0199379AR a pravý 8D0199382AR. Takhle dopadly ty mé, najeto 166 tis. Spodek uplně odtržený, motor vlastně jen seděl svoji váhou na držáku. Navíc pravej nebyl ani vyteklý nebo poškozená guma. Nevydržel odlitek . Po výměně uplné ticho i v kabině. Editováno: 29. leden 2012, autor: ace ventura Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 30. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2012 tak to je hezkej obrazek ja mam ten levej uz nacatej je praskly a pravej uz nema dosedaci krouzek proto jsem menil avsak zbytecne uvidime co napisou z reklamace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 7. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Ahojte. Po dlouhe odmlce jsem se konecne dostal k vyrizene reklamaci, uznali ze silenblok byl spatne udelan a proto byl zaslan novy po vymene na mem aute jsem byl zase nemile prekvapen i pri techto druhych silenblocich motor opet vibruje ikdyz uz ne tak moc ale porad to jde oproti tem starim citit jedina vec ktera se zlepsila je ze motor se tolik nesponuje a je pri zaberu tissi a nemlati pri rychlem zeslapnuti plynu.zkusim s tim mesic pojezdit a uvidime zdali si nesednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 16. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Ahojte. dnes jsem vymenil na supovi spojku ( dvouhmotak, lamelu, pritlacak vse je od znacky sachs) a motor stale vibruje jako pred tim takze me uz nenapada co by tam na nem mohlo byt buze byt nejak rozhozena klika nebo neco v systemu vyvazeni motoru? popripade jde nejak udelat test vybraci motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonsakjakub Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 Uz si zistil tu vybraciu motora lebo aj ja som vsetko vimenil sylenbloky spjku a nic stale to vibruje a este mi aj pri jazde vybruje volan a plynovy pedal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shreek Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 Ahoooj ... rozhodl jsem se vyměnit hydrolůžko, jen by mě zajímalo o jak náročnou výměnu se jedná ... ??? (časově a popřípadě i postup) ... Díky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shreek Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 (editace) Mám jen takový dotaz, jaký je rozdíl mezi levým a pravým hydrolůžkem...??? Podle toho co jsem zjistil, tak pravý má pouze navíc nějakou ochranou krytku .... Tak nevím, větší rozdíl v tom nevidím, obě jsou to hydrolůžka a obě se prodávají jako levé a pravé ... Budu rád, když mi někdo vysvětlí ten rozdíl ...... ??? Editováno: 9. Květen 2014, autor: Shreek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brli666 Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 žádný rozdíl tam není,akorat v te gumove sukýnce tu si přendáš ze starých Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 (editace) treba pouzit origo silenbloky!a ak to vybruje na volnobehu tak najlacnejsia varianta je zdvihnut volnobezne otacky aspon na 880ot a malo by to zmiznut robil som to na passatoch aj superboch a vzdy pomohlo o 80%!potom uz jedine vybrat vstreky vycistit v ultrazvuku nanovo pretesnit. http://www.skoda-diely.sk/eshop/8d0199382ar-ulozenie-motora-pravej-1-9tdi.htmlhttp://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/8d0199379ar-ulozenie-motora-lave-1-9tdi-oe-10774.html Editováno: 19. Září 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 jestli to vibruje na volnoběhu, je v háji dvouhmota.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 (editace) pricinou vybracii su vstreky vecsinou!treba ich poslat na ultrazvuk a nanovo pretesnit plus kontrola vacky!a nie hned menit dvojhmoty atd... Editováno: 25. Září 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 26. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2014 to mas vyndano z jakeho motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 tdi pd 96kw avf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 26. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2014 ty kokso to tankujes fritovaci olej do nadrze? nebo jezdis do prace 5km ze se to nezahreje ? no hnus velebnosti! a po vycisteni je to znat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 (editace) neviem jazdi s tym chalan co si ho nedavno kupil a malo to naj 260000tkm ale by si sa divil kazde druhe auto to ma takto napeceny karbon, po vycisteni ide jak z fabriky Editováno: 26. Září 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ms1 Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Ahoj, vím, že tohle téma se tu už jednou řešilo, ale příjde mi, že nedořešilo. Dnes jsem vyměnil levé a pravé hydrolůžko motoru a po nastartování se auto chvěje víc než před tím.Hydrolůžka jsme usadili správně, přešne podle těch starých. Nevíte kde by mohla být chyba?? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Ale to ti nezakládá nárok na založení stejného tématu. Proto jsem je sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 Ahoj, vím, že tohle téma se tu už jednou řešilo, ale příjde mi, že nedořešilo. Dnes jsem vyměnil levé a pravé hydrolůžko motoru a po nastartování se auto chvěje víc než před tím.Hydrolůžka jsme usadili správně, přešne podle těch starých. Nevíte kde by mohla být chyba?? díky daval si origo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ms1 Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Nee, nedával... dal jsem tam Swag, ale začínám si myslet, že to asi byla chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 (editace) Nemusí být chyba v uložení, ale třeba v dvouhmotě Dále uložení se vždy mění celé - tedy obě strany a uložení převodovky jakmile je totiž jedno uložení v háji, tak je automaticky poškozeno i druhé i uložení převodovky. Dále: motor se nechvěje i při špatném uložení. Je to způsobeno spíše tou zmiňovanou dvouhmotou, nebo třeba vstřiky (jak již psal kolega Sparcp) Špatné (opotřebované, nebo utržené )uložení se tedy neprojevuje vibracemi při volnoběhu, ale vibracemi při akceleraci a při přidání/ubrání plynu při kvaltu hýbající se šaltrpákou Editováno: 2. Duben 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 (editace) ked hydro lozka tak jedine lemforder lebo su kvapalinove ostatne su iba guma!a k tym vybraciam na volnobehu niekedy staci zdvihnut volnobeznu davku a je po problemu :kol-47:potom ak trisky horsie prasia tiez motor sposobuje vybracie!!!!potom treba este kuknut na vacku ci nie je ohoblovana to tiez roby vybracie Editováno: 2. Duben 2015, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingdave Vloženo 20. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2016 Může způsobovat špatné hydrolůžko horší řazení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.