Přejít na obsah

Záměna posilovače brzd


Pavska

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Ano. Asi je to bezpředmětné ale i tak: nejdříve těmi dlouhými imbusy se sešroubuje posilovač a utáhne tak, jak bude utažený na karoserii. Pak se hloubkoměrem změří od vnější strany posilovače hloubka k tyčce uvnitř posilovače. To je rozměr pro ovládání brzdového válce. Když se porovnají rozměry na posilovači a brzdovém válci, posilovač by měl mít tyčku kratší o 1mm. Tím je daná vůle a posilovač nebude pak tlačit na brzdový válec. U Pasata je tyčka tuším o něco delší, musí se tedy zkrátit. Tyčku z posilovače vyloupneme  uvnitř vyklopením do strany. Drží to takový plech jako aretace. Zpět se to jen nasune a ten přídržný plech se po celém obvodu jen přitlačí  v ose, aby byla tyčka přidržovaná v tom náboji uvnitř.

Tento týden  ( 25.9.2016) jsem musel opět řešit následky vody v posilovači v zimě.

Při zamrznutí jsem zřejmě při stlačení brzdového pedálu poškodil membránu a brzdilo to hůř a hůř, až by pedál stejně tvrdý jak bez posilovače.  Na A4 je průměrově menší.

Už jsem si myslel, jak jsem odstranil vodu z posilovače a prd. Škoda Auto netuší, kde se tam voda bere.

 

DSC_6579.1.jpg

Editováno: , autor: Petr.gr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...